Oireet

Jatkuu edelleen. Mulla ei sentään kaikki tuu ulos ja vaan muutamia kertoja päivässä oksentelen, mut jatkuva vatsan kiertäminen ja vellominen, palan tunne kurkussa/rintakehällä/ylävatsalla/missä milloinkin, hajujen ja ruokien ällötys.. Mä oon niin kypsä!
 
Siis onko kellään muulla ääni muuttunut? :wideyed:
Musta tuntuu että kuulostan ihan mieheltä välillä :angry5:shifty:
 
Jatkuu edelleen. Mulla ei sentään kaikki tuu ulos ja vaan muutamia kertoja päivässä oksentelen, mut jatkuva vatsan kiertäminen ja vellominen, palan tunne kurkussa/rintakehällä/ylävatsalla/missä milloinkin, hajujen ja ruokien ällötys.. Mä oon niin kypsä!

Mulla on myös mitta täynnä. Tulistun todella nopeasti kun ihmiset kyselee että olenko sitä ja tätä kokeillut. Kyllä olen. Olen testannut kaikki ja ei ole apua. Tekis vaan mieli itkeä kun on niin voimaton olo tämän oksentelun kanssa..
 
Mulla on myös mitta täynnä. Tulistun todella nopeasti kun ihmiset kyselee että olenko sitä ja tätä kokeillut. Kyllä olen. Olen testannut kaikki ja ei ole apua. Tekis vaan mieli itkeä kun on niin voimaton olo tämän oksentelun kanssa..
Heinäkuisissa on nimimerkillä Tasse83 jolla kans tosi raju pahoinvointi, "syöksyoksentelua" ja tuntuu ettei helpotusta tuu vaikka puoliväli siintää lähellä. Saisit hänestä ehkä vertaistukea jos haluaisit privana keskustella? On todella harmi kun pahoinvointi vie ilon odotuksesta, enkä itsekään jaksaisi tuossa tilassa muuta kun maata ja itkeä. Saat tältä paljon sympatiaa ja voimantoivotuksia. Ja hyvä kun kirjoitat täällä, kertomuksesi ja kokemuksesi antaa vamasti muillekin samassa tilanteessa olevaa samaistumisen tunteita ja ehkä vielä jonain päivänä kun vointisi muuttuu parempaan niin toivoa. Pysy lujana!
 
Mamaxs: mulla on viikkoja vasta 9+4 mutta pahoinvointi jatkuu mulla yleensä puoleen väliin asti.. 2 kertaa olen käynyt nesteytyksessä.. se tuo hetkellisen avun. Oletko harkinnut että hakeutuisit nesteytykseen? Neuvolaan kannattaa soittaa ja käydä antamassa pissanäyte.. jos ketoaineet on plussalla tarvii nesteytystä. Jokatapauksessa kovasti jaksamista oksenteluun.. on se vaan tympeetä.. itekin oon taas miehelle itkenyt että miksi pitikin tähän hommaan lähteä.. ja että ei ikinä enää..
 
Mulla on nelisen päivää ollu sellasta menkkamaista jomotusta alavattassa ja nyt kun se loppui niin viime yönä kun menin nukkumaan iski kauheen paha olo ja kova ylävatsa kipu. Jouduin käymään oksentamassa ja sitte oli kauhee kylmä vilu ( ei kuumetta). Pari tuntia siinä sitte sohvalla istuin ennen ku pystyin menemään sänkyyn. Toivottavasti johtui jostain syömästäni asiasta tai sitten siitä kun vedin kasan vitamiineja. Jos eivät sopineet keskenään yhteen. Huoh, onneksi ylihuomenna se ultra niin saa tietää et mitä tuolla vatsassa tapahtuu vai tapahtuuko enää mitään... mulla on tosi useasti paha olo iltaisin ja kaks kertaa kesken unien heränny oksentamaan. Sanon et nimitys aamupahoinvointi on harhaanjohtava :depressed:
 
Mamaxs: mulla on viikkoja vasta 9+4 mutta pahoinvointi jatkuu mulla yleensä puoleen väliin asti.. 2 kertaa olen käynyt nesteytyksessä.. se tuo hetkellisen avun. Oletko harkinnut että hakeutuisit nesteytykseen? Neuvolaan kannattaa soittaa ja käydä antamassa pissanäyte.. jos ketoaineet on plussalla tarvii nesteytystä. Jokatapauksessa kovasti jaksamista oksenteluun.. on se vaan tympeetä.. itekin oon taas miehelle itkenyt että miksi pitikin tähän hommaan lähteä.. ja että ei ikinä enää..

Oon käynyt tipassa makaamassa. Viimeksi eilen. Se tuo hetkellisen avun. Mutta yleensä vain 1,5 päivää ja sitten mennään taas. Suosittelen kyllä silti kaikille tippaa jos on tälläistä oksentelua. Pissanäytteen ottivat alkuraskauden labroissa ja niissä ketoaineet oli ok. Natrium on minulla sellainen josta näkee usein että on nestehukka. Myös omat tuntemukset kertoo milloin tarvitsee tipan.
 
Takaisin
Top