Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Onko muilla kovia kohdun kasvukipuja? Tai niiksi ne itse tulkitsen. Alavatsaa jomottelee ja särkee kunnolla ja tänään tuntui melkoisen pahalta. Aiemmin tuntunut vain pientä jomotusta mutta tänään ensimmäistä kertaa ihan kunnon särkyä ja erityisesti sillä puolella vatsaa missä tiedän vauvan oleskelevan (sieltä löydän dopplerilla sykkeen). Melkein huolestuin vaikka tiedän että on normaalia..
Paha olo (ilman yrjöä onneksi) vierailee vielä säännöllisesti.. ja väsy! Mistä tätä unta riittää?? Esikoista odotellaan, joten kaikki on uutta ja kummallista..Mulla harjoitussupistukset tuntuu paineena kohdussa. Ja samalla sormilla pystyy tunnustelee et maha on ihan kova.
Onko kellään muulla raskausaikana levottomat jalat? Huomasin, että mulla on alkanu jo pikkusen tulla levottomuutta iltaisin. Viime raskaudessa tää paheni loppua kohti...
Onko kellään muulla raskausaikana levottomat jalat? Huomasin, että mulla on alkanu jo pikkusen tulla levottomuutta iltaisin. Viime raskaudessa tää paheni loppua kohti...