Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja womn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullaki tajusin, että Oon raskaana kun oli hyvin vähän huono olo. Mitä pidemmälle mennään sitä huonompi olo on. 7+6.

Nyt on muutamasti ollu että alavatsaa nippailee, nännit aristaa tai on kipeät, vessassa saa ravata enemmän pissalla ja tuntuu että nälkäkin olos muutaman tunnin välein :')

Nyt vasta siiis 5+1 :cat:

Alkaa jo vähän epäilyttää, että onkohan tuolla sittenkään yhtään mitään, kun ei niin mitään oiretta.
Turvottaa ja närästää, mutta ne on mulla ihan tavallisia vaivoja.

Hulluahan se on metsästää jotain aamupahoinvointia, mutta on tämäkin (kai?) tosi outoa. Nyt siis 5+1. Viime viikolla sentään tuntui nippailut alavatsassa.. :/

Mulla ei poikaa odottaessa ollut juuri mitään oireita. Kävin silloin varhaisultrassa kun pelkäsin ettei kaikki ole hyvin kun oireita ei ollut. Kaikki meni kuitenkin hyvin oireiden puuttumisesta huolimatta :)

Mulla on tänään neuvola (7+5) ja haluaisin saada jotain apuja tähän jatkuvaan pahaan oloon. Just heräsin ja oksettaa taas niin ettei tiedä miten päin olisi. Huimaa myös ihan älyttömästi koko ajan (paineet olleet 90/62). Kaipa tää tästä.

Muokattu viimeksi:
Mullakaan ei juuri oireita, kuin kuukautisten poisjäänti ja tänään 5+4. Kaikki "oireet" on sellaisia, että voisivat olla muutenkin tai että voisin kuvitella ne. Tein aamulla uuden digitestinkin, kun alkoi epäilyttää koko homma ja sen mukaan on ainakin 1,5 viikon takaisesta edennyt tämä raskaus. Esikoista odottaessa tein testinkin vasta näihin aikoihin, kun ainoa oire oli silloinkin vain kuukautisten poisjäänti. Myöhemmin tuli kyllä sitten huonoa oloa ja oli pakko syödä parin tunnin välein, mutta varsinaisesti en tainnut oksentaa kuin max pari kertaa.

Vou mitkä repäisykivut tuli, kun aivasti. Yhden ainoon kerran ollut aiemmin tässä raskaudessa.

5+3 : pissalla saa käydä useammin, ilmavaivoja on muille jakaa, alavatsassa menkkamaista nippailua. Odotan innolla pahoinvointia :puke

Täällä ei mitään oireita (4+5), eli vielä ehtii pahoinvoinnin ja muut alkaa. Esikoisesta oli tosi vähän oireita, toivottavasti oireet pysyisi tälläkin kerralla pieninä

Tänään 6+0 ja hajut saa yökkäilemään Kissanruoka sai halailemaan posliinia, muttei aamulla irronnut muuta ku sylkeä! Just kasattu Ikean kaappi haisee niin järkyttävän pahalle, että täytyy koittaa peittää se jollain muulla hajulla tai en voi nukkua enää samassa kerroksessa ku muut! :D

7+2: eilen illalla ja tänään aamupäivällä pahoinvointi tosi hurjana. Päätin sitten törsätä pahoinvointirannekkeisiin ja todella yllätys, että nämä toimii! Pahoinvointi on todella lievää tällä hetkellä ja ajoittain jopa kokonaan poissa.

Juupa juu... täälläkin se on alkanu. :depressed:Kylläkin iltaisin on tooooosi kuvottava olo, ei oo vielä mitään pihalle asti tullu mut ei oo kaukanakaan. Edellisessä ei tätä "ihanuutta" ollu...Esikosta kyllä.
Viikkoja siis näillä näkymin 7+2

Kävin ostamassa pahoinvointirannekkeet ja musta nää toimii!!! Tänä aamuna ei yhtään niin paha olo kuin aikasemmin!! Mulla on ollut aikaisemminkin nämä (heitin ne roskiin kun ei toiminut) mutta olin käyttäny näitä väärässä kohdassa rannetta. Hätäisenä ihmisenä en ollut lukenut ohjetta :) ihana tunne kun ei okseta :smiley-bounce013

Katos perhana, närästyskin.. Tää ei vissiin ihan pian helpota.

Mäkin kävin jo kattoon noita rannekkeita, mutta en löytänyt. Apteekissahan niitä pitäis olla?

Onks muilla itkuherkkyyttä?
Musta tuntuu että oon koko ajan tunteet pinnassa mitä tahansa luen tai tv:stä katson :crybaby2 Sitten alkaa melkein naurattaa se jatkuva märsäys ja silmät punasena nauran itselleni.... lapset vähän katsoo että äiti onks sulla kaikki hyvin ?:laughing025
Sitten alkaa itkettää se että lapset on niin huomaavaisia ja se ettei itse voi sille märylle ja porulle mitään....

Tänään täällä tällaista.. rv6+2

Tänään 6+0 ja hajut saa yökkäilemään Kissanruoka sai halailemaan posliinia, muttei aamulla irronnut muuta ku sylkeä! Just kasattu Ikean kaappi haisee niin järkyttävän pahalle, että täytyy koittaa peittää se jollain muulla hajulla tai en voi nukkua enää samassa kerroksessa ku muut! :D

Me ostettiin Ikeasta uudet tyynyt ja kun ne avasin muovikääreestä, niin voi jestas mikä lemu. Pidin päivän parvekkeella, mutta ei auttanut. Mies ei kuulemma haista mitään, että ehkä mullakin jotain oiretta alkaa olla. :rolleyes:

Hajuaisti sen kun voimistuu. Mies toi eilen ruusuja ultran kunniaksi. Avasin paketin ja tuntu, että happi loppuu. Ennen en haistanut mitään. Makuaistikin on jotenkin parempana. Banaanit tuoksuu ihanalle! Missä mun haju- ja makuaistit on ollu tähän saakka :D

7+4

Onks muilla itkuherkkyyttä?
Musta tuntuu että oon koko ajan tunteet pinnassa mitä tahansa luen tai tv:stä katson :crybaby2 Sitten alkaa melkein naurattaa se jatkuva märsäys ja silmät punasena nauran itselleni.... lapset vähän katsoo että äiti onks sulla kaikki hyvin ?:laughing025
Sitten alkaa itkettää se että lapset on niin huomaavaisia ja se ettei itse voi sille märylle ja porulle mitään....

Tänään täällä tällaista.. rv6+2

MULLA! Oon muutenkin tosi herkkä, mutta nyt itken vielä helpommin. Tässä joku aamu vollotin koko työmatkan, kun kuuntelin radiosta Suomipopin Aamulypsyä. En edes muista mistä ne keskusteli, mutta koko parikymmenen minuutin matka meni parkuessa [emoji23]

Oon laulanu esikoiselle ihan vauvasta asti sitä "Hyvin hiljaa, hyvin hiljaa, nyt kuuluu keijujen äänet..." -laulua nukkumaan mennessä. Nyt ei enää laulaminen onnistu, kun ihan parkumiseksi menee sekin [emoji23]

Mä löysin Vimma, rannekkeet ripulilääkkeitten joukosta :grin tai jouduin kysymään, kun en löytänyt..

Kannattaa kysyä apteekista niitä rannekkeita mistä löytyy,nämä löyty korvatulppien vierestä.

Koiraihmiset! Onko teillä koirat jotenkin hoksannut teidän raskauden? Meillä koira seuraa joka paikkaan ja haistelee mahaa ja mun suuta tosi paljon. Nyt saikulla ollessa koira makaa ihan mahassa kiinni ja mieluiten kuono vielä mahan päällä. :D kait se koira hormonit haistaa. Tietysti olen huonovointinen eli tämänkin koira hoksaa varmasti.

Takaisin