Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Naksuu maha täälläkin! Voi olla kalvot tai sitten nivelet, vaaratonta on kuitenkin. :) periaatteessa voi vauva saada puhkastua kalvot tai ne voi puhjeta ihan itekseenkin, että kyllähän sitä kannattaa vähän seurailla vuotaako lapsivettä muutenkin kun viikot alkaa väheneen.

Ite huomannu lähinnä että kuuluu ihan ku sellaisia veden spruits ääniä mahasta ku liikahtaa tai esim sukkia laittaa jalkaan ja maha joutuu vähä ns puristuksii..

Hittolainen kun tää tyttö paukauttaa menemään sellaisella vauhdilla että se saa supistuksia aikaseksi... ei prkl kun tuntuu pahalle tää tän myllääminen :o

Ite huomannu lähinnä että kuuluu ihan ku sellaisia veden spruits ääniä mahasta ku liikahtaa tai esim sukkia laittaa jalkaan ja maha joutuu vähä ns puristuksii..

Täällä myös noita kun joutuu kyyristelemään.. Inhan tuntuista/kuuloista :D

Täälläkin mahassa naksuu ja on naksunut aiemmissakin raskauksissa. Olen ajatellut kanssa että vauvan nivelet ne ääntä pitää. :D

Harjoitussupistukset on muuttuneet kipeimmiksi ja selvästi paikkoja jo vähän valmistelee :)

En ole henkisesti valmistautunut yhtään ajatukseen, että tämä menisi yliajalle. Pitää ehkä ruveta sitäkin ajatusta silti varuilta työstämään, että jos niin käy niin pysyy pää kasassa :D

Tänään 36+1, loppusuora lähestyy!

kiitos äippäx4 kun viel 2vko pysyis ni hyvä mut paineki lisääntyn, saa nähä. ukko ei tajua mitää tai välitä. vois varmaa ostaa vaipat ja äitiyssiteet varoiks jo. no jos täs kuus syntyy ni en joudu anopin kynsii inshaAllah ku ne muuttaa lähistölle loppukuust

Välillä kyl tuntuu että noi ukot tajua mistään mitään... omallekin saa sanoa sen miljoonan kerran että tarviis enempi apua/lepoa ja se uskoo vasta kun itku silmässä sönkötän että en enää jaksa!!! Noh rakas toi on siitä huolimatta vaikka mitään mistään tajua;) voimia ukon ja anopin kanssa... täälläkään järin lämpimät suhteet anopin kanssa...

Tänään oli neuvola.
Mulla raskaus mennyt hieman hassusti oireiden kanssa tähän asti. Verenpaine laskenut,normaalisti jo korkea. Hb noussut normaalista aika paljon.
Mutta edellisen ja tän kerran välissä alkanut huomata nopeamman väsymisen ja nyt selvis. Hb tippunut 104:n :/ en nyt sit enään ihmettele väsymisen tunnetta.
Nyt pari päivää talvilomaa ja koiruudet x3 viereen ja sohvan nurkkaan ottamaan porukalla päivätorkut ;)

Miullaki oli edellisessä neuvolassa hemppa jopa 128, mut epäilen vähä et ois taas laskenu ku väsyttää nii sikana kaiken aikaa.

Nyt en kyllä enään yhtään ihmettele sitä, kun aikasemmilla viikoilla joku "varotteli" loppuajan liikkeistä :grin Yhtää ei voi selkä kyyryssä istua ku tulee monoa, kylellää ollessa potkii aina sitä kohti millä makaat ja sit muutenki vedellää potkua kaiken aikaa oikeesee kylkeen. Ja välillä tuntuu ku yrittäis kaivautua lantioluuhun :wacky:
Mut eihä siinä, hyvä ku myllää ni tietää et on tallessa :D

Mää olin ihan varma perjantaina et kohta tulee lähtö synnärille... Alaselkä tuli niiiiiiin kipeeksi, mitä ei oo tässä raskaudessa ennen tapahtunu ja seuraavana päivänä joka paikkaa kolotti ja olo oli jotenki tosi outo... No, eipä olla vielä lähetty..:hilarious: Jännä,et sitä alkaaki nyt jokaista liikettä ja oiretta tarkkailee ihan erillailla ; tuo enteilee nyt varmasti synnytyksestä !! jne.. :grin
Ainii, ja nivuskivut alko viikonloppuna...Oltiin just lenkille lähössä, niin parin metrin matka keittiöön kesti aika kauan... Ai saatana..... No, ne loppu yhtä nopeeta ku tuliki, eikä oo onneks tullu vielä niin pahoina takas... (koputan puuta):nailbiting:

35+6

Ajatella, kohta joku jo jakaantuu... vastahan me plussattiin:D
Mä oisin kyl jo ihan valmis synnärille!!! Ei oikein enää jaksais... noh jos sitä vielä 4 viikkoa hautois niin sit kyl vois alkaa häädöt;) pitäis vissiin alkaa täyttämään pakastinta niin pääsit helpommalla kun vauva on syntyny:)

Mua ei Zeero kukaan varoitellut mistään liikkeistä ja oon ollu ihan järkyttyny kuinka paljo kaveri monottaa, möyrii, nyrkkeilee, pyörii ja hyörii [emoji38]. Ja ku jumppaa ei oo kerran tai kaks päivässä vaan lähes koko ajan! Istuminen on tosiaan melkoista tuskaa välillä, ainoastaan nukkuessa (tai no, vähän sitä ennen ja sen jälkeen) olo tuntuu normaalilta, eli et ei olis raskaana. Munkin puolesta kaveri vois kohta tulla jo tähän maailmaan [emoji172].

Joo munki puolesta sais vaikka viikon päästä tullakkin... !! :):):)
Miehellä oli vaatimuksena, et sit ku on auto katastettu niii saapi tulla ja nyt se on katsastettu niiiiiiin.... Missä viivyt poju ? :joyful:

Torstaina toinen lääkärineuvola. Aion kyllä pakottaa sen lääkärin kattoo tuon mun alapään. :D

Huoh foorumi taas sekoilee kun yli kuukauden viestit lukematta eikä ilmoitusta oo tullut. :meh:

Täällä myös mahan naksumista. :) Tosin ei oo montaa kertaa naksunut, mutta juuri viime viikolla (muistaakseni) ihmettelin, kun mahasta kuului naksahduksia ja tuntui oudolta. Esikoisesta en tuntenu kertaakaan, joten hassua kun nyt tuntee ja kuulee. :)

Ei tunnu nykyään enää yhtään hyvältä pojan liikehdintä, tuntuu niin voimakkaana ja 'ahdistavana' kun toiselta alkaa tila loppumaan. Välillä saa ite kiemurrella toisen liikehtiessä kun tuntuu niin epämukavalta. :wtf:

Miullaki oli edellisessä neuvolassa hemppa jopa 128, mut epäilen vähä et ois taas laskenu ku väsyttää nii sikana kaiken aikaa.

Nyt en kyllä enään yhtään ihmettele sitä, kun aikasemmilla viikoilla joku "varotteli" loppuajan liikkeistä :grin Yhtää ei voi selkä kyyryssä istua ku tulee monoa, kylellää ollessa potkii aina sitä kohti millä makaat ja sit muutenki vedellää potkua kaiken aikaa oikeesee kylkeen. Ja välillä tuntuu ku yrittäis kaivautua lantioluuhun :wacky:
Mut eihä siinä, hyvä ku myllää ni tietää et on tallessa :D

Mulla oli sama hemppa viime nlassa vaikka olin varma että ois romahtanu ku on alkanu väsyttää sikana! Kai se väsymys vaan sitte tulee tän ruhon kantamisesta päivittäin??:grin

Minnuu on ruvennu närästää ihan pirusti iltaisin, eikä rennie, soodavesi eikä maito auta... hauskuutta:/

Takaisin