Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ollu pariin kertaan noita repäisykipuja noustessa nopeasti. Oli säikäyttävää ensin, mutta ilmeisesti aika tavallista! En vaan muista esikoisen odotuksesta sellaisia...Heip. Täällä olisi ultran mukaan menossa 8+2. Oireita on ollut monenlaisia ja vaihdellut melkein päivittäin. Nyt muutamana päivänä ollut kovia repäisykipuja erityisesti vatsan oikealla puolella. Sohvalta noustessa ja yskiessä. Tuntuu, kuin sisuskalut irtoaisi... Onko muilla tällaisia? Pelottavia kipuja tällaiset.
Mulla on kans tommoisia repäisykipuja ja juurikin oikealla puolella vatsaa. Tuntuu välillä makoillessa asentoa vaihtaessa ja ylös noustessa. Aika voimakkaita kipuja mutta kestävät vaan ihan hetken.Heip. Täällä olisi ultran mukaan menossa 8+2. Oireita on ollut monenlaisia ja vaihdellut melkein päivittäin. Nyt muutamana päivänä ollut kovia repäisykipuja erityisesti vatsan oikealla puolella. Sohvalta noustessa ja yskiessä. Tuntuu, kuin sisuskalut irtoaisi... Onko muilla tällaisia? Pelottavia kipuja tällaiset.
Minä ilmottaudun, tälläkin hetkellä kivun kanssa yritän kärvistellä...Löytyiskö täältä kohtalotovereita alkuraskauden migreenistä kärsivälle?
Aivan jäätävällä tiheydellä tulee. Varasin ajan neurologille kun oon jo ihan hädässä näiden kanssa.
Löytyiskö täältä kohtalotovereita alkuraskauden migreenistä kärsivälle?
Aivan jäätävällä tiheydellä tulee. Varasin ajan neurologille kun oon jo ihan hädässä näiden kanssa.
Mutta kysymys tosta pahoinvoinnista: googlettelin millon toisilla pahoinvointi on alkanut ja loppunut, niin monien keskustelujen perusteella jäi fiilis että suurin osa raskaana olevista tyyliin oksentaa vähintään päivittäin ja voi huonosti todella pitkään, paljon paljon yli sen viikon 12 mistä yleensä kai puhutaan että sillon helpottaisi. Voiko tämä johtua siitä että tuollaisiin keskusteluihin käy vastaamassa vain ne, kellä pahoinvointi on ollut sieltä pahimmasta päästä, vai onko pahoinvointi oikeasti pahempaa ja yleisempää kuin tilastot ja muut antaa ymmärtää? Hämmentää