Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hahah... :D onneks muillakin on lähes seksitöntä.. :) mulla rupee joka kerran jälkeen supistelee hirveesti .. ja kipeesti. Ei oo sitten kauheesti tullu harjotettua sellasta elämää, että jos kerta viikkoon ni hyvä on. Että ei tosiaan oo mitään mahtavan seksin aikaa kun sattuu joka paikkaan kun vähän jotain yrittää... :hilarious:

Meillä kyllä on suunnillee joka toinen päivä..muuten ei oo kipua alapäässä eikä mitään..ainoo vaan että vatsa menre piukeeks välillä ja saattaa ruveta pistämään kovasti..

Valkovuotoo tulee ainaki urakalla..missää vaiheessa oo koskaa nii paljoo tullu..

Mulla on ollu iha valtavat himot, tosin vähä on asentojen hakua sit.. ja jälkeen päin masu on vähä pinkeenä, ja joskus pikkusen sattuu..:sorry:

Tänne rantautui hormonipäänsärky... esikoisen raskaudessa alkoi viikolla 34 ja kesti siitä synnytykseen asti. Mikään särkylääke ei auta.. sinänsä tosi kiva että nyt jo alkoi tämä, kun synnytykseen on vielä tosi pitkä tovi...:banghead: 26+6 mennään nyt.

Itelläni oli joskus olikoha viikkojen 12 tienoilla ehket hormoonipäänsärkyä...sitä kesti varmaankin pari viikkoa..ekaks huomas että joka päivä koski jonku verran päähäb ja sitten oli monta päivää putkeen jatkuva kova jumitus mihinkä ei tosiaan auttanu panadol ollenkaa :shifty:

Siis tää kipu perselihaksissa on vaan pahentunu.. ollu jo monta viikkoa vasen jalka ja kannikka kipeä ja välillä ei meinaa jalka nousta ja kipu aivan kamala. Nyt siirtyny toisellekki puolelle. Olen yrittäny jumpata ja venyttää, mutta ei oikein ole apua. Kankku on koko ajan aivan kylmä.. saunassa ihana kun voi lämpimässä pikkusen venyttä. Puuh, jospa se taas vetreytys!

Painaako kellään muulla ahdistavasti istuessa kylkiluut kohtua? Välillä tuntuu ettei missään asennossa ole hyvä.

Täällä bingo. Mulla on nii lyhyt selkä että on aika tukalaa olla kun kylkiluut on eessä. Viime raskauden jälkeen vasemman puolen kylkiluut oli toooosi pitkään kipeät.

Minä paraikaa painin sen kanssa soitanko neuvolalääkärin itselle tuon painamisen takia (keskiviikkoisin on neuvolalääkäriajat täällä). Teen puhetyötä puhelimessa. Seisaallaan ei paina kylkiluihin, mutta happi ei riitä puhumiseen. Istaaltaan painaa kylkiluut pahasti, että muutaman tunnin jälkeen pojottaa koko kohdun yläosa kovana. Eilen meni kotona yli 2 tuntia, että sai kovettelun kohdun yläosasta hellittämään. Tosi hankalaa. Onneksi talviloma alkaa perjantaina, saa yhdeksän päivää lepuuttaa..

Mulla alkanut vasta tos vikan kolmanneksen aikana toi kylkiluiden painaminen, istua ei voi ja makuullankin joko vasemmallakyljellä tai selällään jalat tyynyjen päällä... Seisominen taas pisti supistelemään, joten minäpä sit valtasin miehen tuolin jonka saa puoli istuvaan asentoon ja siinä oli hyvä olla;) kaikkea sitä joutuu kestämään kun vauvaa kasvattelee... Mä oon tosiaan 159 cm "pitkä" niin toi tila mikä vauvalla on kasvaa on aika minimi, olo kyl helpottu samoin tein kun vauva laskeutu lantioon n pari viikkoa ennen synnytystä (joillain laskeutuu aikasemmin, joillain myöhemmin)mut sitä ennen kyl tuntu että mun "apinanpoika" roikkuu kylkiluissa ja pahoinpitelee mua sisältä päin:D

Mulla on vauva syvällä lantiossa kätilön mukaan, joten toivottavasti ei tule kylkiluihin tökkimisiä. Joskin tuo alhainen sijainti tuo omat oireensa, kunhan vaan ei paikkoja kypsyttäisi liian aikaisin niin kaikki olisi ok..

Gaah en tiedä mitä tää lapsi tekee mutta on nyt tuolla tosi alhaalla jotenkin erittäin epämukavasti. Kääntyispä jotenkin vähän mukavammin. Paineen tuntua ja kipua alavatsassa vähän silleen kun olisi pidätellyt pissahätää liian kauan..

Mulla kans bebe muksii koko ajan tuonne oikeisiin kylkiluihin ja vasempaan alavatsaan [emoji19] . Välillä jatkuva möyriminen turhauttaa ja välillä vaan toivois et kaveri vaihtais asentoa ja muksis edes eri kohtaan [emoji16].

Me käytiin eilen meidän vanha koti siivoamassa ja kyllä meinas itku päästä :grin haikeeta oli siellä käydä, tykkäsin niin paljon asua siellä :oops: mutta kyllä me tästä uudestakin vielä koti saadaan!

Ja vanha asunto on kummiskin meidän vielä ja laitettiin vuokralle se, niin päästään vanhoina takasin siihen, niinkun mies sanoi :grin:grin

Takaisin