Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä äipälle lekuriin. :)

Mulla on ilmestyny ihmeellistä kipua ylävatsalle... :( nyt muutamana päivänä ollu ja pahenee vaan.. maatessa helpottaa hieman. Onko kokemuksia vastaavasta?

Täytyypä soitella sinne.... me ollaan tällä hetkellä lomalla ja neuvolaan on 800km matkaa niin jospas selviäisin ens viikkoon. :)

Vauvalla ei mitää hätää tunnu olevan kun hyvin monottaa. :)

Pakottaako/jomottaako teillä muilla pohkeita? Mulla on nyt viime viikkoina ruvennu turpoamaan sääret ja nyt parina päivänä jomottanut pohkeita. Laitoin tänään tukisukat, mutta jomottaa silti [emoji53].

Äippä ohhoh! Nyt sitten mies vaan enemmän kotihommiin ja lasten hoitoon jaja.. voi voi. En tykkää!:stop:

En tykkää minäkään:( voih kun miehellä ois edes pikkasen paremmat työvuorot että se vois olla enempi avuksi... siellähän se parhaimmillaan tekee lounasta kun mä istun täällä labrassa... ikuisuus projekti tämäkin

Jep jep, 1,5cm auki ja kohdunkaula 2cm ja pehmeä lepoa pitäis kuulemma saada o.O

Pääsit kuitenki vielä kotiin lepäämään? Käsittääkseni Oysissa on aikalailla rajana 2,5cm ni joutuu osastolle.
Itse keskosen (30+6) saaneena suosittelen kyllä lepäämään. Vaikka meillä menikin pojalla kaikki sairaalassa paremmin ku uskalsi toivoa, kyllä se kuukauden tehohoitojakso ja päälle vielä 3 viikkoa osastolla oli todella rankkaa itelle. Ois ollut varmasti vielä rankempaa, jos ois ollu jo lapsia kotona odottamassa.
Tsemppiä ja maltahan levätä :)

Kotiin kotiin, kyllä mä yritän ottaa mahdollisimman lungisti mut se ei ookkaan niin heplosti tehty...

Toivottavasti saat lepoa äippäx4, eikä paikat aukiaisi yhtään enenpää vielä moneen viikkoon! Tsemppiä :Heartred

Äippä voi harmi. :sad001 Nyt vaan koitat levätä (helpommin sanottu kuin tehty) ja otat kaiken mahdollisen avun vastaan. Tsemppiä!

Takaisin