Oireet

Naa87 musta mullakaan ei alkanut vessassa juokseminen näin aikaisessa vaiheessa! Esikoisen loppuraskaudessa riitti kyllä kun kävi kerran yössä vessassa, mut nyt jo ihan eri meininki!

Pilvilinna huhhuh! Täällä mittari näyttää 19,5C :D

Kyllä, jäässä ympäri vuorokauden :P ja aamut on kauheita kun väsyttäis, mut pissittää ja isompikin tulee nykyään aina aamuisin. Siihen päälle vielä nälkäpahoinvointi :(

Eilen oli pakko suihkun jälkeen todeta, että alavatsa on ulompana kuin aiemmin, kauankohan kestää ettei voi salata tilaa :D

Mua palelee kans kokoajan :D ja vaikka ennen tuntu tää kämpän lämpötila normaalilta ( 20-21C) nii nyt tuntuu niin kylmältä et sais olla joku +25! :D

Itse taas mieluummin palelen ja laitan enempi päälle, kuin tuskaan liian kuumassa mihi ei itse voi vaikuttaa :)

Sama täällä. Palelee, aivastuttaa, väsyttää ja keskellä yötäkin iskee niin paha pissahätä, että pakko käydä, vaikka olen ihan zombie. Iltaisin on kamala turvotus ja välillä nipistelee jännästi, vähän kuin alavatsa venyisi. Myös alaselkää jomottelee. Kuitenkin suurimmaksi osaksi on aika oireetonta. Ei edes pahoinvointia ole pahemmin ollut. Sen takia onkin vielä ihan epätodellinen olo. Odotan oikein, että ne nauravat mut ulos ultrasta, että sä mitään raskaana ole.

Tänään on ollu kovaa ajamaa pistelyä,ja tietysti pelottaa ja mietityttää et miks vaa jatkuu eikä lopu

Muaki palelee kokoajan ja yöllä oon joutunut aikalailla alusta käymään vessassa. Öisin aivastuttaa ja on nuha, jännää että seki vaivaa vaan öisin :O Eilen pisteli alamahassa pari kertaa. Etoovaa oloo on enää vaan harvakseltaan :) Väsymys on vielä ihan järkkyä.

No nyt mullaki alko tää pöhköily.. :rolleyes: Tänää postissa joulukortteja ostaessa jonotin tiskille numerolapulla. Vaikka kuinka seurasin jonon etenemistä, ni menin kuitenkin väärällä numerolla siihen tiskille. :shifty: Kyllä nolotti kun siihen viereen tuli vanhempi täti, että eikös hänen vuoro ole nyt.. :oops:

Mulla taas on ollut koko ajan kuuma. Varsinkin öisin. Nyt alkaa hiljalleen tasottua, mutta varsinkin alkuun meillä oli miehen kanssa kovat taistelut ilmalämpöpumpun herruudesta, kun mulla oli hiki ja mies paleli :hilarious:

Voi että meitä ja meidän oireita :D
Samaa täälläkin eli palelee koko ajan, mutta toisaalta tulee helposti hiki ja sen myötä huono olo esim. ruokakaupassa kun takki ja kaikki talvikamppeet päällä. Käyn vessassa monta kertaa yöllä mikä kuuluu kuulemma alkuraskauteen. Pitäs helpottaa jossain vaiheessa ennen kuin taas lisääntyy loppuraskaudessa kun kohtu alkaa painaa. Väsymys on järkkyä, paha olo vielä siedettävän rajoilla. Vatsaa turvottaa iltaisin ja ei varmaan mee enää montaa viikkoa kun alkaa raskaus jo näkyä muillekin...

Mun ei onneks tarvii ravata yöllä vessassa, eikä tarvinu viimeks edes loppuraskaudesta. joitain satunnaisia kertoja on ollu et tarttee yöllä raahautua vessaan.
Mut en mä normaalistikaan käy ikinä yöllä vessassa.

Viime öinä ite on joutunut käymään useimmi wc:ssä. Normaalisti kerran pojan raskauden jälkeen. Sitä ennen en kertaakaan.

Mul on nyt parina päivänä ollut maha vähän kipeä. Ei onneks koko ajan mutta välil. Menin sit äsken kattoo mitä vain raskaus sovellukses lukee tän päivän kohal. Niin siinhän olikin et onko alavatsasi ja nivuset kipeet. Et kohtu kasvaa niin sen takia voi kipuja olla. Osu siis päivän teksti kyl niin nappiin. :)

Siis voi elämä, kyllä on taas tänään mietitty miks tähän lähti :D pahoinvointia johon edes syöminen ei auta :P
Myös kamalan kovasti karvat (mitkä tahansa) kasvaa ja hiukset rasvottuu. Tosi hehkee olo aina ku lähtee kylille :D

Mul on kans ollu naiseus vähä hukassa viimeviikot, eiköhän se siitä taas ku alkaa massu pömpöttää. Sit kyllä aijon häpeilemättä korostaa sitä masua pukeutumisessa, että oikeen kyynisimpiä ällöttää. :grin

Mulla on päivisin vilu, mutta öisin kuuma. Tälläki hetkellä meillä on makkarissa 14,1 lämpöä :D

Takaisin