Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja womn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulen salaiselle puolelle heti kun mut lisätään laitoin pyyntöä heti menemään kun huomasin että on avattu salainen puoli :)

Tänään 6+4 eikö ihmeitä Oireita..
Heikko olo jäi siihen yhteen kertaan. Rinnat nyt on arat ja tekisi mieli mussuttaa koko aja jotain pientä.
Nii joo eilen oli pakko ruoan päälle ottaa 2h päikkärit kun alkoi ramasee niin paljon :D saa nähä tuleeko tänää työn teosta mitään vai nuokunko vaan ;)

Höh kuin rupes ärsyttää! Olin kaupungilla ja pissaamatta ainakin neljä tuntia ja rakko räjähtämäisillään kun hain isompia kerhosta. Mietin matkalla et jes jos tilatut testit ois tullu niin pääsisin heti tekee :D mut ei ollu posti tullu ja meninki heti pissalle. No siitä meni ehkä 15min niin tipahti kirje postiluukusta. Kyllä sapeettaa. :(

Väsymys. Tosin ei öisin. Sillon valvotuttaa, ei saa unta ei millään. Nämä iltapäivät on pahimpia, kun meinaa nukahtaa kirjaimellisesti pystyyn :D

Tuskin noissa väittämissä varmaan sitten hirveänä on perää, että onko pahoinvointi pahempaa vai miedompaa seuraavissa raskauksissa kerta löytyy väitettä puolesta ja vastaan.. Olis kyllä mahtava jos pahoinvointi tulee nyt miedompana. En taas jaksais sitä pöntön halailua...

Mä näin edellisenä yönä kummaa unta siitä kuinka joku syötti mulle väkisin myrkkyä ja unessa pistin tietysti sormet kurkkuun... ja heräsin kakomiseen.. hetken aikaa piti siinä unenpöpperössä miettiä että mitä hittoa oikein tapahtui. :D no sama jatku koko aamun ja vielä päikkäreilläkin. Nyt taas tänään ja viime yönä ei mitään kakomista?? Todella kummallista! Olin ihan valmistautunut sen pahoinvoinnin alkamiseen!

Mulla kans näin viikoilla 5+6 väsymys on sotkenut unirytmin ihan totaalisesti, kun öisin ei nukuta, niin pääsen vasta aamuyöstä nukkumaan ja sitten puolenpäivän aikaan heräillessä parin tunnin päästä heräämisestä iskee taas aivan järkyttävä väsymys. Mutta sit jos yrittää mennä päiväunille, niin uni ei tule millään, vaikka muulloin tuntuu ettei pysy hereillä enää sekuntiakaan... Tänään yököttää myös siihen malliin, että pitää varmaan perua illan harrastusmenot. :/

Muokattu viimeksi:
Rv 7 ja ei ole mitään oireita vielä. Huolestuttaa onko kaikki kunnossa. Kolme raskaustestiä kuitenkin plussaa näytti ja kuukautiset viimeksi lokakuussa. Alkuviikkoina ehkä painontunnetta alavatsassa. Onko muita oireettomia?

Yritän syödä parin tunnin välein. Tänää kun ajelin työajoa hki-turku-hki niin oli 2 voileipää ja valmiiksi lohkottu omena matkassa eikä pahoinvoinnista tietoa. Toki farkkujen nappi ja vetoketju auki sekä rintsikat myös :p ja ämpäri muovikassilla apukuskin penkillä just in case... :)

Rv 7 ja ei ole mitään oireita vielä. Huolestuttaa onko kaikki kunnossa. Kolme raskaustestiä kuitenkin plussaa näytti ja kuukautiset viimeksi lokakuussa. Alkuviikkoina ehkä painontunnetta alavatsassa. Onko muita oireettomia?

Täälä kans mennään oireettomana. Välillä tosissaan kans tota paineen tunnetta tullu alavatsalle ja tissit on raskaat mutta muuten aika normioloilla.

Pahoinvointi rantautunut tännekin, rv5+1 tänään.. Tää olo on kyl ihan kauhee, ja luulen että tätä jatkuu taas se pari kuukautta kuten aiemmissakin raskauksissa..

Tissit on kipeet. [emoji58] esikoisen raskaudessa tää oli ensimmäinen oire jo ennen plussatestiä. Kunnon kosketusarat. Nyt 5+0 ja tänään tuntuu raskailta ja kipeiltä.

Mulla ekassa oli pahempi pahoinvointi kuin tokassa, kestikin kauemmin.
Tässä raskaudessa pahoinvointi alkoi rv 5+6.
Mutta on tää hirveetä! 24/7 pahoinvointi ja väsymys!

Heippa! Täällä uus varovainen elokuun odottaja :)tänään käyty varhaisultrassa tarkistamassa viikot ja onko raskaus oikeassa paikassa.

Viikkoja oli 6+6 ja sydän sykkii hyvin :) multa ei tota keltarauhashommaa katsottu ja muutenkin ultraaja oli hirveän hätäisen olonen. Kuva saatiin mukaan ja laskettuaika nyt sit 3.8.17 ☺

Mulla ollut kovat oireet jo ovulaatiosta lähtien, yökötystä ja pahoinvointia. Eniten ollut silti menkkamaista jomotusta joka aika ajoin todella inhoittavan tuntuista mutta niin siellä vaan sydän pamppaili ultrassa. Nämä jomotukset pelottaa silti aikalailla, onko muilla ollut vastaavaa? :/

Mullakin on ollut kuukautiskipumaista jomotusta ja välillä koviakin kipuja, mutta ei ole ollut mitään vuotoja joten lienee ihan normaalia.

Minä odottelen päivystyksessä lääkäriä. On niin kauhee oksentelu. Nesteetkään ei enää pysy sisällä. Ihan pienetki määrät tulee ulos. Pitää kumarassa kävellä kun muuten pyörryn ja oksennan jos kävelee suorana. Ihan kauheeta. Ei voi muuta kun purra hammasta ettei ala itkettää kun on niin kamala olo.

Voi mamaxs Tsemppiä! <3

Mulla on varmaa ää kesto nuha sit kesään asti. Eilen alkoi tämmönen tunne virtsarakossa, että vähän sinne nyt joku painaa. Viimeksi oli sama. Mutta luulin, että se oli pissatulehdus kun mulla oli juuri ennen raskautta ollu, mutten kuollakseen muista otinko sillo mitää antibiootteja, Ois muistikuva ettei se sit ollu tulehdus vaan johti raskaudesta.

Nytkin on vaa paineen tunne, tuli eilen illalla ja ei kirvele ym. Ei Mulla Oo yli 3v ollu tulehduksia sen jälkeen Kun esikoisen sain.

Neuvolassa kyllä sano että voi viedä herkästi näytettä? Että onko siellä niitä purkkeja johon Käyn pissimässä ja ne tutkii siellä vai viedäänkö labraa vai voinko sieltä hakee ja viedä labraa. Ei muista ees pitääkö olla pissaamatta jokin aika ja äääh.

Onko muut nähny unia raskauteen liittyen? Mä näin jo ennen ku ekan testin tein et olin ultrassa ja näkyi kolmoset. Heräsin siihen kun huusin kauhusta kankeana. :D

Takaisin