Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja womn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nälkä! Ihan jatkuva nälkä! Nytkin oon syöny jo lounaan ja kello on vasta vähän yli 9 aamulla. Oon siis tietenkin syönyt aamupalankin. Pahoinvointi nostelee päätää, kun nälkä yllättää!

Mulla on kauhea olo koko ajan :yuck: väsyttää ja oksettaa, paleltaa ja pissattaa.Ah niin ihanaa tämä odotus :D

Alan epäillä jotain tulehdusta tähän poltteluun, mutta mikä ihme voisi tälläistä oiretta antaa.. Hitto jos nyt on tulehdus niin ei se varmaan sille alkiolle tee hyvää varsinkin jos tää ollutkin jo pitempään. :sorry:

Nälkä! Ihan jatkuva nälkä! Nytkin oon syöny jo lounaan ja kello on vasta vähän yli 9 aamulla. Oon siis tietenkin syönyt aamupalankin. Pahoinvointi nostelee päätää, kun nälkä yllättää!

Joo mulla kans ikuinen nälkä. Voisin syödä koko ajan, vaikka en ees tiedä mitä söisin, kun kaikki etoo. :D

Voi tätä turvotust, ihan ku olis ähky kokoaika mut silti kuitenki on nälkä ja pitää jatkuvast olla jotaa syömäs :D

Ei vieläkään mitään oireita, ei edes sitä närästystä mitä oli 4+. Toisaalta tietysti hyvä, mutta jos olisi edes jotain niin tuntuisi ehkä paremmalta. Esikoisestakaan ei ollut pahemmin oireita, mitä nyt silloin oli rinnat kipeät, nyt ei ole ollut edes sitä, mutta en tiedä vaikuttaako se, kun imetän vielä esikoista niin ovat tuommoiset patalaput jo muutekin tässä vaiheessa :D

No, ei se auta kun odottaa ja kuulostella.

Mä en oo vielä keksiny mikä helpottas tätä oloa. Ongelmana myös kun ei tee mitään mieli, ruokailut lähinnä ahdistaa kun ällöttää.

Päivät palelen ja yöt hikoilen ku mikäkin vaihdevuosista kärsivä :D Hajut haistan hieman paremmin ja bensa tuoksuu taas aivan ihanalla ku yleensä inhoon jos tankkaamisen jälkeen haisee käsis.

Alan epäillä jotain tulehdusta tähän poltteluun, mutta mikä ihme voisi tälläistä oiretta antaa.. Hitto jos nyt on tulehdus niin ei se varmaan sille alkiolle tee hyvää varsinkin jos tää ollutkin jo pitempään. :sorry:

August14 mikä on vointi? Ootko päässy käymään lääkärissä? Voisko olla pissatulehdus?

Tänään neuvolasta jo soitteli minulle ja sain neuvolan 4.1. laittoi lähetteet että saan selvyyden että onko tosissaan joku tulehdus. :)

Tänään neuvolasta jo soitteli minulle ja sain neuvolan 4.1. laittoi lähetteet että saan selvyyden että onko tosissaan joku tulehdus. :)

Hyvä, että sait lähetteen, niin saat sitten selvyyden onko tulehdusta vai ei. :)

Nyt on pari tuntia oikeaa munasarjaa jomottanut ihan kauheasti! Tuntuu kuin joku yrittäisi painaa peukalolla reiän läpi. Uh, 7+6, onkohan normaalia? Kipu kestää n. 20sec, laantuu ja palaa hetken kuluttua :sad001

Onko kukaan muu joutunut ottaan sairauslomaa kamalan huimauksen vuoksi? Mä jouduin ottaa viime viikolla, tänään taas ollu töis mutta tuntuu välillä ettei kannattais kun joskus ihan vaa paikallaan istuessaki maailma pyörii ympyrää.
Yritän sinnitellä (vaikka tuntuukin siltä et on turvallisuusriski olla töis) koska viime viikolla työterveyshoitaja ja -lääkäri suhtautui niin nihkeesti mun käyntiin :(

Älä välitä heidän nihkeydestä, sinä tiedät omat olosi. Rohkeasti vaan saikulle jos koet mitään vaaraa huimauksesta! Tsemppiä :)

ImageUploadedByVau Foorumi1482173021.771419.jpg

Kaipa se on tämä väsymys raskausoireeksi myönnettävä! Ja hajut, voi yök. Pahoinvointi on nostellut myös päätään, mutta toistaiseksi ei mitään ekaan raskauteen verrattavaa (luojan kiitos!)

Ei vieläkään pahoinvointia tällä suunnalla, kaikki muut oireet sitäkin vahvempana ja julmettu turvotus! Välillä huimaa ja vatsa on sekaisin ja välillä taas ummetusta ja aina nälkä :wink

Meikäläisen pahoinvointi on muuttanut olomuotoaan! Saattaa olla päiviä, jolloin pahoinvointia ei ole oikeastaan olemassakaan. Ja sitten on päiviä niinkuin tämä, että varsinaista pahoinvointia ei ole, mutta välillä tulee ihan mieletön tarve oksentaa. Tämän oksetuksen voin aika hyvin säädellä hengittämällä ja hymyilemällä (onkohan niin että hymyillessä jotkut kurkunpään lihakset rentoutui, jotka oksetuksessa aktivoituu?) kunnes olen löytänyt pöntön, jolle voin antaumuksella harjoitella Norjaa ja kakoa ilmaa. Ja jos en oksenna, niin olo jatkuu loputtomiin. Mutta oksentamalla asia paranee taas ja saattaa kestää hyvänä vaikka parikin päivää. Varsinaisen hassua, onko muilla näin tahdonalaista tämä oksentelu?

Takaisin