Oireet?

Mulla myös aiheuttaa hajut kaikkein pahimman yökkäyksen :sad001 Töissä on ruokala, joka haisee mun mielestä aivan kauhealle, ja se haisee mun työpisteelle saakka nii töissä ollessa yökin (ja sen seurauksena ettei viitti julkisesti yökkiä vaan pakko mennä vessaan) oksennan :sad001:sad001:sad001
 
Air4m sooda ois kuulemma tehokas, mutta sitä ei suositella varsinkaan jos närästää usein ja paljon, koska on todella runsassuolanen.
 
Täällä kans välillä jo parempia päiviä :) Tosin ei niin hyviä, että liikenteeseen pääsisi ilman oksentamista, mutta harppaus kuitenkin jo parempaan! Ei tarvitse joka kerralla enää juosta vessaan, kun sängystä nousee ylös :)
 
Hannsi, ihana et sulla olo alkaa helpottaa! :) ootko töihin millon taas suuntaamassa? toivottavasti ekan kolmanneksen jälkeen sulla helpottaa!
 
Kiva kun täällä on niin eri vaiheissa olevia odottajia vaikka kaikilla la joulukuussa. Ensin toisella huono-olo ja sit se loppuu kun seuraavalla alkaa. :D täällä näyttäis nyt alkaneen.
 
Tää on tosiaan hauskaa, kun mennään vähän eri viikoilla kaikki!

Mulla on ollu pääasiassa jo ihan hyvä olo, parina päivänä loppuviikosta ollut illalla paha olo enää. Nyt sitten heräilin taas huonoon oloon, mutta luulen että helpotti kun söin mysliä. Eilen olin työkavereiden kanssa teatterissa ja syömässä, väsähdin ihan totaalisesti. Väsymys on ehkä tällä hetkellä ärsyttävin oire :/. Plus mä itken mm kaikesta: tässä aamupalalla katoin puolella silmällä telkkaria, ja itku tuli kun puhuttiin maapallon saastumisesta. Koko ajan tulee kyyneleet silmiin, ihan neutraaleistakin jutuista.
 
Mä uskallan sanoa nyt kun on melkein viikko ollut jo ihan hyvä olo, että mun pahoinvointi alkaa olemaan ohi :happy093. Samoin pahin väsymys alkanut tällä viikolla hellittämään.

Toki edelleen on päiviä, kun joutunut vetämään päikkärit töiden jälkeen, mutta olo ei ole enää sellainen kestokrapulainen vaan suht normaali. Tänä viikonloppuna olen jaksanut siivoilla ja tänään pesin ikkunat.

Viikkoja on 11+5 ja luulen että nyt alkaa se leppoisa raskausaika tästä koittamaan :).
 
Täällä oli pakko taas yöllä nousta syömään kun oksetti niin paljon. Sitten sai taas nukuttua. Huolettaa miten omalle hammaskalustolle käy kun koko ajan täytyy syödä:nailbiting:. Aamulla taas hyvin huono olo, mutta vähän helpotti syömällä. Yökkiä sai silti huolella:yuck: Oksentaa ei ole onneksi pariin päivään tarvinnut, viimeksi pari iltaa sitten hampaiden harjaus sai semmosen yökötyksen aikaan, että hammastahnaa sylkiessä tuli samalla pieni vatsan tyhjennys. Harmittaa kun ei edelleenkään jaksa tehdä mitään, koirien aamupissatus jo vaatii tsemppiä aika kovasti ja sitten harmittaa niiden puolesta kun lenkitys jäänyt aika vähälle.
 
Hannsi, ihana et sulla olo alkaa helpottaa! :) ootko töihin millon taas suuntaamassa? toivottavasti ekan kolmanneksen jälkeen sulla helpottaa!


Kiitos :) Johan tässä on saanut kärsiä! Mulla ois tarkoitus yrittää töihin nyt ensi viikon lopulla ja tehdä pari vuoroa. Saas nähdä kuinka onnistuu. Oon jo henkisesti valmistautunut, että vaikka oksentaa joutuis työmatkalla/ töissä niin yritän nyt kuitenkin päästä käsiksi normaaliin elämään. Lupaavammalta onneksi näyttää niin ei ole niin synkkä mieli kokoajan :D Nyt tosiaan menossa 11+1.
 
Vaikka olisi samalla viikolla, niin nää oireet on niin yksilöllisiä :)

Tuli tänään vähän oksennettua kun tyhmänä lykkäsin syömistä :sad001 Kunhan muistaa syödä ja juoda niin olo on ihan ok. Vieläkin etoo, mutta ei silleen että koko ajan laattalenntäisi. Toivottavasti tää on nyt pysyvää eikä muutaman päivän villitys.

Väsymys ei ole vielä yhtään helpottanut. Pitäis varmaan syödä tehokuuri rautaa.
 
Täällä oli pakko taas yöllä nousta syömään kun oksetti niin paljon. Sitten sai taas nukuttua. Huolettaa miten omalle hammaskalustolle käy kun koko ajan täytyy syödä:nailbiting:. Aamulla taas hyvin huono olo, mutta vähän helpotti syömällä. Yökkiä sai silti huolella:yuck: Oksentaa ei ole onneksi pariin päivään tarvinnut, viimeksi pari iltaa sitten hampaiden harjaus sai semmosen yökötyksen aikaan, että hammastahnaa sylkiessä tuli samalla pieni vatsan tyhjennys. Harmittaa kun ei edelleenkään jaksa tehdä mitään, koirien aamupissatus jo vaatii tsemppiä aika kovasti ja sitten harmittaa niiden puolesta kun lenkitys jäänyt aika vähälle.

Joo mikä ihme siinä on että hampaiden pesu aiheuttaa aivan karseen yökkimisen :yuck:
 
Joo mikä ihme siinä on että hampaiden pesu aiheuttaa aivan karseen yökkimisen :yuck:

Arvatkaas aiheuttaaks mulla pikkasen yökkäilyy ja hetken nieleskelyy ku laitan hampaiden narskutteluun bruksaus kiskon eli muovisen muotin ylähampaille joka pitää olla joka yö :D
 
Mitenkä muilla, onko huimausta/pyörtymistä? Eilen oli viittä vaille, että olisin kaupan kassalla pyörtynyt. Yhtäkkiä tuli ensin sellainen tuskanhiki, sen perään alkoi oksettaa ja aattelin, että sen pystyn pidättelemään ulos asti, mutta sitten alkoikin hiljalleen silmissä sumentua. Siinä vaiheessa pääsin kassalta pois ja ulos hoipertelin ja yhtäkkiä alkoi käsissä pistellä, näkökenttä meni kokonaan ja tuntui, että raajat alkaa mennä veltoksi ja päässä alkoi jyskyttää. Tässä vaiheessa menin äkkiä istumaan maahan ja siinä hiljalleen alkoi olo tasoittua. Juonut ja syönytkin olin ihan vasta, joten ei pitäisi nestehukastakaan olla kyse. Verenpaine toki voi olla alhainen, mitattiin noin 2 viikkoa sitten ja verenpaine oli tuolloin 124 ja muutama päivä sitten mitattiin 115. Pelottavia tuollaiset kohtaukset :/
 
Kuuluuko päänsärky raskausoireisiin kellään? Vai onko sellainen vain mitenkään tähän liittymätöntä, muuta särkyä?
Eilisestä iltapäivästä tähän aamuun asti päätä särkenyt, nyt vasta vähän helpottanut. Eilen siihen liittyi myös huonovointisuutta.

Rupesin jo pelkäämään jotain raskausmyrkytystä...
 
Mulla oli viime viikolla (rv8 ) päänsärkyä monena iltana, mutta luulen että mulla oli vähän niska jumissa... huimausta on myös ollut.
 
Mulla on pänsärkykin ollut oireena, vähän liittyy pahoinvointiin ja myöhemmin edellisissä raskauksissa on sitten liittynyt matalaan hemoglobiiniin (kuopusta odottaessa kk pää kipeä joka päivä kunnes rauta auttoi). Ikävä vaiva ja parasetamoli aika nihkeästi auttaa :/
 
Takaisin
Top