Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itellänikin joka ilta jaloissa tai jommassa kummassa aina levoton jalka oireilua...inhottava tunne koittaa olla paikoillaan ku jalka sötkii itsestää

Onks teillä muilla tullu vimmattua tunnetta et NYT pitää alkaa kuntoilee ku se on vielä mahdollista?? =) Vai Onks Tää jotain viimeisen kolmanneksen paniikkia että tajuaa että kohta tuo masu on niin iso ettei voi tehdä mitä haluaa (siis rajoittaahan tää koko jo nyt, mut ei niin paljoo)?

Ja miusta on tullu ihan höperö =) tuntuu välillä et leijailee ihan muissa maailmoissa, ei jaksa hermostuu vaik ehkä välillä pitäis, unohtelee pikku asioita (mm. Kaupasta lähdin hakee pizzatarvikkeita ni unohdin ne pizzat..) :) :)
Tuntuu et on jotenki "liian" rento ote kaikkeen mitä tekee.. fiffaatteks mitä tarkotan?

Lenkille/salille olis kova halu täälläkin mut en usko että kuoppa kestää... hyvä kun kestää perus arkea ja siihen liittyviä menoja:(

mä venyttelen leikin tytön kans yms ni kyl saa liikuntaa. tääl ku ei viitti enää kävellä ku koirat hyökänny ihmisten kimppuu, 1 kuollu 6 sairaalas.

Onko muilla "polttelun" tunnetta lantiolla? Mulla on tänään(kin) tuntunut jomotusta, painetta ja polttelun tunnetta lantiolla vaikka suht rennosti ottanut. Varmaan kudokset antaa periksi tms. Oon nyt seuraillut, että menkkamaista jomotusta/vihlontaa on tuntunu ajoittain joka päivä n. 1,5 viikon ajan. o_O

Talvitintti, mä kävisin kyl lääkärissä tosta jomotuksesta! Ettei olis tulehdusta tai mitään muutakaan...
Onko teillä muuten yöllä nälkä? Mä oon nyt viikon verran käynyt tyhjentämässä jääkaappia keskellä yötä... ihme nälkä:p

Hmm pitää varmaan maanantaina neuvolaan soitella ja kysyä mitä mieltä. :smiley-ashamed008

Ei oo onneks tarvinnut jääkaapille mennä yöllä. :p Vessassa saa kyllä ravata 2 - 3 kertaa yön aikana. :meh:

Mulla ollut kans menkkajomoja aika alusta asti, mutta ei kummiskaan joka päivä. Viikkolla 18 oli lääkärille aika ja kysyin asiasta niin oli sitä mieltä että johtuu paikkojen venymisestä. Tänään oli tosi inhottavasti menkkamaista kipua ja tuntu ihan niin ku alkais verta vuotamaan, mutta onneks ei kummiskaan. Itteä vähän kyllä epäillyttää että voisko olla jokin tulehdus mutta silloin rv18 ei ainakaan ollut ja nyt tiistaina vein virtsa näytteen eikä siitä oo soitettu niin kaippa se puhdas oli.

Talvitintti, kerro sitten mitä neuvolasta oltiin mieltä menkkajomottelusta. Mulla on nyt tän päivän aikana jomotellu kans, melko lievästi kyllä ja mietin vaan, että onko normaalia, mutta raskauden alussa oli kyllä tätä samaa. Mitään tulehduksia ei oo ollu koko aikana ja toivon niin, että selviän ilman ihan raskauden loppuun asti! Tuntuu, että on kans harjotussupistuksia ollu aika pitkiä nyt illasta, kivuttomia onneksi. Nyt tosin helpottaa jo kun pääsi pitkälleen. Ehkä 5 päivän työputki alkaa olemaan jo liikaa :/ Enää olis 6 työpäivää yhteensä jäljellä ennen äippäloman alkua :D

Talvitintti, mä kävisin kyl lääkärissä tosta jomotuksesta! Ettei olis tulehdusta tai mitään muutakaan...
Onko teillä muuten yöllä nälkä? Mä oon nyt viikon verran käynyt tyhjentämässä jääkaappia keskellä yötä... ihme nälkä:p

On! Toistaseks oon kyllä jättäny jääkaapin nälästä huolimatta rauhaan , oon kumminki syöny iltapalan ni ei kaiken järjen mukaan pitäis nälkä olla oikeesti :D katotaan kauanko kestän :P

Mä en on vielä kertaakaan joutunu käymään yöllä vessassa [emoji50]. Juonkohan liian vähän... Nyt uusimpana "oireena" mies sanoo, et mä oon ruvennu kuorsaamaan [emoji44].

Obier, mie oon varma että juon itte ainaki liian vähän ja on kyllä pakko saada tsempattua tai muuten imetys loppuu ennenkö kerkeää kunnolla edes alkaa synnytyksen jälkeen :( Mun tarttee onneksi vain kerran herätä yössä pissalle :D

Mä en on vielä kertaakaan joutunu käymään yöllä vessassa [emoji50]. Juonkohan liian vähän... Nyt uusimpana "oireena" mies sanoo, et mä oon ruvennu kuorsaamaan [emoji44].

Voihan olla että et rullita illalla vaan juot enempi aamusta. Kurkkaa pissan väri. Jos on tumma pitkin päivää et juo tarpeeksi :)

Ei munkaan oo tarvinu nousta vessaan öisin ollenkaan :)

Rauhallinen muksu mahassa vieläkin, sillontällöin tuntuu pientä liikettä.

Mulla on ilmestynyt ihottumaa reisiin. Liekö raskausihottumaa vai mitä, sellaista läikykästä punaista joka ei kyllä kutia, paitsi ehkä öisin vähän mutta ei häiritse. Mulla tosin on muutenkin atooppinen ja kuiva iho, joten tuskinpa tuo mitään sen kummempaa on. Ei vaan ole kovin kivan näköistä :grin

Mulla on samaa ylämahassa... atooppinnen iho mullakin mut tällä rasvauksella pysynyt aika hyvin kurissa... tohon mahan ihottumaan ei kyl vaan rasvaukset auta, mut eipä toi kutiakkaan:)

Talvitintti, kerro sitten mitä neuvolasta oltiin mieltä menkkajomottelusta.

Soitin neuvolaan ja pitää käydä pissanäytteet antamassa, sekä alustavasti varattiin lääkärille aika torstaiksi. Käski nyt levätä niin paljon kuin mahdollista, jos helpottaa jomottelu ym. niin lääkärille ei välttämättä tarvetta mutta jos jatkuu tai pahenee niin sitten tsekattavaksi.

Tänne rantautui raskausvaiva jota en sellaiseksi kyllä olisi itse mieltänyt millään.. Korvan lukkiutuminen.. :eek:
Jo aikoja sitten parantuneesta flunssasta saakka korva mennyt lukkoon monta kertaa päivässä ja tuulella särkee puoli päätä.. Flunssassa luulin, että jotain hajosi korvasta kun kuului paukahdus ja kuului kamala vihellys niistäessä.. No, eilisen vielä kärsittyäni menin tänään käymään terveyskeskuksessa varautuneena joko korvatulehdukseen tai sitten siihen, että korvat puhdistetaan siellä.. Eipä ollut kumpaakaan vaan kuulemma raskaus turvottaa limakalvot niin ala- kuin yläpäässäkin (eka on kyllä huomattu :meh:) ja siksi korvissa on alipaine.. Jollei määrätty nenäsumute auta asiaa niin sitten puolikuurona toukokuulle.. :shy:

Takaisin