Oireet..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Diku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nii ja kylmä kuuma kylmä kuuma.. Hengästyminen. Paineen tunne kohdussa ja housut ahdistaa, hampaiden pesu tuo huonon olon joten ikenet paskana ja ja ja ja ja

6+1 Ja tänä aamuna kahvi vaihtui teehen! Yöllä jo valitin miehelle että on vähän huono olo. Nyt nieleskelen aamupalaleipiä ja teetä ja suuntaan pian töihin.

Heti aamusta kun silmät saa auki nii pakko saada jotain suuhun, muuten ei tule päivästä mitään huonon olon vuoksi. Töissä oon vielä jotenkin pärjännyt kun ei kerkeä pysähtyä joten olot ei pääse valloileen.. kotona itkua pukkaa kun olo niin kamala, onneksi mies ymmärtää ja antaa mun nukkua ja tulee itseklin viereen köllimään❤️ vielä 5viikkoa kesälomaan, kuinka sitä pärjää :hungover:

Joo mä oon just sellainen et huolestun heti jos ei ole oireita. Viikolla oli lamauttava pahoinvointi, nyt viikonloppuna vaan lievää.
Ja siis onhan mullakin jotain lievää menkkajomoa sillointällöin, mut en oikein kiinnitä siihen huomiota, koska sellaista on muutenkin pitkin kiertoa ilmankin raskautta. Varmaan tottunut :D

Onkohan kellään ollut niinkin "rajuja oireita" kun esim. valekuukautiset, ja jos niin miten pitkällä vielä alkuraskautta? Kerroin tonne keskenmenon pelko-ketjuun viimeyöstä tarkemmin, mutta oiln lähes varma, että saan keskenmenon. Nyt aamun itkujen jälkeen järkevän ajattelun taas sujuessa, tää kipu ja vuoto tuntuu ihan kuin normaalia lievemmiltä menkoilta, vatsa sekaisin ja kaikkea. Tällä hetkellä kalenterin mukaan ei ole minkäänlaiset menkka-ajat, mutta tässä kohtaa se ei varmaan millään muotoa kalenteria katso. Tokihan tässä voi olla yhä se tilanne, että tässä ei enää olla raskaana.

Ehkä mä nyt vaan koitan epätoivoisena kaivella sitä toivoa jostain, että en olisi saanut keskenmenoa, huomenna ar-ultraan kuulemaan tuomio.

Markeolig, kaverilla oli kahdetkin "kuukautiset" raskausaikana aika alussa. Kaikki päättyi hyvin ja terve vauva tuli. Koita olla rauhassa (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty). Onneksi sun ei tarvi odottaa kun vaan huomiseen että saat varmuuden. Pidän peukkuja !

Omiin oireisiin...Miten on mahdollista, että housut ahdistaa ja puristaa vaikka painoa on tippunut ? :D

Markeolig, kaverilla oli kahdetkin "kuukautiset" raskausaikana aika alussa. Kaikki päättyi hyvin ja terve vauva tuli. Koita olla rauhassa (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty). Onneksi sun ei tarvi odottaa kun vaan huomiseen että saat varmuuden. Pidän peukkuja !

Kiitos paljon Kalapuikko! :Heartpink Tuo lohduttaa vielä vähän lisää. Nyt vaan toivon, että nää tosiaan on vaan "kuukautiset" ja mahassa ollaan kyydissä. :)

Mulla ollut pari vähän parempaa päivää nyt. Normaalia väsyneempi (siis normaali=ilman raskautta), mutta pahoinvointia ei ole ollut kuin todella, todella lievänä :) pientä nipistelyä kohdussa, mutta se on vain hyvän tuntuista kun jotain tapahtuu. Mies tykkää kun tissit kasvaneet, kaivoin eilen kuppia suurempia liivejä kaapista, mitä käytin ennen kun laihdutin 15kg muutama vuosi sitten. Myös masu on hieman kasvanut :)

Esikoisen la-ryhmassa oli jollain paljonkin vuotoja, joka kerta pelattiin keskenmenoa mutta kylla sielta lopulta ihan terve lapsi syntyi. Muistaakseni hanelta loytyi joku hematooma joka vuoteli.

Täälläkin alkoi ilmeisesti jonkin sortin vuoto tänään. Pyyhkiessä vaan tulee ja on rusehtavaa. En oo kyllä huolissani, kahdessa edellisessäkin raskaudessa ollut samanlaista vuotoa samalla raskausviikolla niin kuulunee mulla oireisiin. :) Tiistaina ois neuvola ja jos sitä sen jälkeen pääsis jo pian lääkärillekin niin katsotaan ultralla samalla kuitenkin.

Rv 5+4 (tai 5+3) ja oireet heittelee. Rinnat ei oo enää juurikaan arat, toki välillä niitä ikäänkuin polttelee. Housut ahdistaa, joinakin päivinä etovaa oloa ja tänään melkeen viikon tauon jälkeen oikean nivusen kipuilu palasi. Sinällään hyvä että aina kun luulee et oireet loppui et mitäs nyt, niin joku oire kuitenki tulee kolkuttelemaan ovelle ettei iske epätoivo :)

Joo-oh, vuodot on yhä kuten minä tahansa menkkakierrossa, kipuilu on palannut siihen aiempaan pieneen satunnaiseen alavatsanippailuun, eli aiemat "kunnon kivut on kaikonneet. Koko päivän ollut etova ja vetämätön olo. Vuoto pysyy sinänsä aisoissa, ettei tarvitse sidettä/tamponia, kunhan ei juoksuksi pistä. Että ei ihan holahtelemalla vuoda, mutta verta kuitenkin. 17.20 on aika ultraan, hirvittävän pitkä loppupäivä vielä tiedossa.. :sorry:
Mahtaa hemoglobiini olla korkeella kun pari viikkoa vuodellut enemmän ja vähemmän :D

Toivottavasti ultra rauhoittaa mieltäsi! Multa katosi kaikki oireet sillä hetkellä kun näin vuotoa pöksyssä, sillon oli 5+6. Vasta soitto neuvolaan parin päivän päästä palautti rauhan ja oireet :) vuoto kyllä loppui ennen soittoa neuvolaan. Meillä on torstaina eka neuvola :) <3

Täällä viikolla 9 tai 10? Kärvistellään pahoinvoinnista ja usko meinaa loppua En saa annettua yhtään huomiota meiän esikoiselle 2v, kun haluisin vaan nukkua ens vuoteen. :sad001
Lisäksi illalla tulee pahat närästykset, pääkipu ja, oksentelua, jatkuva nälkä ja samalla ruokahaluttomuus, väsymys..
Kumpa pian helpottuisi

Suuren suuri väsymys täälläkin, nukuin tuossa tunnin päikkärit että jaksan loppu illan.. Tää väsymys on kyllä jotain aivan kamalaa. Toinen oire on ihan jäätävä turvotus iltaisin.. Maha on ku jalkapallo. Onneksi mulla on näitä turvotteluja ollut jo vuoden ajan satunnaisesti, joten jos joku kysyy niin voi aina pistää sen tuntemattoman syyn piikkiin miksi on ennenkin turvotellut..
Aamusin herään monesti ennen meidän neitiä, mitä ei todellakaan oo tapahtunu ennen tätä raskautta ja usein lähden yksin aamukävelylle! Se on ihanaa <3
Nälkä yllättää myös usein ja monesti ruokailu loppuu kun seinään kun tulee jo täys olo. Ennen söin ihan tosi paljon, mutta nyt välillä syön toooosi paljon vähemmän entä yleensä.

Rinnat on kipeät, kosketusherkät ja kasvaneet. Kohta saa lähteä liiviostoksille.. :D
Tänään ollut illasta ollut aika kipeitäkin menkkajomotuksia. Luulen että johtuvat siitä kun sain kantaa taaperon ja kauppakassin + reppu selässä täyttä ruokaa kaupasta kotiin jonkun 500m. Sen jälkeen se alkoi niin ehkä mulla oli liian suuret kantamukset. :/

Tää rintojen kasvu on ihan uskomatonta. Mä "telon" itseäni suihkussa kun tissit on jotenki pahasti edessä. Toivon että pärjään näillä kaapista löytyneillä isommilla liiveillä mahdollisimman pitkään. Sit kun nenä "rohtui", siis vähän kuin flunssassa kun joutuu niistämään ja nenä rohtuu.. outoa.. :D

Onko täälä muita jotka ei oo vuotanu yhtään? :O nyt siis 6+1 eikä oo tullu punasta saati rusehtavaa vuotoo. Jopa sitä alkaa pelkään että miks ei tule mitään.. Hullu mä varmaan oon! :D

Copy-:
Täällä ei kans vuotoa pisaraakaan, itseasiassa valkovuotoakin niukasti. Ja tänään siis ultrassa miulla kaikki hyvin, siulla varmasti myös:)

Takaisin