Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla myös ollut tuota "paineen tunnetta" ennemminkin tuossa lantiolla... Luin jostain että se ois yks merkki ennen aikasesta synnytyksestä?!!!? Toivottavasti ei kuitenkaan liian aikasesta..
Neuvolassa tuosta mainitsin, mutta "normaalianormaalia" niinkuin kaikki hänen mielestä... No, toivottavasti ei mitään vakavaa.......

Mä nyt kokeilen et en käytä tota tukivyötä pariin päivään ja katotaan helpottaako... Mut tosiaan en oo kyl huolissaan kun oon yhdistänyt rasitukseen ja helpottaa hyvin nopeasti ku pääsee lepäämään:) nää mun päivät kun meinaa olla kovin toiminnan täyteisiä... Ens viikolla jatkuu taas tyttöjen kerhot, 3xvko ja kaikki muut juoksut päälle niin katotaan kuin romuna ollaan o.O

mää en oo huomannu, et mulla tulis rasituksesta.. En tiiä, ihan sekasin näitten oireitten kanssa, kun välillä on vaikka minkänäköstä ja välillä ei mittää ! :joyful:

Joo, tääl ku turvotus laski taas, nii mahassaki paljon mukavampi olla, ja tällä hetkellä ei kiristä eikä oo painetta. Saas nähhä miten asiat illalla on ku on koko päivän touhuttanu:dead:

Menin sit jonkin aikaa sit hehkuttaa sitä et mua ei pissata...iso virhe!!! Nyt saa juosta pisulla n 30 min välein... Yöllä väli saattaa venyä jopa 2h mut se kun yritän nukahtaa niin saa rampata vessassa koko ajan o.O palelun lisäksi (mut tää saattaa johtua tosta säästä) ois ainut oire koko raskaudesta... Vauva liikkuu vielä kovin hennosti (olisikohan istukka edessä) eikä toi maha oo vielä kovin iso niin otan tän vähä oireisuuden ilolla vastaan;) mitä nyt iltaisin tuntuu kamala paine ja kipu tuolla toisen suunnalla, mut onneksi tää ei oo koko aikaista:p

Täällä myös saanu tänään pissalla juosta noin tunnin välein :D työpäivä voi mennä 1-3 kerralla mut kotona joutuu juokseen jatkuvasti..

Istaalteen ei pissitä koko ajan, mutta kun nousee seisomaan heti pitää käydä vessassa. Nyt onneksi saa yöt nukkua lähes kerralla.

Tää närästys.. :o vie kohta jalatki alta. Tässä kohalla sanon niille joilla renniet yms auttaa että ei sillon sitte pahasti närästä, älkää pahalla ottako tätä. :D mä oon yrittäny kaiken maailman närästyslääkkeet, myös redufluxia joka autto hyvin esikoista odottaessa, mutta nyt ei auta enää sekään. Ei kerrassaa mikään auta ja tuntuu että ruokatorvi ja kurkku palaa kohta ku semmonen korvennus käy. :smiley-angry016

Tää närästys.. :eek: vie kohta jalatki alta. Tässä kohalla sanon niille joilla renniet yms auttaa että ei sillon sitte pahasti närästä, älkää pahalla ottako tätä. :D mä oon yrittäny kaiken maailman närästyslääkkeet, myös redufluxia joka autto hyvin esikoista odottaessa, mutta nyt ei auta enää sekään. Ei kerrassaa mikään auta ja tuntuu että ruokatorvi ja kurkku palaa kohta ku semmonen korvennus käy. :smiley-angry016
Täällä on ihan sama! Toissa yönä valvoin miltein kolmeen, kun närästi nii pahasti. Mulla on sitä muutenkin ollu, ilman raskautta. Ja täähän on vaa pahentanu sitä:shifty:

Sanokaa tuosta neuvolassa niin saatte lääkkeet! Ei tartte kärsiä jos ei itte halua. :)

Ää oon tuntenu kaikki liikkeet monena päivänä ja nyt parina päivänä en ollenkaan.. Pitääkö huolestua..?!:|

Ei pidä, siellä masussa on vielä paljon tilaa liikkua ja "kadota":) mut jos sua huolettaa kamalasti niin soittele neuvolaa/ äippäpolille jos pääsisit kuulemaan sydän äänet;)

Mun masukki potkii tosi hennosti, ottaen huomioon että tää on meidän 5 vauva ja viikkoja jo 20... Mitä siinä liikelaskennassa sanotaan että pitäis 10liikettä/h tuntea mut mä en kyl tunne niinkään paljoa joka päivä... Mut tosiaan veikkaan että istukka on edessä ja sen takia on hiukan vaisua;) se selviää sit tiistaina...

Mutta eikö liikelaskenta-ohje päde vasta viimeisellä kolmanneksella, ei siis vielä.

Juu siis ei vielä tartteis tehä, mut oon tehny silti:p mulle sanottu et rv 25-> voi rauhallista liikkujaa kuunnella tarkemmin... Noh tää on näistä kaikista rauhallisin, toistaiseksi;) tullu isäänsä...

Sanokaa tuosta neuvolassa niin saatte lääkkeet! Ei tartte kärsiä jos ei itte halua. :)

Täällä ei ainakaa viime raskaudessa auttanu vaikkois polvillaa rukoillu et ois annettu lääkettä.. :banghead: nlatäti sano vaan että voivoi jos närästää, ota rennie. :shifty:

Hellu ohita neukkutäti, ei se sulle mitään voi määrätä. Lääkäriltä reseptiä ja tietoa sallituista lääkkeistä..

No ompa kyllä tympiä neukkutäti! :eek: Meillä mää sanoin närästyksestä neukkutädille ja sannoin että mulle renniet yms on ihan yhtä tyhjän kans niin sain lääkäriltä e-reseptin parempiin lääkkeisiin. Ei tarttenu ees lääkäriä nähä ku puhelimessa hoitu. Ohitat tuommoset neuvolatädit!

Takaisin