Oireet

HUIMAUS! Nyt on ihan uus oire, en siis muista et olis esikoisesta ollut. Aamulla kun sai silmät auki niin rupes huone pyörimään. Päivän mittaan tasaisin väliajoin heittää päässä, mutta onneksi (jostain syystä) vain istuessa. Tultiin tänään porukoille kylään ja äitillä sattuu olee verenpainemittari ja päätin piruuttani kattoo, ni 103/65! Eipä siis ihme :wacky:
Matala verenpaine ei kans oo millään lailla tuttua, aina ollut hyvät paineet paitsi esikoisesta loppuaikana tartti seurailla kun rupes olee rajoilla et onko liian korkeet.

Muilla huimausta/matalia paineita?

Mulla on ainoastaan tissit kipeät ja mahassa outoja tuntuja; vihlontaa, nipistelyä ja pientä painetta.. mutta kai niitä oireita voi vielä lisääkin tulla, onhan tää vasta niin alussakin.

Joka viikko jotain uusia tuntemuksia löytyy tai havaintoja tekee. Tällä viikolla oon huomannut, että naama rasvottuu herkemmin ja jotain pientä näppyäkin pukkaa. Normaalisti oon kärsinyt pintakuivuudesta etenkin näin talvisin.

Eilen alkoi etominen ja roskiskaappi alkoi haista vainajalle, mies ei kyllä huomannut mitään. Kahvi haisi hevostallille..

Hei mitä ootte mieltä jos päivityksen alle pistäis viikot missä kukakin menee niin pysyis paremmin kärryillä että milloin on minkäkinlaista oiretta :)

5+jotain

Täytyykö aina muistaa, mitkä viikot on menossa? Nytkin joudun ne jostain sovelluksesta tarkistamaan.. :D

Täällä 10 tunnin yöunet takana ja vieläkin haukotuttaa. Väsymys oireena ollut plussasta asti. 6+0 saapui kuvotus ja eilen se jo ekaa kertaa kulminoitui pöntön halailuun..

Aivan järkyttävä turvotus ollu myös, farkut tuntuu aamusta asti ikäviltä :arghh: näkyy myös vaakalla pluskiloja...

Mulla iho omasta mielestä parani aivan hurjasti ennen plussaa ja sen jälkeen, mutta nyt 6+ on taas muutama finni tullut. Toivottavasti ei tuu lisää!

Onhan näitä oireita, ja tuntuu että nyt vasta ekaa kertaa tiedän mitä oikeat raskausoireet ovat. Jonkin verran aiemminkin tm/km raskauksista ollut oireita, mutta ei ne oo ollu kyllä mitään näiden rinnalla! Ilolla siis toisaalta otan oireet vastaan ja kärsin ne :woot:

Ihan jäätävä v*tutus koko ajan. Äksyilen miehelle ja marttyyrinviitta se vaan ympärilläni lehahtelee. Tänään 4+6.

Mulla sama homma melkein koko viikon. Töissäkin oli vaikeeta kun ois muutamille asiakkaille tehny mieli sanoo vähän veemäisemmin :wacky: Onneks jonkin verran näyttelijänlahjoja niin osaa jotain roolia vetää siinä :hilarious: Mutta ärtymys tosiaan maan kamaralta kuuhun asti välillä, joskus jopa niin että sen takia meinaa hieman itkettää :hungover:

Tänään 7+0 ja eilisestä lähtien ummettava olo (johtuneeko etten ole maitohappobakteeria pariin päivään muistanut ottaa?) joka tänään helpottanut mutta alamasu silti sellaisen turvonneen ja tiukemman oloinen. Tänä aamuna kahvin haju etoi :nailbiting:

Kyllä se vahvasti siltä näyttää, että mun pahoinvointi alkaa jo hellittää. Luin muutamasta eri lähteestä, että hcg arvo on korkeimmillaan 7-10 viikolla ja lähtee siitä laskemaan. Esikoisesta huono olo loppui 8+ ja nyt menossa 7+4 ja olo paljon parempi kuin viikko sitten. Toivottavasti masussa kaikki hyvin. Kuitenkin väsyttää edelleen ja tekee mieli vain tiettyjä ruokia. Ja täällä kans naama alkoi kukkimaan [emoji35].

Väsymys saa mut käymään jotenkin tosi hitaalla. Kaupassakin tänään vaan tuijottelin hyllyjä enkä tiennyt yhtään mitä piti ostaa. Pää tuntuu jotenkin hassulta ihan kun ei olis oma :D

7aimen, sama täällä. Yks ilta kävin tankkaa auton ja kaikki vaiheet siinä meni kahteen kertaan kun ei vaan tajunnut. Kotona huomasin että bensakorkki oli jääny auki.. Hohhoijaa.. Kuitenkin 90-luvulta asti autoja tankkaillut :)

Kyllä se vahvasti siltä näyttää, että mun pahoinvointi alkaa jo hellittää. Luin muutamasta eri lähteestä, että hcg arvo on korkeimmillaan 7-10 viikolla ja lähtee siitä laskemaan. Esikoisesta huono olo loppui 8+ ja nyt menossa 7+4 ja olo paljon parempi kuin viikko sitten. Toivottavasti masussa kaikki hyvin. Kuitenkin väsyttää edelleen ja tekee mieli vain tiettyjä ruokia. Ja täällä kans naama alkoi kukkimaan [emoji35].

Mulla tänään 7+2 ja kans paljon parempi ollu tänään ja eilen kuin viikko sitten. Tiedän kyllä, että etova olo voi vielä ajoittain palata, mutta jos se tästä alkais helpottaan. Nälkä on koko ajan ja syötävä on vähintään 3h:n välein tai muuten alkaa heikottaan ja tulee ällö olo.

Ensin huoletti, kun ei ollut pahoinvointia ja sitten huoletti, että miten tän kauheen pahoinvoinnin kanssa selviää... Oonko mä nyt päässyt tavoiteltavaan tilaan kun on vähän paha olo..? :grin

Täällä ei oo ollu mitään sen enempää kun välillä vatsasta nippailuja ja tissit kipeänä.. toisaalta odotan että mitä sieltä tulee vai tuleeko.. :)

Täällä ei oo ollu mitään sen enempää kun välillä vatsasta nippailuja ja tissit kipeänä.. toisaalta odotan että mitä sieltä tulee vai tuleeko.. :)

Mun oli pakko tehdä tänään uudestaan raskaustesti kun mullakaan ei muita oireita ole. Ei oo yhtään sellainen olo, että olis raskaana, mutta kyllä se testi edelleen väitti että vahvasti raskaana ollaan :angelic:. Huomenna täytyy varmaan soitella sitten jo neuvola-aikaa..:)

Viime raskaudestakin tuttu paras raskausoire on rantautunut tänne :) Eli hyvät yöunet! Minä olen normaalisti tosi huono nukahtamaan ja nukkumaan, yöt menee enemmän ja vähemmän pyöriskellessä. Nyt on jo muutamana iltana uni tullut nopeasti ja riittänyt hyvin aamuun saakka :) Tosin päivälläkin kyllä tekisi mieli torkkua, mutta siihen en ole vielä lähtenyt.

Takaisin