Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja womn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoinvointi viimeiset 3pvää 10-19. Eli kokopäivän :D alkaa aamupalan jälkeen loppuu illalla.

Täällä etova olo muuttu oksenteluksi rv 6 puolivälissä. Aamusta iltaan saa kyllä oksennella, ihan sama syökö jottain vai ei. Onneks toisen vaivan vuoksi sairauslomalla niin ei töissä tarvi selitellä oksentelua..

Mulla ei esikoista odottaessakaan ollut pahoinvointia. eikä ole vieläkään. 3 kertaa taisin esikoista odottaessa oksentaa, johtui täysin siitä että tyhjään mahaan aamulla ensimmäiseksi otti mammavitskun.
Mutta nyt tulee syömisen jälkeen aina kamala olo, turvottaa ihan älyttömästi. Sama mitä laittaa suuhun ja kuinka paljon. Tällaiste ei ollut esikoisen kanssa. Omat farkut puristaa ihan kauheesti, kollarit on parhaat. Töissä nyt oon käyttäny sukkiksia ja mekkoja, farkkuja en laita!!

Viimeksi alkoi aamupahoinvointi rv7 ihan yhtäkkiä ilman varoituksia. Ennen kahtatoista ei voinu syödä mitään tai kaikki tuli ylös. Silloin nukuin aamupäivät mut nyt ei sitäkään voi tehdä ku pikku äijä tarvii vahtia. Saa nähä miten nyt käy.

Mä testasin primperania kun sitä päivystyksestä kirjottivat. Tuli kahta kauheempi olo. Never again! Tuntu, että sydän tulee rinnasta ulos ja taju lähtee ja etoo vaan hulluna. Parempi vaan olla ilman mitään lääkkeitä

Heräsin viime yönä yhtäkkiä kohtalaisen kovaan mahakipuun joka kesti vaan hetken. Sen jälkeen ei oo ollut mitään, mutta toivottavasti ei ollut mitään huolestuttavaa kipua. [emoji53]

Mä koitan lokeroida kaikki kivut kasvukivuiksi kun hulluksi täs tulee jos jokaista vaivaa alkaa syvällisesti pohtimaan :shifty:

Nyt on kolmena aamuna tullut aamiaismurot ylös... toivottavasti loppuis pian eikä pahene.

Moikka, onko muita kenellä vähäisiä oireita 5+3 kohdin? Mulla ollut vähän huimausta, rintojen arkuutta, menkkamaista kipua ja pissalla saanut ravata.
Muutoin ei muuta, väsymystä tai pahoinvointia..

Ootteko kukaan testannu pahaan oloon musiikkia? Mä oon niin epätoivonen että testaan kaikkea :D pistin elviksen soimaan ja yritän keskittää sinne ajatuksia ja laulaa mukana. Jos mies nyt näkis niin kuolis nauruun :D

Kyl ne miehetki joutuu kestämää, itel ainaki tulee yhtäkkii sellasii kiukkukohtauksii ja tiuskii vaa miehelle vaik se asia olis ihan mitätön, esimerkiks jos en kuule kunnol mitä se toinen sanoo ni alkaa tiuskiminen et puhu kovempaa et kuulee jne, normaalist en oo tollanen :D pienet asiat vaa alkaa ärsyttää helpost ja sen jälkee tulee itkupotkuraivarit :D ja minuutin pääst kaikki on taas niin hyvin :D

Täällö menossa vk 6, menkojen poisjäämisen lisäksi ei oo minkäänlaisia oireita. Välillä huolestuttaa että mitä se meinaa, vai meinaako mitään. Pahoinvointia en kyllä missään tapauksessa haluais riesakseni

Anniss ei mullakaan mitään oo, oon 5+5. Yritetään ottaa rauhallisin mielin.. ;)
Eilen söin välipalaks ruisleivän ja se oli kyllä virhe... vieläkin pierettää! :D ja turvottaa, näytän siltä että raskaus olis jo yli puolenvälin, mieskin ihmetteli pinkeää vatsaani.

Mulla alkoi pahoinvointi tosi lievänä 5+4 aikoihin, ja pysyi semilievänä 6+4 asti, tuossa välissä vaan yksi tosi huono päivä.

Mullakin on ollut tosi vähäisesti oireita. Rintojen arkuus kun painelee, närästystä ollut jonkun verran. Paha olo oli kerran ennen plussaa kun olin auton kyydissä, en koskaan ole ollut matkapahoinvoiva eli todennäköisesti raskausoire.

Alavatsaa juilii välillä ja kerran on tullut paperiin pyyhittäessä hentoa vaaleanpunaista. Ehdin kyllä huolestua reippaasti kun eilen se kävi. Tuli tosi kirkkaana mieleen kesän keskenmeno vaikkakin sillon oli enemmän rusehtavaa/verenpunaista.

Ristiriitaisin mielin lukee kun toisilla on pahoinvointia, haluis iteki että olis ku tuntis enemmän olevansa raskaana mutta toisaalta oon iloinen että ei oo pahoinvointia. Voimia teille kaikille joilla on pahoinvointia! Ja kärsivällisyyttä kaikille joita häiritsee vähäoireisuus. Päivä kerrallaan ja muistakaa positiivinen mieli :love2

6+4

Muokattu viimeksi:
Pitäisikö täällä oireissa ilmoittaa loppuun millä viikolla menee, koska täällä on sekaisin 4+ ja 8+, niin tietää vähän missä kirjoittaja menee?

Pitäisikö täällä oireissa ilmoittaa loppuun millä viikolla menee, koska täällä on sekaisin 4+ ja 8+, niin tietää vähän missä kirjoittaja menee?
Ihan hyvä idea. Kannatan.

Hei, onko kellään kokemusta siitä saako Redufluxia käyttää raskauden aikana? Siis närästykseen. Itsellä närästys on tuttu vaiva jo ennestään, eikä Rennie oikein tunnu siihen tehoavan, mutta Reduflux kylläkin. Netti sanoo että on okei, mutta onko kellään jonkun ammattilaisen (lääkäri/farmaseutti) mielipidettä asiaan?

7+6, vaikka ympäripyöreä oirekommentti olikin. :D

Alkaa jo vähän epäilyttää, että onkohan tuolla sittenkään yhtään mitään, kun ei niin mitään oiretta.
Turvottaa ja närästää, mutta ne on mulla ihan tavallisia vaivoja.

Hulluahan se on metsästää jotain aamupahoinvointia, mutta on tämäkin (kai?) tosi outoa. Nyt siis 5+1. Viime viikolla sentään tuntui nippailut alavatsassa.. :/

Ihan hyvä idea. Kannatan.

Hei, onko kellään kokemusta siitä saako Redufluxia käyttää raskauden aikana? Siis närästykseen. Itsellä närästys on tuttu vaiva jo ennestään, eikä Rennie oikein tunnu siihen tehoavan, mutta Reduflux kylläkin. Netti sanoo että on okei, mutta onko kellään jonkun ammattilaisen (lääkäri/farmaseutti) mielipidettä asiaan?

7+6, vaikka ympäripyöreä oirekommentti olikin. :D

Ei ole kokemusta, mutta kysäse yliopiston apteekin chatista tai teratologisesta tietopalvelusta? :)

Takaisin