Oireet

Voimia Papupata ja Helleena, samassa tilanteessa olleena..se vie aikaa toipua [emoji22] Rauhaisaa joulua kumminkin kaikille [emoji173]

Juu eli ei ole toivoa. Nyt taitaa olla kohtu tyhjentynyt melkeinpä kokonaan tämän päivän ja viime yön aikana. Huh että kipeenä tehnyt ja harmittaa ettei sen kivun läpikäymisen tuloksena syntynyt elävää lasta :( mutta teille toivon oikein paljon onnea, jaksamista ja tsemppiä raskauteen. Viekää upeasti loppuun asti ja nauttikaa raskaudesta :) hyvää jatkoa!

Pitäis opetella syömään vähemmän ja useammin. Oltiin liikenteessä ja söin sit illalla pizzan ja oon vieläkin ihan ähkyssä. Nyt en tiiä pärjäänkö sillä aamuun asti, kun ei kyllä tee mieli syödäkään yhtään mitään. Mut heräänkö yöllä nälkään ja huonoon oloon. Siinä pulma :D

Siis nämä hajut. En muista, miten pitkään tämä kesti esikoisesta. Ihan sama, mikä haju kyseessä, se saa mut oksentamaan. Pahinta on esikoisen ruoat. Mut siis kun haistan tyyliin sen, jos naapurissa syödään jogurttia. Koiran elämää....

Lisäksi täällä melkein jatkuva päänsärky. Ehkä johtuu siitä, ettei mene nestettä tarpeeksi.

Onko muilla jatkuvasti paha maku suussa? Esikoisesta selvä metalli, nyt vaan paha, koko ajan tekisi mieli sylkeä tai vaihtoehtoisesti syödä jotain.

No ei onneks munkaan tullu yöllä nälkä!

Tasse mulla on ihan sama noiden hajujen kanssa, tosin onneks ei oo joutunut oksentamaan. Jääkaapissa haisee kaikki ruoat ihan kammottavalle ja miehen jauhelihakeitto haisee omituiselle. Samoin vessassa haisee joku, mut en oo vielä paikantanut mistä se tulee eikä sitä edes haista kukaan muu...

Mulla on kans paha maku suussa aina iltapäivästä lähtien. Tekeekin sit mieli juoda mehua koko ajan ja yks päivä piti hakea suklaata... Oon kyllä taas niin sokerikoukussa joulun jälkeen, voisin syödä suklaata joka päivä :rolleyes:

Meillä kanssa koko kämppä tuntuu haisevan, jopa puhtaat lakanat haisee. Vessa haisee aivan järkyttävältä. Onneksi ei tarvi siellä paljon asioida, kun vati on paras kaveri. Pesukone ja kuivuri haisee. Viemäreistä tulee paha haju... esikoinen haisee jatkuvasti joltain. Edellisessä raskaudessa koira joutui mamman hoitoon, kun en selvinnyt sen hajun kanssa.

Raskaushan ei ole sairaus. Kyllä arjesta selviää näinkin... taas joudun päivystykseen, kun kukaan ei tiedä, mitä lääkettä voi enää antaa. Voiskohan, mut vaivuttaa koomaan kesään asti. Talviunta...

Tällä myös sama juttu hajujen kanssa! Eilen oli pakko käydä töissä oksentamassa yhden asiakkaan jälkeen. Mummolla oli niin kamalaa hajuvettä.

Aamuisin hirveä metallin maku suussa, kammottavaa!

Nyt päätin etten mene enää yhteenkään kylään jossa koiria, se haju saa automaattisesti voimaan pahoin. Samoin hissiä en pysty käyttämään jos on ollut koiria. Ikinä ei ole koiran haju ennen vaivannut, mutta nyt se haisee väkevältä sipulilta ja viinalta :wtf:

Joulun jälkeen oli kyllä ihanaa päästä kotiin jossa oli tuttuja tuoksuja kaiken kyläilyn jälkeen. Mielestäni vessamme tuoksui niin ihanalta ja puhtaalta, pyörin siellä pitkään iloisena :woot: nyt 9+3

Hajut kyllä ottaa nenään, eilen aamulla menin suoraa oksentamaan käytyäni keittiössä, mieheni väitti ettei siellä mikään haise, minun nenään haisi! :D ja tänä aamuna se haju kun jääkaapin oven laittaa kiinni, voi luoja.. ja joku ruuan haju tuli naapurilta toho ulos, yökkis. Ja joo pahalta maistuu suussa kun en saa kunnolla pestyä hampaita enkä kykene kieltä harjaamaan ykäämättä. Odotan sitä päivää että saan jynssätä suun!! Ja mentävä kyllä hammashoitoon, varmaa hampaat paskana tämän jälkeen.

Takaisin