Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, mäkin oon kyllä käyny ton pojan kans mit nyt on vähä huono yhtälö mennä... Aamupala kun pitää jättää minimiin niin mulla on heti huono olo, ja kun sinne pitäis päästä mahd pian herättyä niin ton meidän 9kk tapauksen kans ei vaan pääse. Sen takia haluaisin hoitajan. :) ja just sen takia edellinen koe meni päin peetä kun en päässy kokeeseen heti ja olin joutunu syödä pariin otteeseen ennen koetta ni ei hyvä. Mitkä sulla arvot, jos saa kysyä? :)

Mulle ei ole puhuttu mitään aamupalasta ja olen aina saanut varattua ajan vasta kello 10-11. Jostain luin kyllä, että mitä aiemmin menee, sen parempi. Olen ihan uusi tämän kanssa, ekat kokeet otettiin elokuun alussa. Silloin TSH oli 4,75 ja nyt oli tippunut 1,94. T4h (vai mikä se olikaan) ollut viitearvoissa. En olisi edes saanut lääkitystä, jos en olisi raskaana. Kuukauden päästä on vielä kontrolli ja sitten jos arvot on hyvät, niin mennään tällä samalla minimilääkityksellä loppuraskaus.

Niinniin. :) mulla oli viimeks tsh 3,14, ja kun tosiaan sen pitäis olla lähempänä yhtä niin vähän heittää... Mulle on annettu ohjeet että koe pitää ottaa aina ennen aamu kymmentä, mahdollisimman pian herättyä, pienen aamupalan saa siis syödä (tyyliin yhden leivän) ja ilman lääkettä tietenki. :) jännä jos sua ei oo kummemmin ohjeistettu. Meillä tosiaa mennään labraan nrolapuilla eikä sen kummemmin tartte aikaa varata kunhan lähete on.

Niin t4v on se toinen mut miten niitä tavan tallukka muistaa. :D mää olin alussamyös aivan pihalla...

Pitänee siis seuraavan kerran mennä jonottamaan jo kello 8, josko vaikuttaa tulokseen. Mua hämmentää siinä t4v:ssä se, että ne viitearvot on olleet joka kerta erilaiset. Vertaa niitä sitten. :D

Huhuh, mulla on vapaapäivä tänään ja ihan kuin kroppa tietäis sen että nyt kannattaa levätä. Väsyttää NIIIIIN paljon! Heräsin ennen kuutta kun en sitten taas yöllä saanut nukuttua kunnolla jatkuvan pissahädän takia... Otin äsken sohvalla pienet torkut, taidan siirtyä sänkyyn paremmille unille. Juuri kun pääsin sanomasta että ei ole oksettanutkaan niin nyt yököttää, phuuhuh.

Hyvää viikonloppua kaikille! Mulla onkin huomisesta alkaen töitä kuusi päivää joten tämä lepopäivä salittakoon. :)

HannaMi & "Hemmo" rv 9+0

Juu tää väsymys:/ aivan kamalaa! Tolle meidän pienimmälle on tulossa hampaita ja se on yöt niiiiiin pahalla tuulella niin on varmaankin sanomattakin selvä et mä en nuku... Tai noh pieniä pätkiä:/ just otin päikkärit ja tuntu et olis voinu nukkua vaikka kellon ympäri... Sit tietysti ällöttää, koko ajan! On muuten nää olot kestänyt pisimpään, jos siis vertaa aikaisempia raskauksia o.O
Loppuis jo!!!
Äippä ja papu 8+1

Tsemppiä äippäx4, meillä poika kans sai just puhkottua yhden legon tällä viikolla... Ja sitä äkäisyyttä ja huonoja yöunia löytyy täältäki.. :( tänään lomalle, JES! :) ❤

Täällä pahoinvointi pahenee aina iltaa kohden :wtf: varsinkin jos ei syö jokavälis niin yök... Pysynyt kummiskin ihan hyvis rajois, kun ei ole tarvinnut kertaakaan oksentaa, ei edes harkita :) silti on sellainen varmuus että kyllä täs raskaana ollaan :Heartred
Mieliala vaihtelut on aika pahoja, en kyllä muista että viimmeks olis näin pahasti ollut :wideyed: toki voi vaikuttaa että nyt väsyttää melkein koko ajan ja tekis mieli vaan nukkua...
Alavatsalla ihan jäätäviä revähdyksiä kun aivastaa, ja niin pitää tehdä nykyään joka päivä moneen kertaan, kaippa sekin on r oire kun nenää koko ajan kutittaa ja se on kuiva ja märkä saamaan aikaan :grin
Rv7+4

Täällä ällötys siirtyny aamuun, tai pikemminkin aamulla hajut laukasee huonon olon. Tottakai seuraavat viis työvuoroa pelkkiä aamuja, eikä keittiössä pysty noita hajuja oikein välttelemään :meh:
Tänään iltasella ollu tosi vahvoja kipuja alavatsalla, etenkin pinnistäessä. Toivotaan että kuuluu asiaan.
Rv 7+6

Täällä kans huono-olo alkaa päivällä. Tänääkin lounaan jälkeen keittiön haju sai kakomaan ☹️ Ja koko loppu päivä mennyt vältellessä oksentamista. Eikä tilannetta helpota yhtään että isäntä sai äitiltä savukalaa jonka haju levis koko kämppään.
Ja flunssa kotenkin pahentaa oireita!
Vatsan seutu kivasti kipristelee

Huh, kylläpä tämä pahoinvointi vahvistuu päivä päivältä :yuck: ja se muuten pahentaa oloa jos ei juo tarpeeksi! Tuntuu että saa olla koko ajan juomassa...
Ja ärsytys on ihan maximissaan ja sit ihan itkettää kun ärsyttää kaikki ja tietää ettei olisi mitään syytä sellaiseen :sad001

Täällä on tänään selvitty kertaakaan oksentamatta, jee!! Aamu oli varsin hyvä, mutta illalla on taas ollu enempi ja vähempi tätä ällötystä. Komppaan Marsupilamia, jatkuvasti saa syödä ja olla täys maha, muutoin etova olo on kyllä jatkuva kaveri :/ Mutta! Nyt jo viikoilla 11+4, jospa tämä pian jo helpottais :D

Meninki puhumaan....sieltä tuli ylös iltapalat hampaiden pesun yhteydessä :( Ihanko tää ois joku vakio, että kerran päivässä on yrjöttävä. Kyllä tympii tää jo niin kovaa!! Pitää vaan yrittää ajatella pienokaista joka on lopulta palkinto tästä kaikesta :)

Mulla kerran ollut sellainen paha olo että ylös asti tuli kunnolla. Muuten ollut vain yökkimistä/syljen nousua suuhun. Rinnat hieman muuttuneet.
Kun näin vähän oireita ja jo rv 9 niin miettii että onkohan mahassa mitään. Tiistaina olisi ultra.

Miun mahassa on pallo :D tuntuu tosiaan selinmakuulla tunnustelemalla (mieskin tuntenut jo), ja kävellessäkin jo ihan siltä tosiaan kun siellä olis joku ylimääränen pallo.

En malta oottaa että se kasvaa ja pystyy kunnolla hipelöimään sitä. :)
Rv 11+5

Meninkin hehkuttamaan että paha olo helpottanut... Ja taas ällöttää o.O nii ja väsyttää ihan pirusti...
Rv 8+3

Takaisin