Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kökkö, äippä! Nyt vaan kaikki apu mitä mahdollista saada käyttöön ja mamma lepoon. Ei todellakaan helppoa kun on perhe hoidettavana ja tunnut olevan liikkuva ihminen. Voimia ihan hirveesti, toivottavasti saat lepoa ja pikkuinen viihtyy massussa vielä tovin! :Heartred

Voi väsymyksen väsymys :sad010 Mä en oo yhtään tämmönen ihminen, vaan oikeasti pirteä ja aamuvirkku ja aikaansaava ja innostuva ja kaikkea, ja nyt mä voisin vaan NUKKUA! Tunnen itteni laiskaksi ja huonoksi ihmiseksi :BangHead Se alkuviikkojen järkyttävä väsy on palannu, mutta nyt ehkä vaan vielä aavistuksen helvetillisempänä. Kai tämä johtuu nyt tuosta alhasesta verenpaineesta ja hemoglobiinista, eikö johdukin?!? Ja tää menee vielä ohi?! Onko tämä näillä viikoilla edes normaalia?

Keskiviikkona olin sokerirasituksessa, ja tuntuu että sen jälkeen on ollu ihan seis. Tulokset kuitenki oli neuvolantädin mukaan "erinomaiset", että se tieto nyt ainakin helpottaa :shy:

Tiitiläinen, mulla ainaki matala hb aiheutti ihan järkyttävää väsymystä ja hengästymistä jo seisomaan noustessa. Mulla oli alussa hb jotain vähä alle 140, oli tippunu 113. Kerkesin jo ennen tuota 113 mittausta käyttää Iron vital f viikon ajan, ku alotin itekseen sen jäätävän väsymyksen vuoksi. Parin viikon käytön jälkeen alkoi helpottaa ja nyt reilun kuukauden jälkeen on ns normiolo. Eka käytin 500ml Iron vital f ja jatkoin Floradixilla.

Tiitiäinen täällä myös matala hb ja oon ihan kuolemanväsynyt koko ajan.

Äipälle tsempit!

Muakin niiin väsyttää vaikka hemoglobiinit ja sokerit ja kaikki ok.. Nivusia alkanut vähän jomottamaan ja mahaa toisinaan iltaisin nipistelee ihmeesti. 7 päivää töitä putkeen ja tämä vko iltavuoroa, joten nyt on kyllä viikonloppu niiiin tervetullut!

Täälläkin väsy, rautakuurilla ollut jo useamman viikon mutta ei se hirveästi auta. Töissä ei jaksa keskittyä kokonaista päivää ja pitää aina nukkua päikkärit kun pääse kotiin. :/

Myös mahan nipistelyä on ollut alusta asti. Olen kyllä todennut, että mulla alkaa nipistelemään/ahdistamaan monesti kun pidän housuja, vaikka onkin raskaushousut jotka ei kiristä. Jotenkin mun maha ei vaan tykkää kun siinä on yhtään mitään vähänkään puristamassa, ja kotona sitten helpottaa kun saa vaihtaa vielä löysempiin housuihin :D Sukkikset ei tee samaa fiilistä, mutta en viittis sen takia ostella lisää mekkoja ja hameita.

Mä kans yritän vetää housut mahdollisimman alas :joyful: ettei mikään purista, niin tuntuu että se vähän auttaa tohon nipistelyyn..

Täällä ihan vaan menee maha kovaksi välillä...muutaman kerran älähtäen pitäny ku äkillinen vihlaisu tai vastaava tuntuu..onko ne niitä sukkapuikkosupistuksia kun ne on vaan sen sekunnin ajan vai onko ne jotai muuta sitte

Onpa "ihanaa" kuulla että muillakin sukkapuikko supistuksia... mammuska kyseisillä tarkoitan sitä ku kohdunkaulan suunnalla tuntuu pistävä kipu, niinku joku tökkäis jollain terävällä, kestää siis vaan todella vähän aikaa mut sattuu sitten niin p***eleesti o.O pikkunen teki jotain ihmeellistä eilen illalla jotain 30 min ja vihlo koko sen ajan, mies säikähti että mikä mulle tuli kun aloin vaan itkemään, teki niin kipeetä:(
Kameli pikaista paranemista!

Äippä täällä oli myös eilen ja toissapäivänä sukkapuikkosupistuksia :( muutenkin tuntuu, että tuo lapsi on superalhaalla tällä hetkellä :o

Pitääkö huolestua..? Mulla ei oo ollu juuri mitään supistuksia tai supistuksen tapaisia, ellei muutamia harkkasupistuksia lasketa viikolla 20... Nyt lähennellään viikkoa 30 ja ainoastaan menkkamaisia vihlasuja välillä... ? Niitäkin tosiaan harvoin..

Ei tarvii, joillain onnekkailla ekat (ja vika) supistukset tuntuu vasta synnärillä;)
Nyt sit selvisi syy tälle mun jomotukselle ja paikkojen kypsymiselle... tulehdus jyllä! Joku bakteeri vaginoosi (vai miten se kirjoitetaan) apteekkiin käy tieni...

Mikä mömmö muuten hoitaa bakteerivaginoosin ja on sallittu raskausaikana? Kunhan uteliaisuuttani kyselen :)

Mulle ainaki sanottiin ku oli epäilys tuosta että lääkäri määräis Flagyl kuurin.

Takaisin