Oireet..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Diku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuten myös. Mua ei oo onneks kunnolla närästänyt vielä mut röyhtäyttää ton piereskelyn lisäksi. Vissyä oon ottanut et saan ilmaa pois, niin hullulta kun kuulostaakin :D

Onko hölmö kysymys mutta miten toi vissy on auttanut sua ilman pois saamisessa? Ihan mielenkiinnosta siis kyselen, että jos sattuis auttamaan itelläki ku koko ajan meinaa pierettää ja aivan turvoksissa masu :shy:

No vissyä siis et ilma tulee pihalle molemmista päistä, muuten mulla on maha tosi kipeä kun ilma junnaa jossain suolistossa. En osaa röyhtäillä turhaan ni pakko avittaa jollain et saan röyhtäiltyä sen ilman pois. Mut kaikki muu hiilihapollinen pahentaa paitsi se vissy.

Täällä alkaa onneksi etova olo helpottaa. Vielä on tilanteita joissa yököttää mutta todella harvoin enää. Enenevissä määrin on ollu alavatsalla repäisykipuja ja selkälihakset alkaa jo nyt jumimaan.

Mulla eilen ja tänään krampannut alavatsalla satunnaisesti. Toivon että on vaan ihan normaaleja kasvukipuja eikä mitään kummempaa. Esikoisen raskaudessa en muista mitään tällasta, mut sillon en kyllä tainnut juuri edes pelätä keskenmenoa. Luotin vaan onnellisena et kaikki menee hyvin, ja onneks menikin :)

Hiivatulehdus... Maanantaina käytin siihen Canesten Soft- puikon, mutta oireet on edelleen päällä. Viime raskaudessakin oli hiiva, joka onneksi helpotti puolessa välissä. Ei tähän auta mikään.

Nyt on parina päivänä tullut ovislimamaista vuotoa. :o pahoinvointi on viimein helpottanut, toki silloin tällöin ällöttää ja oksettaa, mutta moneen päivään en ole oksentanut. Masussa nippailee ja rinnat vaan jatkaa kasvuaan ja ovat tosi kosketusherkät ja kipeät. Meinasi yksi päivä itky tulla kun taapero iski kyynerpäällä rintaan koko painolla. :D

Huija että tänään on väsyttäny.. etovaa oloa koko ajan :( Mitään ei saa tehtyä ku ei jaksa olla pystyssä kovin kauaa. Tänään menossa 7+1.

Hui ku tänään on väsyttäny ihan mahottomasti koko päivän ja joutunu myös julkisessa vessassa muutamaan otteeseen joutunu käymää oksentamassa. Kumpa tää helpottais jo :facepalm:

Mulla kans taaa vähän enempi väsy. Nukahdin eilen sohvalle ja heräsin siitä 20.30 ja siirryin sänkyyn, pari tuntia nukuin sohvalla ja yöunilta heräsin seiskan jälkeen, että kellon ympäri tuli nukuttua. Mutta tänään kyllä jaksoi koko päivän puuhata..

Täällä on nyt ummetus tullut riesaksi ja ihan jäätävä turvotus. Tuntuu, että ihan sama mitä syö, tulee älytön turvotus ja ähkyolo, eikä tuo ummetus nyt yhtään auta asiaa :sad001

Etova olo on iskee aaltomaisesti, riippumatta siitä onko just syömässä tai syönyt tai pitkä aika edellisestä syömisestä. Olo voi olla ihan normaali ja kesken lauseen yhtäkkiä yökkää :wtf:

Etovaa oloa täälläkin... Ärsyttävää herätä keskellä yötä etovaan oloon. Ja sitten lopulta on pakko mennä oksentamaan! :depressed:
Vatsa on muutenkin ollut tosi herkkä tässä raskaudessa. Ilmavaivat ja ripuli on tullut turhankin tutuksi...
Ja tää väsymys on jotain niin lamaannuttavaa että ihan itkettää! Vielä onneksi ensi viikko kesälomaa, mutta ton pojan kanssa pitäisi kuitenkin jaksaa touhuta. Normaalisti puuhailen paljon kaikenlaista, nyt vaatii ponnisteluja että saa vaikka ruuan tehtyä... Tästä tuli nyt tämmönen valitusvirsi :sad001:grin

Onneksi enään viikko kesälomaan niin saan "potea" rauhassa kotona :D pahoinvointi ja oksentelu jatkuu edelleen rajuna ja oon todella hajuherkkä. Mulla ei ole ollut ummetusta eikä pieretä, onneks, tosin sen sijaan ripulia ja aina on kiire vessaan! Ruokahalu huono ja pystyy vain hyvin pieniä annoksia syömään. Silti aivan valtava turvotus ja housut ahistaa, vaikka paino tippunut. Jaloillaan olo on tosi tuskaista ja tekisi mieli vain istua. Samalla on energiaa niin todella ristiriitainen olo.

Mulla tulee tosi usein iltasin tosi huono olo.. tää on ihan kamlaa:hungover:

Aamulla puin vaatteita päälle ja ihan yllätyksenä lensi oksennus. Ei ollut edes pahaolo tai mitään. :o Ehdin jo ajatella, että oksentaminen olisi ohi..

Mulla edelleenkin tulee tosi huono olo jos en heti aamulla ekaks tajuu syödä. Sit toinen, et hengästyn nyt ihan sairaan helposti! Tänään juoksin vesisateessa esikoisen hoitopaikalta autolle ja puuskutin kuin viimeistä päivää. Tuntuu että istuessakin hengästyttää..! Nyt viikkoja 10+5.

Takaisin