Mullakaan ei liikkeet ole tuntunut ikinä navan yläpuolella. Toissapäivänä mun epäilyt kävi toteen, niin muksun pää on vasemmalla puolella, mihin "kuhmu" aina välillä tulee ja tuntuu vähän kiristävältä. Tunkee päätään mahasta läpi :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teillä joilla on ollu suonenvetoja...tai suonikohjuja, niin onko teillä kipua siinä pohkeessa, vaikka ei vetäis suonta? Mulla on iha sairaan kipee toi toinen pohje..
Mä googletan jo kaikenmaailman juttuja (joo tiiän,virhe) mut ehkäpä meen lekurille tästä jos ei paraneMulla ei oo raskausaikana vielä tullut Mut aiemmin on ollu. Kesti pari kolme päivää se kipu! Ja se särki nimittäin koko pohjelihasta! Hyvin ärsyttävää ja kivuliasta mutta menee ohi. Ite venyttelin sitä vaikka sattu Mut en tiiä oliko siitä loppupeleissä apua muuhun ku siihen ketutukseen :)
Teillä joilla on ollu suonenvetoja...tai suonikohjuja, niin onko teillä kipua siinä pohkeessa, vaikka ei vetäis suonta? Mulla on iha sairaan kipee toi toinen pohje..