Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vaikka halusin etten nyt ekalla kolmanneksella mitään lääkkeitä käyttäisi, oli pakko taipua 1g panadooli ottamaan ennen nukkumaanmenoa. Silti yöllä heräsin kolmeksi tunniksi ylös riipivän päänsäryn vuoksi joten oli pakko ottaa se puolikas buranakin sitten
Tiedän kyllä että em. lääkkeitä voi käyttää raskauden aikana, mitä nyt buranaa ei suositella enää vikalla kolmanneksella, mutta silti harmittaa kun piti ottaa 
Esikoisesta mulla oli enemmän energiaa kun pienessä kylässä ja ihmettelin, että miten kaikki valittaa väsymystä. No enpä ihmettele enää. Oon menny nukkumaan esikoisen kanssa klo 20 ja aamulla klo 07 herääminen teettää tuskaa. Tunnin päikkäreitä oon ottanut muutamana päivänä. Kotikin on sen näkönen, että emäntä ei nyt oikein jaksa mitään. Onneks esikoinen on niin pieni, että ei muista, että mamma on täällä vaan maannu sohvalla suurimman osan päivästä
Todellakin mennään sieltä, missä aita on matalin. Töissä oon jotenkin jaksanut olla, mutta kotona olo ja vapaapäivät oon ihan tööt.
Oikeesti piti oikein pysähtyy hengittelee kun kyyneleet kihos väkisin silmiin ja kurkkua kuristi! Mitääää.