Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alkaa jo vähän epäilyttää, että onkohan tuolla sittenkään yhtään mitään, kun ei niin mitään oiretta.
Turvottaa ja närästää, mutta ne on mulla ihan tavallisia vaivoja.
Hulluahan se on metsästää jotain aamupahoinvointia, mutta on tämäkin (kai?) tosi outoa. Nyt siis 5+1. Viime viikolla sentään tuntui nippailut alavatsassa.. :/
Vou mitkä repäisykivut tuli, kun aivasti. Yhden ainoon kerran ollut aiemmin tässä raskaudessa.
Tänään 6+0 ja hajut saa yökkäilemään Kissanruoka sai halailemaan posliinia, muttei aamulla irronnut muuta ku sylkeä! Just kasattu Ikean kaappi haisee niin järkyttävän pahalle, että täytyy koittaa peittää se jollain muulla hajulla tai en voi nukkua enää samassa kerroksessa ku muut! :D
Onks muilla itkuherkkyyttä?
Musta tuntuu että oon koko ajan tunteet pinnassa mitä tahansa luen tai tv:stä katson Sitten alkaa melkein naurattaa se jatkuva märsäys ja silmät punasena nauran itselleni.... lapset vähän katsoo että äiti onks sulla kaikki hyvin ?
Sitten alkaa itkettää se että lapset on niin huomaavaisia ja se ettei itse voi sille märylle ja porulle mitään....
Tänään täällä tällaista.. rv6+2