Oireet

Pakko kirjoittaa heti uudelleen. Äsken meinaan iski aivan järkyttävä pisto toiseen rintaan, kuin sukkapuikolla pistettäisiin. Ja tunne siis ihan siinä rinnan sisällä, nännin alla, ei rinnan alla, eli ei mikään sydän juttu. Rinnat on olleet jo useamman viikon kipeät, mutta tää on uusi oire ja todella voimakas, onneksi olin kotona niin saatoin manata ääneen. Kesti ehkä minuutin ja nyt pistää enää vähän vähemmän.

Lenu, täällä sama närästysongelma! :hungover: Ittenikin yllätti, että miten jo nyt voi olla.

Voi olla alusta asti närästystä! Mulla oli viime raskaudessa alusta asti todella paha närästys, jouduin syömään ihan reseptilääkkeitä siihen. :sad001
Nyt 4+5 ja pahaolo on taas täällä. :hungover: viimeksi alkoi myös heti plussattuani ja jatkui n. Rv 15..

Tää 24/7 pahoinvointi on jotain ihan kaikista kauheinta mitä tiedän. Painottuiskin vaan aamuun tai iltaan.. En oo oksentanu vielä kertaakaan mut tänään oon käyny vessassa asti yökkimässä ekaa kertaa, mutta nyt jo kolme kertaa. Tää on siis meijän ensimmäinen ja oon toki kuullu jostain aamupahoinvoinneista mut en käsittäny ollenkaan että siitä tulee näin elämää hallitsevaa ja ilmeisesti jatkuu vielä aika pitkään. Uhhh...

Lisäks itken ihan koko ajan kaikesta mahollisesta ja mahottomasta.

Täällä kans itketty silmät päästä tänään. Elämäntilanne on nyt vähän hankala. Mulla oli lauantaina todella paha olo, mutta sen jälkeen vaan semisti huono olo. Nyt kun itkin, niin alkoi kyllä heti oksettaa. Miehen kanssa sukset ihan ristissä ja taas päässä pyörii kaikki mahdollinen. Tuleeko tästä mitään ja saanko loppujen lopuksi lähteä kahden pienen lapsen kanssa elämään..ahdistaa. Tavallaan se vois olla myös ok mulle. Sen verran ahdistaa tää yhteiselo taas ja lapsi tulossa. Tulipas tästä nyt avautuminen..

AnnaS, mulla myös alavatsanippailuja plussauksen jälkeen päivittäin ja nykyäänkin kyllä joka päivä muutamia kertoja. Ilmeisesti on ihan normaaleja, kohtu kasvaa ja kohdunkannattimet venyy :) Jos oikein kovaksi äityy niin sitten ehkä aihetta huoleen?

Joo, näin mäkin ymmärtäny et noista kipu johtuis. Ei onneks mitenkää erityisen kipeeltä tunnu, ehkä enemmänkin kutittelee ikävästi. :D

Onko kellään mitään hyviä vinkkejä tähän pahoinvointiin? Hirvee nälkä olis, mut mikää mee alas.. :(

Voihan migreeni. Päätä särkee ja meinas yökki tulla ku otin panadolin, eipä juuri auttanut kuin vähän. Ja yökki meinas tulla. .pitää apteekista käydä katsomassa oisko suussa sulavia päänsärky lääkkeitä kun oon huono nielemään isoja tabuja. Ja mitä saa raskaana syyvä. Voi että kunpa päänsärky vähenisi tän alun jälkeen kuten viime kerroilla käyny. .muuten joutuu särkylääkkeitä syömään ja mulla ei normaalisti Burana kaa täysin auta. Mut toivotaan että keskiraskaus veisi migreenin pois :)

Mä käytän Panadolia poremuodossa. Ei hyvää, mutta auttaa nopeammin, jos on auttaakseen.

Kaksi päivää taas kärvistellyt päänsäryn kanssa ja pahoinvointi senkun pahenee vaan. Vähän käy rankaksi tuo koulu. :/

Voimia todella paljon teille kenellä on pahoinvointia ja vaikeaa muuten, ajatuksissa olette :Heartred

Itsellä oireina on oikeastaan pientä etomista välillä, repäisykivut, turvotus ja arat rinnat.

Päänsäryistä kärsivien kannattaa kokeilla magnesiumia. Yleensä kärsin säryistä, mutta lääkäri määräsi magnesiumia syömään joka aamu ja ei ole tullut kuin yksi migreeni, joka lähti kolminkertaisella magnesium annoksella ja panadolilla.
Ei varmaan toimi kaikilla, mutta on kokeilemisen arvoista.

Onko muilla fyysistä voimattomuutta? Tuntuu että voimat on aivan loppu! :sad001

Käynti postilaatikolla ja takaisin tuntuu siltä että olisi just juossut jonkun maratoonit, puhumattakaan siitä että pitäisi työntää esikoista rattaissa. :anyone

Ompas täällä kamalan paljon oireita kaikilla. Yritän itsessäni koko ajan tunnustella, mutta ei ole mitään oireita. Tissit vähän kipeät mutta ei mitään muuta.

Mulla alko 4+5 aivan totaalinen väsymys, joka alkaa iltaisin ja jatkuu koko illan. Kun pääsen töistä kotiin n. 16 niin yleensä kaadun petiin ja saatan vain koko illan ja yön nukkua...

6+3 tänään. Töissä mulla on "snack box" jossa hedelmän palasia, porkkanan palasia, pähkinöitä ja pari voileipäkeksiä. Näiden voimalla pärjää kun voi välillä popsia sieltä.:cat: Ja vettä toki työpöydällä. Tissikipu hellittänyt. Tasan 6+0 oli iltaa kohti järkky turvotus, urheilukellosta tuli jopa muutama vesikello ranteeseen :eek: Eilen töiden jälkeen huonoa oloa sen verran, että kun viideltä pääsi kotiin niin välipalan jälkeen suoraan sänkyyn pimeeseen makkariin ja iltapalan ja suihkun jälkeen suoraan sänkyyn nukkumaan :wacky:

Lotttte mulla on voimattomuutta! Oon yleensä tosi touhukas mutta nyt tuntuu että ei jaksais edes kauppaan kävellä. Saati nostella mitään. Tekis mieli vaan istua ja maata.

Mulla myös voimattomuutta. Mä käyn normaalisti useita kertoja viikossa lenkillä ja hyvä jos jaksan edes kerran viikossa käydä. Tosi ärsyttävää [emoji34]

Mulla kans voimattomuutta ollut jo jonkun aikaa. Ja hengästyy myös tosi helposti. Iltapäivällä töistä kotiin kävellessä (metrolta 5min)tekisi vaan mieli heittättyä maahan kiukkuumaan kun tuntuu ettei vaan jaksa enää kävellä!

Takaisin