Oireet

Jes mun tissit on suurentunu! Nännit on vähän hellät ja koko ajan nälkä sekä kylmä...
 
Raskausajan etuja että tissit kasvaa ja kiinteytyy :D imettäessä ne onkin sitten kaikkea muuta :D

Ihan kuin olisin bongaavani haalean linea negran :confused: Viimeks ei ollut mitään, tosin maha on niin arpinen vielä että saatan nähdä omiani.
 
Tänään toinen kuppi teetä oli liikaa ja tuli saman tien ulos. Eka oksu siis merkattu tälle päivälle, rv 6+3. Ihan hyvä niin, koska mun kahdessa onnistuneessa raskaudessa oon oksennellu, ja kolmessa keskenmenneessä taas en ole. Mulla siis oksentelu näyttäisi kuuluvan asiaan, vaikka kaikilla ei tietenkään niin ole.
 
Mulla on edelleen nännit mielettömän arat! Välillä ihan kiristää ja kuumottaa! Sitte ennen raskautta olin paha kahviaddikti eli aamulla meni ainaki puol pannua ja päiväkahvi aikaan vielä muutama kuppi. No nyt ei maistu ei sitte millään kahvi. Ja myös saunaoluet ei tuu kuuloonkaan! Pieni nälän tunne meleki koko ajan! jos ei tuu säännöllisesti syötyy nii tulee heikotus/huono olo. Mutta oksentanu en ole kertaakaan. Sitten palelen kauheesti iltaisin. Normaalisti valvoin n.klo 23 asti illalla. Nyt oon jo salkkareiden jälkeen valmis petiin. Itkuherkkyyttä havaittu ja leuan alueella rivissä finnejä!! Siinäpä muutamat oireet :) tänään rv 6+1
 
Täälläkin pahoinvointi on alkanut pahentua. Ruoka ei maistu, kaikki hajut oksettaa mutta silti on kokoajan nälkä ja pitäis saada jotakin syötyä. Tuttu tunne viime raskaudesta. Toivoisin vaan niin kovasti ettei tarvis taas alkaa oksentelemaan kuitenkaan...

Mutta väsymys on hieman vähentynyt, se on ihanaa :)

Tsemppiä kaikille oireiden kanssa jaksamiseen!!
 
Mulla on ihmeen oireeton olo ja siitä jo kerinny huolestua et missäs ne oireet on !!:nailbiting: rinnat on onneks kosketusarat edelleen
 
Tuun nyt kirjottaa, häippäsen sit jos ei ole mun paikka. Mulla paljon oireita, ei kuviteltuja, vaan ihan oikeita :D . Testi on silti edelleen nega. Sunnuntaina tein yhden haamun, mutta sen jälkeen testeiss ei oo selkeesti näkynyt mitään. Kaks lasta on ennestään, heistä tullut oireet jo varhain ja testit näyttäneet plussaa vasta paljon sen jälkeen kun menkat jääneet pois. Toivon todellakin, et olis matkalainen kyydissä :Heartred . Silti ihmetyttää, että testit vielä negoja. Jos en oo raskaana, ni en kyllä tiedä mikä tauti mulla on, kun mahaa juilii, alaselkä kipeä, hajuaisti herkillä (siivosin viikon jääkaappia "koska se haisee" :D ), pahoinvointia, väsymys ja paineen tunnetta vatsassa kokoajan. Imetän vielä, ni rinnoista vaikee sanoa. No odottavan aika on pitkä. Joidenkin netto laskureiden mukaan laskettu sattuis johonkin 17.7 tienoille, tosin hedelmöityksestä jos laskee, menee varmaan lähemmäs jotain 22pv.... Onko kukaan saanut noille päiville vielä plussia?
 
Mä sain "puolihaalean" kun viikkoja menkoista oli 3+1 kun kuvittelin että ois pitäny olla jo 4+1. Sitten kun tein 4+0 niin oli jo melkeen yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta neuvolatätikin sanoi että aika ihmeellistä että niin hyvin näkyy mutta voi kuullemma näkyä. Riippuuhan se ihan hormoonitoiminnasta :)
 
Toi on kyllä aina jännä, et joillain näkyy jo noin hyvissä ajoin. Itellä on oireet alkanut aina melkein hedelmöittymisestä, mut testiviivaa on saanut odottaa. Vähän liiankin kauan.
 
Minä odotan kolmatta lastani, ja nyt pari päivää sitten tein positiivisen testin. Joitain oireita on jo huomannut vaikka vasta rv 4+2. Palelee, vatsaa nipistelee välillä ja tuntuu että vähän väliä voisi syödä. Myös ihon epäpuhtauksia vaikka normaalisti ei ole. Ihanaa kuitenkin odottaa❤️
 
Muokattu viimeksi:
Rv 6+4 ja olo on k_a_r_m_e_a... Oksettaa ja väsyttää ihan älyttömästi. Pakko alkaa ottamaan töihin joku kunnon ruoka välipalaksi iltapäivälle, muuten tästä ei selviä... Kaapissa on välipaloja, mutta jo pelkkä ajatus esim. pähkinöistä oksettaa. Oikeaa ruokaa tekis mieli, mutta en kehtaa lähteä toista kertaa lounaalle... Täytyy tuoda jotain mikroaterioita töihin ja mussuttaa niitä salaa iltapäivisin. Onneksi löytyi pari hapankorppua ja yksi vauvan hedelmäsose, niillä koitan selvitä vielä tunnin verran...

Kuka valopää on nimennyt tän aamupahoinvoinniksi?!
 
Rv 6+4 (ehkä), toinen raskaus ja ei mitään oireita. Tai no yks ilta mulla oli loputon nälkä, mut mä imetän vielä esikkoa, ni aattelin et johtuu siitä.
 
Täällä on 4+3 ja aika vähäoireista tosiaan vielä. En muista yhtään koska esikoisesta alkoi oireilut. Eikä toisilla edes tule mitään oireita!

Toivottavasti Verde selvisit työpäivästä!
 
Huomenna ehkä/toivottavasti 4+0. Muutama päivä oviksen jälkeen alkoi rintojen arkuus ja sitä onkin sitten kestänyt. Vatsa on myös käyttäytynyt erikoisesti joitakin päiviä, ja lisäksi sellasta ihme nippailua ja outoja tuntemuksia tuolla alavatsalla ja nivusissa tai jossain.

Öisin ei tuu uni, mutta ehkä se menee jännityksen piikkiin! Eli ei kummosia oireita, kunhan nää nyt ei mitään vuotoa enteilis vaan olis ihan sitä itteensä :D
 
Väsymys painaa päälle entistä kovempana, pistot alavatsalla harventuneet mutta edelleen tulee päivittäin, varsinkin jos rehkii. Nännit on suoraan helvetin liekeistä, edelleen.
 
Verde muaki huvittaa toi aamupahoinvointi ;D mullakin lähinnä illalla tulee pahaa oloa, ei kuitenkaan noin voimakasta, mutta kuitenkii :D
 
Onkos kellään tullut syömisen jälkeen ihan hirveetä vatsakipua ja maha mennyt sekaisin? Mulle on nyt kahtena päivänä tullut päivä ruuan jälkeen. Oon nyt miettinyt et onks se vaan joku raskaus "oire" vai jotain ihan muuta.
 
Takaisin
Top