Oireet

1.2. Seuraava neuvola, katotaan mitä vaaka siel sanoo :D veikkaan että nyt max. Kilo tullut joulukuun alusta kun niin hyvin laski se alkuraskauden turvotus joskus rv 9.. nyt liikkunut paljon ja syönyt järjen kanssa niin ei ainakaan tunnu olo läskiltä vaikka maha onkin kasvanut :P

Mulla on paino pudonnut nyt jtn 3kg. Tosin on mistä lähteä ku lähtö bmi oli n. 33.

Kipuileeko muilla alavatsan alueella? Itsellä on ollut koko päivän outo kumea kipu jota en oikein osaa paikantaa. Toisaalta tuntuu että se tulee selän puolelta, toisaalta etupuolelta. Jostain tuolta syvältä kuitenkin :) Nyt 14+0.

Mulla 17+3 ja monta päivää on ollut sellainen ikävä kipu tuolla alavatsassa ja nivusiin kyllä koskee :(
Työnteko ollu tällä viikolla vähän ankeaa kipujen takia.

Mulla kipuilee kans välillä, mutta yleensä kyse ihan kymmenistä sekunneista (vielä).. Ja tosi usein vihlaisee jos nousee ylös nopeasti tms.

Mä oon ihan varma et mul oli to migreenipäänsärkyä... pää särki heti herätessä ja jatku koko päivän... aamupäiväl oksensin mut en tiedä liittykö se siihen päänsärkyyn... se särky oli niin järkyttävää.... mikään ei auttanu siihen ja olo oli ihan hirvee... aina ku ku meni makaamaan ni päässä tuntus semmonen jyske. Sanoin miehelle nukkumaan mennessä et kattoo aamulla olenko mä vielä hengissä. Aamulla päänsärky oli poissa ja oli tosi hyvä olo pitkästä aikaa. Ei enää tollasta, kiitos....

Yleensä lepo auttaa migreeni särkyyn ja pahenee pystyssä/rasituksessa. Lepo pimeässä paras olla kohtauksen aikana

Tuntuuko muilla ylävatsa venyvän? Jännää kun kohtu on kuitenkin vasta lonkkaluiden kohdalla, että voiko ylävatsakin jo kasvaa.. mutta siltä se tuntuu. Ajattelin että tulisi vasta myöhemmin. Alkoi jo 12+ ja nyt 14+ tuntuu useammin :wideyed:

Mulla nyt 16+4 ja jokusen viikon jo vatsa välillä tuntunut kireältä, kinnaavalta ja navan alueelta oli välillä jopa kipeä. Tuntu juuri siltä että lihakset yrittää venyä. Ja mulla ainaki masu pullottaa tosta navan alta eniten vaikka kohtu ei niin.yläällä olekaan.

Kohtuhan työntää suolistoa ja sisäelimiä tieltään, joten nekin voi siellä pullotella...

Se mun koko päivän kestävä kipuvanne oli hävinnyt yön aikana ja eilen aamulla tuntui ihan uutta paineentunnetta kun painelin kohdun kohdilta. Taitaa vaan tehdä tuloaan tuolta syvyyksistä :)

Täytyy myöntää että ennen raskautumista en osannut ollenkaan kuvitella että tähän liittyy näin paljon erilaista kipuilua joka muuttaa koko ajan muotoaan. :smiley-angelic006 Ajattelin vain että nooh se vaan kasvaa ja vasta loppuvaiheessa alkaa tuntumaan säryt yms. Useimmat kaverit ovat odottaneet eikä kukaan ole puhunut näistä asioista :grin

Täällä kans paineen tuntu alavatsassa ollut jo monta päivää, nivusissa ja lonkissa kipua. Vasen polvi meinasi pari kertaa töissä pettää alta vkloppuna ja joissakin asennoissa tuli kiva kipukohtaus joka meni äkkiä onneks ohi. Syömättömyydestä ei onneksi tule pahaolo enää niin helposti ja ei tartte koko ajan olla mussuttamassa jotakin. Alaselkä kivut vain pahenevat vaikka käynyt viime viikolla ja toissa viikolla hierojalla.

Mulle on kans kyllä tullut yllätyksenä että on alusta alkaen erilaisia kipuja.. ja kun yhestä vaivasta vähän pääsee niin jotain tuntuu aina tulevan tilalle! En välillä edes meinaa tunnistaa itteäni tässä kropassa kun koko ajan väsyttää (edelleen) ja kolottaa, kontrasti aikasempaan verrattuna on niin suuri.. Oonkohan oikeesti vaan muuttunu mummoks raskautumisen sijaan :D

Mulle on tullu päänsärky oireeksi.. pakko on ollu ottaa parasetamolia että jotenkin selviää päivästä. Ärsyttävää, onko muilla?

Hep myös päänsärylle täältä! Oon yrittäny lisätä veden juontia, mutta sitten saakin kyllä ihan huolella ravata vessassa :D

Täällä myös päänsärky lisääntynyt! Parasetamolia oon kans joutunut kyllä käyttää että pystyy edes jotenkin olemaan.

Takaisin