Oireet

Tais joku provosoivampi teksti tästä oireettomuudesta kadota tai sitten oli toisessa keskustelussa :O ei siis Lilliputtis mitään hätää, kiva vaan jos meillä on eriäviäkin mielipiteitä :)

Mut mä edelleen mietin et johtuuko se vaan työstä? Tää on viimeinen päivä kuuden päivän putkesta. Huomenna ja ylihuomenna on vapaa. Ehkä mun kroppa on vaa väsyny tai jotai.

Eli mulla on pientä vuotoa ollu viime lauantaina ja tänään. Ei mitään niagaraa mutta pikkasen siteeseen asti tulee

Eiks kellään muulla oo tullu tällaista ja mitä tapahtui tai tapahtuiko mitään? Ja millanen ero voi olla keskenmenolla ja "tavallisella raskauden aikaisella" vuodolla?

Mulla on kaks täysin oireetonta raskautta takana joista toinen päättyi ikävämmin rv 33+. Nyt tässä oli huonoo oloa muutaman viikon ja helvetinmoinen väsymys ja vitutus vaivaa edelleen. Ois helppoa olla kun ei ois elämää rajottavia oireita koko aika.

Vesimelonivauva mulla on toi sama. Kaksi oireeton raskautta joista toinen päättyi suruun rv29. Tässäkään raskaudessa ei oikeen oo oireita, joten en iha hirveesti stressaa oireettomuutta.
Välillä (tänään viimmeksi) iskee ajatus et jos tuolla onkin elämä loppunut.

Eiks kellään muulla oo tullu tällaista ja mitä tapahtui tai tapahtuiko mitään? Ja millanen ero voi olla keskenmenolla ja "tavallisella raskauden aikaisella" vuodolla?

Onhan täällä monesti vuodoista puhuttu. Mulla oli tossa 7-9 viikoilla 1-3krt viikossa vuotoa. Just siteeseen tuli rusehtavaa ja pyyhkiessä välillä. Nyt 10+5 eikä oo vuotanu ton 9+ viikon jälkee

Mulla on eilis illasta lähtien tullu semmosta alkuun limaista hiukka punertavaa vuotoa pyyhkiessä paperiin! laitoin yöksi siteen ja sitten tulkin vähän semmosta ruskeen sävystä siteeseeb. vähän on kipuja esim illalla säteili reisiin. mutta ei kovia kipuja eikä kirkkaan punaista vuotoo. ekas raskaudes ei mitää vuotoo. eli kyllä paniikki päätään nostaa mutta onneks huomenna se ultra niin siellä selvii!

Mulla ekassa oli seksin jälkeen ja se meni ok ja tos kattoo töllöä. Mut kaks seuraavaa keskenmeno raskautta niin niissä ei vuotanut.

Muokattu viimeksi:
Huh huh taitaa tänään olla oksupäivä. Kauppaan pitäisi lähteä, että pääsisi sitten nukkumaan, kun tuli herättyä pikkasen liian aikaisin. Jos ei olisi kaupassa vielä niin paljon porukkaa...

Eilen oli aikalailla huimausta, ihan istuessakin tuntui että vippaa päässtä. :happy6

Mullakin oli tuhruttelua kahdesti, kaikki kuitenkin ok. Joskus kuulee niitä tapauksia että verta tulee kuin härän kurkusta ja silti kaikki vauvalla kunnossa :) Pääsisitkö sä minnekään tarkistukseen?

Pitäs käydä lääkärissä että sais lähetteen ultraan mut neuvola sano et jos ei oo kovia kipuja tai runsasta vuotoa ni luultavasti kuuluu vaan raskauteen. Ehkä mä nyt sit vaan aattelen et kaikki on hyvin...

Papupata onko sulla siisnihan kirkasta veristä vuotoa pyyhkiesä? mulla nyt on jo ihan punaista se mitä yulee. ei siis muuten vuoda mutt paperiin jää. ja vähän juilii oikeeseen munasarjaan. kyllä yritän itseeni valmistaa siihen pahimpaan tuomioon huomisessa ultrassa. muttta siltikin pieni toivon kipinä on vielä. ihan kauheet jos tämä oli tässä. niin kauan toista lasta yritettiin ja toivottiin. musta joulu taitaa olla tulossa

Toivottavasti ois harmittomia teidän vuodot!
Esim hematooma kohdussa voi vuotaa paljonkin ja silti vauvalla kaikki hyvin. Yhdellä mun mammakaverilla oli vuotoja tosi pitkään, johonkin yli puolivälin. Ja kaikki silti tosiaan hyvin, kohta sen poika on 11kk. :)

Mä oon jo niin monesti asiasta kirjoittanut, etten enää jaksa mut kaikki on mahdollista....

Takaisin