Oireet

Helleena: kirkasta mullaki ja pyyhkiessä enää. Eilen tuli ihan pikkuhousuihin asti. Mut ehkä kaikki on hyvin. Yritetään pysyy positiivisina. Se voi olla harmitonta? Eiks ni? :)

Mitä netistä lukee ja kuulee muutenki, että vuodot aika yleisiä alkuraskaudessa ja harmittomia. Tietysti paljon km tapahtuu myös, mutta aina ei sitä tarkoita

Joo nyt tuli pieni hyytymäkin. Ja oon raivostunut kun mies ei ollenkaan ymmärrä mitä minä tarkoitan kun sanon että mun pitäis levätä tai ylipäätään miten paljon tää kaikki pelottaa ja ahdistaa. Ei ymmärrä yhtään mitä käyn läpi.

Täällä tuikkii sivulle mahaa.mietin et voiko olla ummetuksesta johtuvaa kipua:wideyed:
Niin outoo mut muut oireet pelkää ummetus ni joutuisko lie siint,toivottavasti eikä mitää vakavaa:wideyed:

Papupata23, pitäiskö sun soittaa vaikka terkkariin huomenna, jos pääsisit jotenkin vilkaisee onko kaikki hyvin? Itse ainakin menisin vaikka neuvola sanois mitä...

Joo täälläkin ihan kirkasta verta tulee jo ihan siteeseen asti ja supistuksen tyylisii kipuja sekä menkkajomotusta eli kyllä taitaa olla tämä selvä tapaus. aamulla vaan vielä lopullinen varmuus ultrasta mutta melko varma olen asiasta jo nyt.

Täällä kyseltiin vuodoista. Mulla esikoisen aikaan rv7 oltiin lähdössä reissuun ja kannoin kerrostalon rappusissa tavaroita autoon. Samaan aikaan alkoi kovasti koskea mahaan ja autolle päästessäni kipu lakkasi ja samaan aikaan holahti verta. Olin jo lähes varma, että kesken meni. Vuotoa kesti sen ainoan illan ajan. Sit seuraavalla viikolla oli eka neuvola ja siellä pääsin ultraan näytille. Pikkunen olikin oikeassa paikassa ja sydän löi. Kaikenlaista sitä voi raskausaikana sattuakin, joskus selviää säikähdyksellä <3

Voi ei papupata ja Helleena! :'( Toivotaan että kaikki olis kuitenkin hyvin ja pienet sitkeät edelleen kyydissä <3

Viuhti voi hyvinkin olla ummetuksesta johtuvaa!

Noh tänään sain varsinaisen Ultra ajan postissa. Ois tammikuun alussa. Odottelen sinne kun eihän asialle loppujen lopuks mitään voisi jos kesken menisi.... Mut Helleena: yritetään vielä toivoo :)

Kannattaa tarkistuttaa. Kohtutulehduksen kanssa ei kannata leikkiä jos oikeasti keskenmeno ja ei tyhjene kunnolla! Voi olla niinkin paska säkä, että sitten toista yritystä ei saakaan!

Mulla tuli eilen kirkasta verta pyyhkiessä paperiin. Ei oo sen jälkeen tullu, eikä ollu kipuja. En nyt hätkähdä, kun on taustalla se viime raskauden massiivisempi verenvuoto. Eilen oli siis 10+5. Seuraillaan.

Aivan järkyttävä tämä väsymys! Iltaisin ei meinaa millään pysyä hereillä. Nytkin haaveilen päikkäreistä, mut töissä täytyy jaksaa klo 16 asti. Sit pitäis vielä jaksaa salille ja kauppaan. Onneksi tulee joulu, niin saa levätä!

Voi ei noita vuotoja..[emoji22] Mulla viimeksi vuosi tosiaan 5vk oli kkm, sit lääkkeellinen tyhjennys ja luulin et kaikki oli tullut mut 5vk jälkeen edelleen positiivinen testi, kun s...tana ei päässyt jälkitarkistukseen!! Eikun taas lääkkeet, sit alkoi pahimmat kivut ikinä eikä tullut mitään ulos..päivystykseen ja sairaalaan yöx. Vielä koittivat lääkkeitä, mut tyhjennykseen lopuksi. Luojankiitos ettei tullut kohtutulehdusta, mikä oli ihme, koska toi prosessi kesti 3kk[emoji48]

Nyt pääsin tarkistuttaa tilanteen vk10 ja tänään np ultra, mua pelottaa niiiin paljon!!

Jep. Oli kiva tavata. Tuun moikkaa jos tää raskaus jatkuu. Nyt ei hyvältä näytä. Hyvää ja onnellista odotusta teille! Ja hyvää joulua!

Minäkin kiitän kaikkia vertaistuesta ja poistun tästä ryhmästä. tänään kävin ultrassa ja näkyi kohtu tyhjää täynnä. hiukan vielä oli ns rippeitä jotka parasta aikaa tulee ulos. kehitys oli loppunut jo rv 6. eli yli kuusi viikkoa oon turhaan kuvitellu olevani raskaana. että tämmönen joululahja meille. teille kaikille toivon onnea odotukseen ja hyvää joulua

Takaisin