Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jeee, tänne rantautui etova olo 6+1, alkaa jo enemän tuntua siltä että oon raskaana :dance018
Toivottavasti tämä nyt jatkuus ainakin sinne ultraan asti (ettei vaan olisi jotain ohimenevää, ruoasta johtuvaa...). On kyllä muutenkin flunssainen olo, en sit tiiä alkaako flunssa vai olisko tämäkin vaan raskausoire :rolleyes:

Toivotaan raskaus oiretta...;)
Mulla krapula jatkuu vaan, blääh:/
Herpeskin pesiytynyt huuleen... Sekin vielä:(

Oireitahan riittää. Pahoinvointi nyt suurin, tai eniten elämää haittaava. En ole edes yökkiny vielä tässä raskaudessa, mutta jatkuva paha olo ja pitää olla tunnin välein väkisin syömässä. Inhottavaa!
Sitten palelee! Ja kun pukee paljon kohta on kuuma. Ja väsyttää koko ajan! Äh! Inhottava alkuraskaus!

Hitto kun tänään on paleltanu ihan älyttömästi:( pistit takankin tuleen et sais kämppää lämpöseks mut ei, täällä istutaan villasukat jalassa, villapaita päällä viltin alla... Lapset valitti kuumuutta ennen nukkumaan menoaan, joten kaipa se oon vaan mä ketä palalta o.O

9+2 ja etova olo jatkuu yötä päivää. Väsymys vie järjen ja närästää ensimmäistä kertaa elämässäni.

Pahin ehkä on tää vatsan turpoaminen erityisesti illalla. Vertasin viime raskauteen ja samanlainen maha oli siinä puolen välin aikoihin :bored: kiva vastata "10 viikkoa" jos on jollekin joutunut kertomaan raskaudesta..

Jano on myös pakottava ja jatkuva, olisko Radi taas :hungover:

9+6 ja lähes kaikki oireet kadonneet. Huonovointisuutta en jää ikävöimään, mutta epäilys hiipii mieleen.. Onneksi viikon päästä on NT-ultra ja päästään kurkkaamaan, että pienellä on kaikki hyvin. Nyt olemassa olevat oireet ovat vain palelu ja päänsärky.

Täällä myös 9+6 ja eilen oli lievää etomista enää. Tänään ei vielä tähän mennessä ole iskenyt vaikka join kurkkukipuun pari kuppia kahviakin ja yleensä on ainoa kupillinen jäänyt melkein kokonaan juomatta.. Nyt tosin flunssa päällä.. Kurkussa kaktus.. Päätä särkee myös niin en tiedä kummasta johtuu mutta muutoin raskausoireena enää rintojen arkuus ja se sopii kyllä :D

Täällä huonot yöunet palanneet..pari yötä mennyt mukavasti heräillessä jatkuvasti:p Vessassa ramppaaminen on lisääntynyt ja eilen oli kyllä sellaiset mielialan muutokset että huh. Tänään 10+0 :Heartred

Täällä 10+1 ja väsymys ei ikinä hellitä... Pahaa oloa ei juurikaan ole, välillä kyllä mutta vaatii kuitenkin että pitää syödä 2 tunnin välein. Täälläkin siis pahimmat oireet hävinny mutta pienellä oli ainaki maanantaina vielä kaikki hyvin. :)

Niin ja hei..se jäi mainitsematta että eilen nukkumaanmennessä alkoi yhtäkkiä tehdä ihan hulluna mieli sacher-kakkua :p Laskettakoon oireeksi koska en ennen ole edes tykännyt ko. kaakusta.

Täällä tänään ei oo krapulaa, hihii:) hiukan etoo mut sepä siinä... Palelee kyl ihan pirusti:( yhtä asiaa en kyl ymmärrä, muissa raskauksissa sai juosta yötä päivää pissillä 1h välien mut nyt ei pissata, ainakaan yöllä:/ hyvä nii saapahan nukkua, mut ihmettelen:) f

En muista joko jo täällä kerroin oloista, en ainakaan äkkiseltään löytänyt.

Reilu viikko sitten alkoi pahoinvointi. Ei ole tarvinnut onneksi oksentaa kuin kerran. Silloin jäi myös kahvi kokonaan pois. Tällä viikolla väsymys on iskenyt ihan tosissaan, voi apua.

Moni ruoka ällöttää ja ajatuskin aiheuttaa pahoinvointia, mutta tulee silti syötyä paljon :D

Tänne on iskenyt se että kaikki ruuan näkeminen saa etomisen aikaan, eikä tee oikein mitään mieli. Pitää oikein miettiä että mitä sitä suusta alas laittaisi, mikä voisi maistua. Ja väsymys, taas 2 h päikkärit takana.

Syötkö äippä vitskuja? Vois kuulostaa esim joltain B-vajeelta..?

Tosin en kyl tiiä lähteekö siinäkään ihan tuppoina.. :o

Äippäx4 mulla kas lähtee hiukset ihan tuppoina ja pelkään keskenmenoa koska kkm:ssa lähti samanlailla.. mut ei se siis sitä varmasti tarkoita, ruokkii vaan mun km pelkoa. Toivottavasti turhaan :) imetyskin aiheuttaa hiustenlähtöä...

Kesäbebe Juu syön tota mamavitamiinia ja paljon hedelmiä ja kasviksia... Tää on siis ollu nyt tän viikon juttu:o mä on kohta kalju:(
Susanne ei nyt km olis:/ mulla niitä ollu 3 ja 4 lasta, eikä ikuna ennen oo hiukset päästä lähteny... Ennemminkin kasvanu ihan mahottomasti... Voih voih turhamainen minä o.O pitää ottaa huomenna neuvolassa puheeksi!

Juu tuun sanoo:) jotenkinhan tää nyt sit hormooneihin liittyy, kun päänahka kuiva kun Sahara, samoin posket ja otsa... Ihan uus juttu tässä kropassa o.O

Eiks sulla Äippä ollut ennestään vain tyttöjä? Jos nyt onkin poika kun on uusia, ennenkuulumattomia oireita :wink

Muoks! En tarkoita tuolla "vain tyttöjä" mitään semmoista negatiivista vaan siis, että oli samaa sukupuolta kaikki :) Pakko korjata kun ei tiedä miten tarkkoja ihmiset on sanavalinnoista :)

Takaisin