Oireet?

Mikähän siinä on et useimmiten aina syömisen jälkeen lentää laattandeerus? :arghh:

Palautetta vatsasta? :rolleyes: Mä luulen, että täydestä vatsasta se vaan tulee helpommin kuin tyhjästä vaikka tyhjällä vatsalla taas oireet on pahempia :shifty:
 
Mun piti viime yönä ottaa karkkikippo viereen kun menin nukkuun, että kun herään huonoon oloon voin ottaa pari namua ja toivon mukaan jatkaa unia. Mulla on aamuyöstä monesti niin huono-olo etten enää saa unta. Kikka toimi ihan ok, mut ällötti vähän jotaki karkkia mällystää yöllä :D vois kai sitä keksiä jotain terveellisempääkin. Sit oli vielä kauheena ilmaa vatsassa ja sattuo kovasti mahaan ja tissejäkin särki. :D kun heräsin niin ekat yökkäilyt vessanpöntöllä. Mitään ei tullut kuitenkaan ylös. Tästä se varmaan pahoinvointi lähtee. Mut ei onneksi varmaan tarvi kestää niin kauaa kun nyt jo kuitenkin 7+5 ja useilla jo helpottaa parin viikon sisään tästä. :)
 
Mulla on aamuisin aina hyvä olo, mutta heti kun alan syömään niin huono olo iskee.
Ja huono olo tulee myös jos ei syö ja nälkä yltyy kamalaksi.
Eli siis mikään ei ole hyvä ! :D
 
Mullakaan mikään ei oo hyvä :) ennen syömistä ja syömisen jälkeen paha olo. Pakko vaan yrittää syödä.
Melkeen aamusin on paras olo ja iltaa kohden pahenee. Onneks nyt pariin päivään ei oo tarvinnu oksentaa vaik etoo koko ajan:grin
 
Mulla nyt 8+6 (ehkä) ja ei toivoakaan että olo helpottais. Täs raskaudes on selkeesti kaikista pahin olo aiempiin verrattuna. Ja nyt pitäs yrittää kaikin puolin tästä nauttia, kun saattaa olla meiän viimenen vauva tämä.
 
Eilen oli taas ihan jees päivä toissapäivän oksentelemisiin verrattuna. Jaksoin siivota, pyykätä ja istua monta tuntia puistossa kavereiden ja miehen kanssa. Eihän siinä ihan samaa hohtoa ole kun kaikki muut vetää bisseä ja siideriä. Esimakua kesästä. :D Huomaa kyllä että väsyy paljon nopeammin ja alkaa kaivata omaa sohvaa/sänkyä.
 
No mulla eilinen oli aivan hirveä. Ja osasyynä oli se kuumuus. Oon huomannu et oloon vaikuttaa paljon millanen ilma on ulkona. Pikkusateen jälkeen on hyvä olla pari päivää, silloin ei tartte oksentaa ku kerran aamulla. Mut nyt ei oo taas satanu, vaan aurinko porottaa kuumana.
 
Toi karkki on vähän kaks piippunen. Nostaa nopeesti verensokerin, mutta myös romahduttaa sen nopeesti. Käytän karkkia siihen että sillä nopeesti paha olo pois niin saan aikaa hankkia jotain kunnon ruokaa :)
 
Mä keksin millä saan helpotettua tätä jatkuvaa korvennusta edes vähäsen. Mitkään närästyslääkkeet ei oo auttanu. Mies osti mulle jonku etikkaisen punakaalisalaatin, ja joka kerta sitä syötyä heti helpottaa korvennus aavistuksen. Ja en keksi et mikään muu siinä ainesosissa vois olla se kuin etikka. Joten täytyy sitä seuraavana kauppapäivänä sitte ostaa kaappiin, jos vaik sais sillä pysyy aisoissa. Mut mikä etikka maistuu hyvältä? Voiskohaa balsamico olla hyvä, sitä ainaki kehutaa aina kaikis salaattikastikeohjeis yms.
 
Eikös närästykseen hyvä kikka ole teelusikallinen soodaa veden joukkoon ja kurkusta alas? Etikka kuulostaa kummalta... Mutta jos se toimii, niin mikä ettei :D
 
Nyt on pakko iloita. Tää on eka päivä kuuteen viikkoon, kun mulla on todella hyvä olo! Aamulla oksensin Vaan kerran. Välillä tooosi lievästi tuntunut et saattais tulla huono olo, mut ei. Aivan ihanaa. Vaikuttaakohan jotenkin tää mökkeily tähän hyvään oloon :happy: täytyt siis muuttaa mökille.
 
Hyi täällä taas päin vastoin. Yöllä kauhee olo ja nyt kauhee olo. Hyyyh.
 
Mulla myös tänään tosi hyvä päivä :happy: Oon sen kunniaksi ollu ulkoilemassa, käymässä kavereiden luona ja nyt siivoon täällä hulluna :grin
 
Mullaki hyvä päivä tänään! :) tulee niin hyvä fiilis kun saa siivottua ja ulkoiltua kunnolla! :)
Etomista ollu tosi vähän ja nyt on kunnon iltapalaherkut tulossa! Namnam toivottavasti olo pysyy hyvänä ruokailun jälkeenkin :wink
 
Viimeiset kaksi päivää on mun mielestä olkkarissa haissut tosi vahvasti takan tuhka, ihan sietämätöntä. Epäilen kuitenkin ettei haise oikeasti, vaan olis minussa vika...onko muilla yhtäkkiä alkanut oudot hajut häiritä?
 
Viimeiset kaksi päivää on mun mielestä olkkarissa haissut tosi vahvasti takan tuhka, ihan sietämätöntä. Epäilen kuitenkin ettei haise oikeasti, vaan olis minussa vika...onko muilla yhtäkkiä alkanut oudot hajut häiritä?
Mä en siedä enää huuhteluaineiden hajuja, jos siis ovat tuoksullisia, yök. Kahvin hajukin saa mut voimaan pahoin. Eipä tuu mieleen muita :D
 
Viimeiset kaksi päivää on mun mielestä olkkarissa haissut tosi vahvasti takan tuhka, ihan sietämätöntä. Epäilen kuitenkin ettei haise oikeasti, vaan olis minussa vika...onko muilla yhtäkkiä alkanut oudot hajut häiritä?

Musta ulkona haisee joka puolella mullalta tai koirankakalta... hyh! Ei paljoo huvita ulos mennä.
 
Mulla mullan haju aiheuttanut pahimmat kyökkimiset. Okei, asiaan saattoi vaikuttaa se, että pesin sitä mummolassa toistuvasti poikani käsistä ja suusta, samalla ehken kuvitellen, miltä se suussa maistuu. Mutta se haju, yöääääh!
 
Meidän mukavat naapurit tuppaa tekemään jotain niin kauhean hajuista ruokaa, että rappukäytävässä ja meidän huoneistonoven lähettyvillä on tosi hankalaa olla :sad001 Jotain itämaistyyppistä ruokaa ne kai tekee. En ihan hajusta tunnista. Oon kehitellyt kauhuskenaariota, että miten ne avaa huoneistonsa oven just kun oon siinä edessä ja tyyliin oksennan niiden päälle. Olisi niin noloa! :sad001
 
Takaisin
Top