Ensimmäinen synnytys kesti 12 tuntii, 2h ponnistusvaihe, imukuppi käyttöö, eppari leikattiin, tytölle tuli solisluun murtuma ja oli teholla 3 päivää. Itse menetin verta noin litran, josta seuras monta verensiirtoa, 3 asteen repeämät ja alapäästä laitettiin koko oikea puoli uusiks leikkaussalissa, lääkäriltä kysyin seuraavana päivänä että monta tikkiä tuli, vastaus oli : 50 jälkeen ei meillä enää lasketa... Hyvin meni siis
Mutta ei pidä ottaa paineita näistä hommista
Mutta ei pidä ottaa paineita näistä hommista

ja satunnaiset alavatsa nippailut. Alavatsa kivut alkoivat heti ovulaatiosta ajoittuen ainoastaan iltaan ja niistä tiesi jo ennen plussausta mistä kyse :angelic: Nyt nippailut vähän "hellempiä" vaikka välillä ihan satavarma että nyt ne menkat alko...Kohtuu piinaavaa! Eilen maistoin esikoisen vichyä ja voi mun jee se maistui kamalalle, samoin mies haisi lenki jälkeen jollekin ei tästä maailmasta :D Pysyispä tää nyt näin leutona olojen kanssa. Nyt 5+1
Ois just mukava kirjoitella tänne kun muut samassa tilanteessa. Kaikki varmaan häviää tonne yksityiselle puolelle... ite tuskin sinne pääsen kun kirjoittelu niin harvassa. Käytän tätä puhelimen sovelluksella niin menee ainoastaan lukiessa.

Ja roskikset ja yks ilta esikoisen pissavaippakin... Mutta esim jotku ruuat tuoksuu ihan taivaalliselta ja nuuskuttelen ja nautin ruokaa laittaessa ja tänään ihmettelin että kuin voi roskis haista niin hyvältä
Niin siellä oli mun tyhjä kookos hoitoaine pullo joka peitti muut hajut!!! Ja viime raskaudessa en voinu sietää kookosöljyn hajua...