Mua ällöttää kaikki. Ihan kaikki. Ainoo mitä pystyn syömään on tulinen pizza, vesimeloni ja viinirypäleet. Plaah. Vähän kehno ruokavalio tällaisenaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mua ällöttää kaikki. Ihan kaikki. Ainoo mitä pystyn syömään on tulinen pizza, vesimeloni ja viinirypäleet. Plaah. Vähän kehno ruokavalio tällaisenaan.

Mun on pakko ettiä ne pahoinvointirannekkeet! Tää etova olo tuli takaisin eikä helpota mikään
Onks joku nyt oikeesti hyötyny noista rannekkeista?Edellisessä raskaudessa mä en kokenu saaneeni niistä mitään apua.

.Äääh mä en ymmärrä! Pahoinvointi helpotti joskus 9+! Pitkään ei tarvinnu oksennella ollenkaa ja oli hyvä olo.
Eilen taas sai oksentaa monta kertaa ja sama jatkuu täs aamulla!![]()
Tänää olis 11+3!
Mulla alko Rv 6 tienoilla, pysy hetken poissa noilla pahoinvointirannekkeilla ja sitte tuli kahta kauheempana takasin.. Nyt siis Rv 8+6, alkuviikosta oli pakko jäädä saikulle, ei tuu töistä mitään kun ensin koko aamupäivän lentää laatta. Välillä helpottaa iltapäiväks, välillä kestää koko päivän. Ja kaikki poppaskonstit on kokeiltu. Akupunktiota tässä vielä mietin että jos lähtis kokeilemaan. Lääkärikäynnillä oli paino tippunu 2kg viikossa, uhkas jo että tippaan on mentävä jos ei ala nesteitä menemään enemmän. Jopa vesi on jotenki ällöttävää! Amppari mehujäillä ja frozen jugulla tässä jo hetki elelty, että siitä terveellisestä ruokavaliosta puheenollen.. 
Töistä tosin muutamana aamuna myöhästyin,ku se etova olo pakotti sohvalle hetkeks makuulle
Tasaseen tahtiin kyllä joutuu syä,ettei huono olo yllätä.. Mutta tästä niin kiitollinen,ku aamupala ollu mulle aina päivän tärkein ruoka:)
vesi ei mene vieläkään alas, mutta maitoa saa juotua pieniä määriä. Kirsikkatomaatit on ihan parhaita. Kokoajan on kauhea jano ja nälkä 
Hieman alkaa turhauttaa kun tätä on kestänyt pian 2kk..