Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuo appi on huippu juttu :D vaikka jo kolmas lapsi tulossa, niin silti joka aamu jännityksellä käyn lukemassa uuden päivän tekstin :D

Mulla on kauheasti kinnannut alavatsaa. Jos nousee sohvalta liian nopeasti niin joutuu olemaan jonkun aikaa kyyryssä kun revähtää niin ikävästi :confused: ja eileen revähti kun vaihdoin sohvalla asentoa , jouduin ihan olemaan hengittämättä :eek: ajattelin jo että nyt menee kesken, sen verran ikävää kipua oli, mutta onneksei se kipu kestänyt kun pari sekunttia... Pääsis jo sinne ultraan niin näkis että on oikeassa paikkassa ja voi hyvin.

Onko muille tullut huimausta? Täällä meinaa vintti olla pimeenä vähän väliä :O sama ongelma oli esikoista odottaessa. Alkoi vasta tällä viikolla, mutta päivittäistä.. huh!

Täällä kans huimaa aikalailla ja katsoin esikoisen odotuksen ajalta muistiinpanoja niin just tällä viikolla alkoi kunnolla huimaus! :D rv9+5
mistähä sekin johtuu, hb oli keskiviikkona 147 niin ei ainakaan siitä pitäis olla kiinni :rolleyes:

Juu verenpaineen piikkiin pistäisin huimauksen.. välillä itselläkin noustessa meinaa pimentyä.

Kyllä sitä ollaan herkillä, täs katon toisenlaisten äitien uusintaa ja itken kun se vauva synty ja kohta sitä saa olla itsekin ähräämässä vauvaa maailmaan :,) mies kattoo mua kun hullua kun täs poraan jonkun tuntemattoman lisääntymisestä... Se ei vaan tajuu:p

Mä olen yrittänyt juoda mahdollisimman paljon nesteitä, että verenpaineet pysyisi hyvänä. Istuessakin huimaa, seistessä tietysti enemmän.. mutta kaikki oireet on hyviä merkkejä etenevästä raskaudesta :D ;)

Mulla oli verenpaine 116/71 ja neuvola täti sanoi että on hyvä :) mutta kaippa se voi heitellä o_O
Mulla sais olla vesi pullo koko ajan vieressä kun niin kauheasti janottaa :eek: ja pissalla pitää käydä tosi usein, tätä ei esikoista odottaessa ollut, mutta eipä tainnut olla tota kovaa janoakaan :rolleyes:
Väsymys on edelleen ihan kauheaa, tänään olin klo11 jo niin poikki että nukahdin sohvalle ja sit poika jtn äännähti niin heräsin. Mentiin sitten yhdes päikkäreille kun tuntui etten yksin kertaisesti vain jaksa :hungover: onneks poika alkoi nukkumaan kiltisti vaikka päikkäri aika olisi ollut pari tuntia myöhemmin, yllätyin positiivisesti että oli kans väsynyt :joyful:

Ja kyllä, pahoinvointirannekeiden "unohduksesta" johtuvaa taisi olla tuo pari päivää kestänyt palannut pahoinvointi. Heti kun vaan hoksasin, ja otin takas käyttöön niin eipä oo taas tarvinnut oksennella. Jee!

Apua siis pelottaa koska en raivonnut yhtään kun mies kertoi lähtevänsä baariin kaverinsa kanssa, yleensä meillä käydään kauhea tappelu ennen kuin päästän menemään.. Mietin että onko mun hormoonitaso laskenu vai mikä ku en suutu hänelle enään ollenkaan.. Viimeviikolla olin hänelle täys hirviö[emoji3] onneks maanantaina on se ilta että näkee onko maha asukilla oikeesti kaikki hyvin. Ärsyttää ko kokoajan pitää miettiä entä jos ei olekaan...

Paljon sulla on viikkoja kasassa? Mietin tässä vaan, että koskahan mullakin mieliala tasoittuu ja kiukku vähenee :D ei näy vielä muutosta.. rv 14+1 :D

Ja mulla ei vieläkään näy valoa tunnelin päässä :D Nooo jospa se minäkin sitten tyynnyn puoleen väliin mennessä vaikkapa... ;)
Tänään en vielä oo kiukunnu! :D

Kyllä mulla on huimausta. Toisinaan tuntuu että silmissä pimenee vaikka kuinka hengittäis syvään. Ja noi kivut on nyt voimistunut. Ne tuntuu ikäviltä, mutta otan kaiken ilolla vastaan, koska mulle ne on merkki että vauva on kunnossa. Pelkään keskeytynyttä keskenmenoa,kunnes pääsen ultraan

Ja olen herkkä! Olen aina ollut tempperamenttinen, mutta jostain kummasta saan aina herneen nenääni ja sitten itken [emoji20]

Takaisin