Oireet..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Diku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo ei oo muuta kuin valkkaria nakynyt, ja sita sit riittaakin.. yok. Sama oli viimeksikin.

Ai niin ja HIKKA tulee ihan sikahelposti. Narastysta sen sijaan ei oo viela ainakaan, niinkuin viimeksi..

Täälläkin vain valkovuotoa siihen malliin, että välillä on ihan asioikseen mentävä vessaan tarkastamaan mitä sieltä tuli :bored:

Täällä on ollut alusta asti rinnat ihan turpeina ja kipeinä,
etovaa oloa kokoajan, ilmavaivoja, menkkamaista kipuilua
ja tuntuu et maha on ihan turvoksissa. Maha pömpöttää jo siihen malliin että mies epäili mun olevan jo pidemmällä raskaudessa o_O

Konna86: Täällä sama :D mies vain epäili et taitaa olla useampi vauva masussa.. hope NOT ;) Mie uskon et tää turvotus johtuu mun leivän syönnistä :D

Täällä on pahoinvointia ja närästystä ollu viikon verran. Nyt pari viimestä päivää järkyttävän paha olo on 24/7, välillä helpottaa siks ajaksi kun syö. Oksentanu en vielä ole kuitenkaan.. Harmittaa vaan kun ei jaksa esikoisen kanssa touhuta "täysillä" tän olon takia. Mieskin tekee pitkää päivää töissä että on usein vasta illalla leikkikaverina lapselle.

Mutta jospa se tästä! Aluksi pelkäsin kun ei ollut mitään oireita, niin onpahan nyt sitten. :-D

Täällä on ollut alusta asti rinnat ihan turpeina ja kipeinä,
etovaa oloa kokoajan, ilmavaivoja, menkkamaista kipuilua
ja tuntuu et maha on ihan turvoksissa. Maha pömpöttää jo siihen malliin että mies epäili mun olevan jo pidemmällä raskaudessa o_O

Mun mies epäili myös mun turvotusta että oon varmasti pidemmällä :D

Onneksi nyt voi sanoa jo että oireet ovat mukavasti hälvenneet :happy: rv11 käynnissä ja "enään" on rintojen arkuutta ja väsymystä! Päivässä täytyy yhdet pienet päiväunet ottaa, muuten ei jaksa! :angelic:

Voi turvotus ja tissikipu! Itku meinaa tulla aina kun joku osuu rintoihin, eikä asiaa helpota taapero jonka lempityynyjä ne on :D
Päiväunet ois kyllä luksusta, mutta kun tuo lapsonen ei suostu enää nukkumaan, ei mammakaan saa :(

Voihan ilmapallo. 6+ viikolla ja voihan jumankekka että jos jotain väärää (enkä ihan viel tiiä mitä se on, kahvia, kurkkua ja mitä vielä nyt ainakin) suuhun laittaa niin aivan karmeat mahakivut ilmavaivojen takia. Tulee melkee oksennus ku on niin turpea olo enkä keksi millä auttas, cuplatonia otin nyt kokeeks. Enhän ole ainoa, enhän??!?

Pierettää, ihan hirveesti :D viime yönä säikähdin ihan hirveesti.. unissaan aattelin et räkä varmaan valuu kun on ollu nenä tukossa.. eikä mitään ku verta valui ihan norona, niin että tyyny ja peitto ihan veressä.. herätin miehen niin se sai sätkyn kun naamakin veressä, hyi! Äkkiä googlasin, niin vissiin aika normaalia.. mut taidan kysyy neuvolasta vielä tartteeko huolestua.. ikinä ei oo aikasemmin tullu nenästä verta :o

Kuten myös. Mua ei oo onneks kunnolla närästänyt vielä mut röyhtäyttää ton piereskelyn lisäksi. Vissyä oon ottanut et saan ilmaa pois, niin hullulta kun kuulostaakin :D

Listaa oireista,

Tein testin kun oli ollut 2-3 viikkoa aivan tajuton väsy, ei meinannut pysyä silmät auki. Lisäksi alusta asti ollut rinnat mielettömän kipeenä.

Testin tein rv 6 ja nyt eletään rv 8.

Pahoinvointia kesti näköjään viikko, joista kolme päivää oksensin. Kun pahoinvointi tuossa pari päivää sitten loppui, alkoi väsymys uudestaan! Rinnat edelleen arkana ja saan välillä kummallisia itkukohtauksia...

Hahaa, ma itken kans ihan kaikkea. Ja pierettaa! :shy: Tanaan oli tooosi hilkulla ettei laatta lentanyt, mut onneks ei..

Voi sitä oksennuksen määrää. Pääsin jo kahdeksi päiväksi eroon huonosta ja etovasta olosta ja pystyin jopa syömään lähes normaalisti (lämpimiä ruokia lukuunottamatta), mutta taas päätti nyt iltasella paha olo ja oksentelu tulla takaisin. Kurkunpään tulehduksestakin vasta toipumassa ni ai että ku pistää kurkun helläksi toi tulehdus ja useat oksentelut. Särkee meinaan ihan huolella. Valkovuotoakin on alkanut tulemaan ihan urakalla pöksyihin :angelic:

Takaisin