Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Edellisen raskauden aikaan muutettiin ja myytiin meidän kolmio ja mä itkin kun mikäkin idiootti kun allekirjoitettiin kauppakirjat,vaikka mä inhosin sitä kämppää niin haikeeltahan se tuntu mut nyt tää meidän koti on kyl rakas enkä lähde täältä koskaan:D tai ehkä sit kun lapset on isoja ja muuttaa omilleen... vollotan sit vaihdevuosien ansiosta:,D

Mä vollotin kun katsoin Aku Ankan mainosvideota :laughing025

Tällä viikolla alko jäätävä ientulehdus ihan yhtäkkiä! Yks aamu oli vaan ikenet ihan hellänä joka puolelta ja nyt vielä lisäksi ihme rakkulat ikenessä etuhampaiden yläpuolella edessä ja takana. Nyt vaan hirveetä hinkkausta ja lankausta vaikka veri kuin valuis.

Viime viikolla taas iski ihana huuliherpes kun stressailin varmaan vauvan painosta, aijai, aina yhtä ihanaa :sad001

Mulla huuliherpes "ilona" vähintään kerran kk, kun en oo paksuna kyseinen vaivaa vaan pari kertaa vuodessa... hehkeetä:/

Mulla ei normisti ees kerran vuodessa :/, ootko Äippä käyttäny mitä hoitona? Käytin ite niitä Compeed-laastareita, mutta ei sitten tullut mieleen kysellä neuvolasta onko ok.. Sitten vaan desinfiinointiainetta ja painelin maitoon kastetulla pumpulitupolla ja kesti tällä kertaa vain vähän reilu viikon! Wohoo! :happy:

En oo ees kysellyt että mitä tohon vois käyttöön, tosiaan desinfiointi aineella taputellut ja yöks laittanut hammastahnaa, sitä siis heti kun alkaa kihelmöimään ja mennyt ohi 3-5 päivässä... tosta maidosta en oo kyl edes kuullukaan, onko siinä mikä juttu mihin sen "hoitovoima" perustuu?

Oho, sulla menee nopeesti ohi! Jotain desinfioivaa vaikutusta siinä maidossa oli ja kylmä tuntu hyvältä. Löysin googlettamalla jonkun sivun, missä oli hirvee liuta kaikkia luonnonmenetelmiä. Normisti hunajaa oon käyttäny myös..

Pitääpä munkin googlettaa,ärsyttää nää hormoneista johtuvat "naama vaivat" kuten tää herpes ja finnin... ei oo kyl yhtään hehkeä olo :p

Eikö zoviraxia saa käyttää raskaana? Jos mulla edes tuntuu et ois huuliherpestä pukkaamassa ni sipasen sitä huuleen (määrä on todella pieni). Ei oo tarvinu kärsiä kertaakaan tän kikkailun myötä ko. vaivasta :) mut auta armias jos antaa kihelmöidä eikä laita zoviraxia ni johan rupeaa rakkulaa muodostumaan! :cool:

Musta tuntuu että Zovirax ei tehoa mulla ollenkaan, eli rakkula tulee vaikka sitä laittais heti naamaan. :/

Ootko testannu niitä toisia merkkejä? Herpolips ja mitähän niitä on.. :)

Täällä rv 29 pissattaa kyllä niin pahasti koko ajan, että töissä (olen yrityskonsultti ja vierailen paljon asiakasyrityksissä) saa aina heti ensimmäisenä kysyä, että missä on vessa :D Eilen taisi tulla ennätys, kun reilulla kahden tunnin reissulla sai kolme kertaa pissata, kyllä vähän nolotti...

Joku mainitsi kylkiluiden kolotuksesta istuessa, mulla todella sattuu, kun tavallisella, kovalla tuolilla joutuu istumaan! Sekä töissä että kotona mulla on työtuolina satulatuoli, ja se on kyllä mahtava tuon kylkiluusäryn poistamiseen! Testatkaa jos mahdollista :)

Täällä menkkakivut tehnyt paluu :( jomottaako muilla? Pitää varmaankin soitella huomenna neuvolaan jos pääsisi labraan että ei ois mitään tulehdusta... blääh:/

Täällä taas vauva painaa niin pahasti jotain hermoa, että jalka saa ihme sähköshokkeja ja se kipu siinä samalla on aivan kamala! :confused:

Mulle tulee välillä menkka jomoja, viimmeksi tänä aamuna mutta ei kestänyt kuin ehkä puol tuntia. Onneksi menevät aina nopeasti ohitse eikä oo joka päiväistä ja oonkin sen vaan laittanut kasvun piikkiin :rolleyes:

Mulla nää jomotukset kestänyt jo 2 päivää putkeen:/ viimeksi näitä ollu ihan alussa/lopussa...

Mulle äitipolilla sanottiin et menkkakivut ei kuulu ns normaaleihin oireisiin. Voivat kypsyttää paikkoja. Mää ainakin olisin yhteydessä neuvolaan jos jatkuvasti on niitä.

Täällä taas herättiin yölliseen tuskaiseen suonenvetoon:meh: vettä juon paljon ja silti tulee noita kipeitä kramppeja. Vähän lueskelin magneessiumin lisäämisestä raskausaikana..mutta monelle neuvolatäti ei ole voinut suositella, kieltänyt sen. Joillekkin ollaan taas heti sanottu että saa ottaa niitä lisiä.:hilarious: eihän ne täditkää mitää jumalia oo mutta,mutta...mitäs mieltä ootte:)?

Takaisin