Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pahoinvointi on tällä hetkellä se juttu. Ja vatsaa turvottaa. Mut muuten on ihan normaali olo, jotenkin odottaa et olis jotain tuntemuksia alavatsalla. 7+3.
Onks muilla alavatsatuntemuksia?
Pahoinvointi on tällä hetkellä se juttu. Ja vatsaa turvottaa. Mut muuten on ihan normaali olo, jotenkin odottaa et olis jotain tuntemuksia alavatsalla. 7+3.
Syyllistyn vertailuun itsekin :) ja sen lisäksi on tietty tapana huolestua, jos tänään ei ookaan huono olo tms. mä yritän kans päästä tohon mielentilaan kuin sä, ja se tod jää monesti yritykseksi...Sepä siinä on, kun kahta samanlaista raskautta ei ole, eikä saisi liikaa verrata toisiin ja sen pohjalta kehittää pelkotiloja. :) Itselle kyllä melkein mahdoton tehtävä, mutta yritän nyt päästä siihen mielentilaan, että tää on mun raskaus mun oireilla, ja tällä hetkellä on kaikki hyvin, kunnes toisin todistetaan. :) Huom, yritän. :angelic: