Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei oo ikinä ollut mitään ruoka-aineallergioita, mutta nyt raskausaikana kieli on kipeytyny ruokailleissa! Äsken koitin syyä omenaa, en saanu ku puolet syötyä ku kielen pinta taas kipeyty niin että se tekis mieli kaapia vaikka puukolla irti
Samoja oireita on aiheuttanu appelsiini, satsumat, kiivi ehkä pahin kaikista, sekä välillä myös luumurahka! Toisina päivinä voin syyä näitä ja toisina tuntuu ettei kestä laisinkaan.
Viiltävin kipu kielessä kestää noin viis minuuttia, sitte helpottaa. Tosi kummallista ja ikävää, pittää varmaan neuvolassa ottaa alkuvuojesta esille että wtf!
Outomamma mulla eka raskaus oli just tollanen, kipua siellä ja täällä. Kävin fyssarilla joka määräs vaan venyttelyn ja tukivyön eikä kummastakaan ollu hyötyä, kokeilin kolmen laista tukivyötä eikä mikää auttanu. Piti vaan kärvistellä.. Tässä ei sit oo ollu kun aivan joskus tuo iskias kipeä, jos sattuu tekemään sellasta mikä rasittaa, esim imurointi ni avot, sit räjähtää. Mutta mä suosittelen ennemmin että meet kiropraktikolle, jos siellä teillä päin on. :) siellä saa ja pitääkin käydä raskaana ollessa. Mä kävin kerran, ja liekö siitä ollu apu tähän raskauteen, toisen kerran ajattelin mennä joulun jälkeen. Oon kuullu, et siitä on ollu monelle raskaana olevalle apua just noihin ongelmiin. :)