Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
herttarouva voi johtua limakalvoista iha hyvin, jos ei ol kipuja ni en huolestuis viel liiemmin.

äitix4 ainaki saat juotua tarpeeks, ite hyvä jos litran juon mut vessas saa ravata tiheään...hermot menee.

no nii etova olo tuli takas, vessas ravataa samal taval ku tyttöä odottaes eli tiheään, oon tosi ärtyny ja pinna lyhyt tosin mun ukko koettelee tahallaa joka päivä mun pinnaa millo mitenki.

Herttarouva kyllähän noi limakalvot saattaa hyvinkin vuodella... Nekin muuttuu kun raskaana O.o
Täällä on muuten krapula, väsyttää, ällöttää, suu kuin Sahara ja oli pakko saaha suklaata ja Jaffaa... Onneksi lapset tulee huomenna kotiin niin loppuu tää turvan täyttö:p

Herttarouva kuulostaa aika samanlaiselta sun vuodot kun mulla oli, mulla kesti kolme viikkoa niin että välillä loppui ja sitten taas alkoi ja mulla on hematooma. Tai ainakin oli, nyt ollut neljä päivää vuotamatta!

Voi krapula, oikeesti! Mies juo kaljaa ja mä kärsin sit sen darran... Pahenee vaan tälleen iltaa kohti! Nyt sentään tuntuu siltä et oon raskaana:)

Täällä myös järjetön jano yötä päivää, siihen kun lisää tajuttoman väsymyksen ja non-stop pahan olon, niin on just sellainen olo et on ollut krapula neljä viikkoa :dead:

Kuvottavin haju mitä on olemassa, on meidän sitruunantuoksinen wc:n raikastin. Pelkästä ajatuksesta nousee oksennus kurkkuun. Mies sai heivaa ne kaikki menee :sour:

Tuntuuko teillä viiltävää/vihlonta kohdunsuulla? Tai jossain kohtaa "sisällä"? :wideyed: on varmaa normaalia?

Tässä raskaudessa ei vielä, mutta muissa kyllä! Alkanut kyllä myöhemmin ja johtuu kohdun kasvusta, kun liitokset venyy:)

Tännekkin nyt sitte rantautu pahoinvointi :hungover: oksentaa ei oo onneks vielä tarvinu, mut ei oo kyl kaukana. Väkipakolla piti kaks paahtoleipää tunkea kurkusta alas josko auttais oloon ja jaksais lähtä iltavuoroon paremmin.
Pari päivää olikin ihan oireettomat.
6+0

Herttarouva mulla oli sännöllisesti just tuommosa esikoisen kanssa.
Ja huimausta on siis ollut kiinnittymisestä asti, tätä ei ollut viime raskaudessa ja on kyllä epämielyttävä tunne kun samalla yrität hoitaa 1v taaperoa.
Itsellä oli radi viime kerralla ja kait se pakosti tulee uudestaan? Kun keho vaan reagoi hassusti raskauden sattuessa. Kauhulla odotan sitä tutkimusta, yäk!
Mulla emmiliaa:_ tuntuu vähän väliä mitäkin jossain sisällä, en ota yhtään selvää että missä tai mitä. Välillä vihloo, välillä epämukava tai outo tunne :)

Mulla on kans pientä vihlontaa ja tuntemuksia tuolla "sisällä". Onneksi ei koko aikaista kuitenkaan :)

Mulle on iskeny kokonaisvaltainen väsymys. Koko ajan pitää levätä ja tuntuu ettei mikään uni määrä riitä. Niin ko ois murrosikäinen :D Kaipaan omaa energistä olo, mutta haluan tämän pienen murusen enemmän kuin mitään muuta <3

Mulla kanssa väsymys. Nukun aamulla niin pitkään ku voi ja sitte vielä mielellään päikkärit joita en normaalisti nuku ja illalla alkaisin nukkumaan.. :D

Cep ei se oo kiveen lyötyä et se uusii joka raskaudessa, mulla ollu "vaan" 2 raskaudessa ja 2 ei... Oliko sulla insuliini hoitonen vai pärjäsitkö syömistä tarkkailemalla?

jäätävä väsymys, nälkä, välil tuikkailee munasarjojen luona mut johtuu keltarauhasest en muistanukaa sitä hauskuutta ja on itelläki ollu tota vihlontaa välil ku venyy ja paukkuu heh ja kohtu kasvaa. alko ihmeest tekee mieli eilen mokkapaloi, pitänee huomen leipoa sit vaikka sokeria pitäs varmaa välttää mut eipä sitä usein tul mitää herkuteltua ja tiedän et jos ukko tykkää ni oon onnekas jos ees pari palaa saan.

Jestas että vasen nänni kutisee. Sieltä on tullu maitoa aina ennen raskautta jopa. Oikeasta lakannut tulemasta jonkun aikaa esikoisen imetyksen lopettamisen jälkeen. Imetin vaan kuukauden koska raivarit alkoi. Mutta pitkään miettinyt miksi vasemmasta yhä tulee pieni tippa maitoa jos puristaa. :D

Eilen tuntui menkkamaista kipua oikealla puolella.

Tiarella, mulla tulee tippoja maitoa, kun puristaa, vaikka lopetin imetyksen 1,5 vuotta sitten. Tuli ennen raskauttakin. Kai se on ihan normaalia. :)

No nyt on paha olo!!!! Koko viikonlopun oli "krapula" ja nyt makaroonilaatikon haju saa kakomaan... Huoh o.O

Takaisin