Oireet..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Diku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään ollut taas vaihteeksi etovampi aamu. Koko ajan tarvisi syödä jotain..

Täällä oli rv 9 ja 10 huonoa oloa mutta nyt jo melko normaali olo rv 11+0 :)

Väsy ja huono olo näyttää tulevan iltasin.. eilen oli muuten tosi hyvä olo. Tänään ollu kans ihan ok olo jos ei mieti etovaa oloa :D väsy meinaa alkaa jo hiipiin kylään tällekkin päivälle. Tänään pitkästä aikaa taas menkkajomotusta ja alaselän pakotusta. Jaloilla ei taho jaksaa seistä kovin kauaa.

Pahoinvointi tuli näköjään takaisin, ei ihan viikkoa ollut poissa... Kuinkahan pystyy aloittaa huomenna työviikon!

Tää väsymys!!! Arghh! Ei tuu mitään :mad:
Pakko ottaa päiväunet joka päivä. Viikkoja nyt 10+6.
Ja nälkä on kova..

Alavatsalla ollut nyt parina päivänä aikamoista juilimista Viikko vielä ultraan.

Yöllä kauheet vatsakivut. Aattelin jo että nyt se km sit tulee. Ihan kunnon pistoja ja kramppaamista. Ei oo tämmöstä ennen ollut. Hersäin nyt sen takia liian aikaisin ja kävin vessassa. Kauhee ripuli päällä ja vatsakivut helpottaa sitä myötä kun saa tyhjennettyä. Huh. Onneksi ei mitään vakavampaa. :D

Mulla on huono olo ihan kaiken aikaa.. Tai ei silloin, kun nousen touhuamaan jotain, mutta se aloittaminen on niin hankalaa kun kuvottaa. Nälkä vaivaa koko ajan ja sitten jos syö mahansa täyteen niin taas on huono olo. Vaikeeta!
Maha on nyt myös selvästi turvonnut, mutta ei alamahalta vaan ylhäältä, tissien alapuolelta. Kaikki housut tuntuu kurjalle kun puristavat, onneksi saa olla kotona niin voi vipeltää missä vaan vaatteissa tai vaikka ilman jos siltä tuntuu.
Väsymys on tainnut jo vähän helpottaa, vaikka kyllä minä melkein joka päivä päiväunet olen nyt nukkunut. Illalla sitten huomaa, ettei uni tule tavalliseen aikaan, eli varmaan noista päikkäreistä pitäisi yrittää irti.

Täällä rv 10+1 ja sunnuntaina tuli siteellinen kirkasta verta.. nyt jatkunut ruskealla vuodolla. Eilen käytiin ultrassa tsekkaamassa ja kaikki hyvin, syke näkyi ja vastasi viikkoja.

Mitään kipuja ei ole mutta tuo vuoto.. noh seuraillaan

Nonniin nyt ei sit uppoa enään "normi" määrä ruokaa.. noin puolet pystyy syömään ja alkaa nousta ylös :( Ei kait se auta ku syä vähemmän ja useammin..

Eilen kaamea huono olo ja vatsa kivut koko päivän ja yölläkin heräilin oksettavaan oloon. Aamulla kaikki tuntu normaalilta, nyt kun töihin pääsi nii kaamee vatsan väänne et sai juosta vessaan! Nyt ainakin vatsa toiminut ja olo parempi :grin:grin

Mulla taitaa alkaa vaivata yliliikkuvat nivelet jo nyt :( hirveä pakara"pisto" tietyissä asennoissa, kävin työterveyslääkärillä ja se väänteli ja totes että ei se ainakaan jäykkyyttä ole. Fyssarille laittoi. Vähän on aina jännättänyt miten raskaus sujuu, kun lonkat ei oo vahvimmasta päästä. Pitää vaan koittaa pitää paino poissa jos se helpottaisi edes vähän. Ja tehtävä reippaasti fyssarin määräämät jumpat. Muuten olo tosi hyvä :)

Aivan hirveä olo! Töissä oli ihan kauheeta kun sinnitteli ettei tartte mennä siellä oksentamaan. Kävin ostamassa salmiakki pastilleja, ne taitaa olla kiellettyjen listalla, mutta tuntuu ainakin vähän helpottavan

Mulla kans lonkkaa ja vähän reittäkin särkee. En tiedä onko joku jumi vai mikä mut välillä molempia lonkkia/ noita lantion sivuja mutta enimmäkseen vasenta. Sit vähän menkkamaistakin kipua. Nyt 11+1 ja tämmöstä ei ole ollut aikaisemmin paitsi tota menkkakipua aluksi. Toivottavasti ei ole syytä huoleen

Täällä kärsitään vatsavaivojen kanssa. Ilmaa niin et näyttää kunnolis pitemmälläkin paksuna, pari päivää ummettaa ja sit iskee semmonen pskaravi et ei mitöön järkee.
Lisäks väsyttää aivan tautisesti ja kokoajan on nälkä muttei mitää järkevää saa alas. Tänään on himoittu hesepullaa. Ihana yhdistelmä kun paino sais ennemmin pudota kun nousta.

Mulla on yliliikkuvat nivelet. Ongelmat pysyvät poissa kun käyn säännöllisesti koko vartalohieronnassa fyssarilla joka on tuki ja liikunta elin vaivoihin keskittynyt. Mulla ei jumpat ja venyttelyt ole auttaneet. Kalevalainen Jäsenkorjaaja on toinen mikä auttaa mulla issias ja noidan nuoli ongelmiin ettei tartte sairaslomia pitää tai lääkkeitä syödä. Eli vartalon päästä varpaisiin käsittely kun kaikki vaikuttaa kaikkeen

Joo täällä kanssa paska rallia ripulin tai ummetuksen kanssa ja ilmavaivat pahalla tuoksulla

Ootteko kokeillu maitohappobakteereita päivittäis? Tasapainottaa suolistoa ja voi auttaa kaikkiin kolmeen, kaasutteluun, ummetukseen ja ripuliin.

Tänään on ollut alavatsalla vasen puoli kipeä. Ei koko ajan, mutta aina kun nousee seisomaan tai kääntää kylkeä tai muu joku nopea liike. Tekee ihan oikeesti kipeää kun vihlasee ja jää vähäksi aikaa päälle se kipu. Vähän pelottaa ja mietin jo, että soitanko huomenna neuvolaan, vai olenko vaan turhaan hysteerinen omaitseni.. :(

Kuulostaa ns repäisykivuilta, mulla oli ihan alussa ja nyt on taas parina päivänä tosi lievästi ollut. Eli ei kannata huolestua, kuuluu asiaan. Pelottavia kyllä ovat

Takaisin