Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuuluuks teillä muilla mahasta napsahuksia? Tää on vissii ihan normaalia et kalvot napsuu samalla ku tuo bebe jyskää menemää? Pelottaa melkei et se saa jo kalvot rikki :bored:

Mulla on kaikilla muksuilla nivelit siellä naksunu kun on heilunut :)

Juu oli:smug: nyt poika on varmaan säikähtäny suppareita ja kovasti pönkänny ylös päin, ja tuntuu et ois menny sivuttain...kyllähä ne supistukset siinä illan mittaan sitten laantu, poika tulee kun on tullakseen:dummy: täällähä myö ootellaa:Heartblue

Ei hele mikä yö, n 21 alko supistelee n 10-15 min välein ja 23 iski semmosen kestosupistuksen päälle et koko maha ihan kivikova pallo ja pirun kipee, eikä mikään panadol/lämpöhaude tms auttanut... joskus 3 tienoolla sekin sit laukes ja nyt ei oo mtn tuntemuksia suuntaan tai toiseen, väsyttää vaan ihan pirusti o.O näemmä tää nyt aloittaa tän saman kun tosta meidän joulukuisesta et supistelee monta viikkoa ennenku käynnistyy kunnolla:( PRKL!!!! (Sori kielenkäyttö, mua vaan turhauttaa niin paljon) sit nää kohdunkaulan vihlasut, saa välillä inahtaa kivusta kun tökkäsee niin kovaa... mä oon ihan done tätä (rampauttavaa) loppua raskautta... niin rv 36+1 menossa

Tsemppiä äippä!

Mää voin niin kuvitella nuo sun tunteet. Ja tuntemukset, täällä noita vihlasuja kans niin että välillä tekis mieli joka askeleella huutaa ku sattuu niin vietävästi. :( mulla kyllä lähinnä turhauttaa se ku mulla ei oo mitään kipeitä supistuksia ollenkaan vaikka mitä tekis. Menkkajomoja välillä, mut ei kestä edes kauaa. Ärsyttää, että eikö tää muksu koskaa viitti syntyä...... sentää limatulppa tullu vähitellen pois tässä muutaman päivän aikana, että kaippa sielä jotaki alkaa tapahtua...

Hei noista sormien turvotuskivuista ja tunnottomuudesta, mä nukuin pari viime kuukautta rannarien kanssa. Siis semmosten mitä näkee joskus niillä jotka tekee paljon töitä tietokoneella tai kaupan kassalla, oli rannekanavaoireyhtymä ja paheni vaan synnytykseen asti! Ja nyt sen jälkeen ensimmäinen yö oli paha ilman rannareita mutta sen jälkeen käsien ja jalkojen turvotus (oli melkoset hobittijalat myös) on tosi paljon parempi, saa nukuttua ja käveltyä jne kunnolla. Että jos jollain on noita sormien ongelmia niin kannattaa kokeilla noita rannesuojia.

Unettomia öitä takana jo kohta viikon verran. Öisin oon nukkunu jotain yks viiva 4 tuntia, päivällä sitten koittanu uudestaan, niin sama homma. Edellinen vuorokausi meni puolentoista tunnin unilla ja aattelin jo siinä päivällä että jos nyt pitäis lähteä synnyttämään, niin kuolisin :arghh: Että en kerta kaikkiaan jaksaisi yhtään mitään. Tiistaiaamuna neuvola ja lääkäri, vaikka mitäpä ne tälle vois, jos pää vaan savuaa niin, ettei pysty nukkumaan :rolleyes:

Kivat vappukelit muutes!! :wink

Ääh..eilisestä asti ollu non-stop päänsärky ja alapaineet huitelee yli 90..vieläkun saisi neukkutädin kiinni että vois tsekata raskausmyrkytys mahdollisuuden. Ei mulla kyllä mitään hirveetä turvotusta oo,silleen vaan et tietää syöneensä poppareita eilen.

Täällä on välillä melko inhottavaa kipuilua alavatsalla ja selässä ja vähän ympäri lantiotakin, tuntuu samalla kun vauva möyrii mahassa. Salaa toivon että nämä tuntemukset nyt edistäisivät synnytystä ja valmistelisivat paikkoja, vaikka yritänkin ajatella että neljä viikkoa tässä voi olla vielä raskautta jäljellä. Ehkäpä nyt voisi täysien viikkojen (38) kunniaksi kuitenkin pakata sairaalakassin :grin

Kolme plussaa proteiinia pissassa(tähän asti ei oo ollu yhtään),verenpaineet vieläkin taivaissa ja karmee päänsärky. Käyrillä äsken kävin ja nyt sit vaan ootellaan verikokeiden tuloksia ja lääkäriä. Toivottavasti ei tarvii osastolle jäädä:arghh:

Kiitos. Täällä sitä sairaalan pahnoilla maataan nyt aluks ainaki huomiseen iltaan ja sit uus tsekkaus tilanteeseen.

Irkku, tsempit sinne! Mikä sulla olo?
Täällä rv 37 oireet: kamala turvotus, jatkuva paine alakerrassa, harjoitus supistukset, iltaisin kipeenäkin ja jalkoihin "sähköttää" koko ajan... jalat lamaantuu eivätkä liiku milliäkään eteen päin...

Nonni, mua supistaa oon yksin kotona ja just tämä päivä oli se kun esikon aiottu hoitopaikka synnytyksen ajaksi ei oo käytettävänä. Jalat ristiin ettei tämä halua tänään oikeasti syntyä:eek:

Kameli, jaiks! Minäkin täällä yksin ja menkkajomot senkus kovenee ja sisäreidet leikeissä... mut mun puolesta tää saa tulla jos haluaa, mies kotona alle tunnissa jos pitää lähteä mut lapsille ei oo hoitajaa vastakun 19.5->... No sit mennään yksin jos sikseen on:)

Jei,pääsin kotia! Tosin pientä vainoharhaista oireiden seurailua voi kyllä kotona ilmaantua..mut siis päänsärky helpottu( ei tosin kokonaan loppunu),paineet laski ja pissa oli puhdasta. Lääkäri sano että eivät nyt tähän hätään ala käynnistelee vielä ja voin joko jäädä sairaalaan seurantaan tai kotona tehdä samaa. Takas sit vaan jos oireet palaa. Ens viikon lopulla kontrollikäynti sitten.

Takaisin