Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eliisa mulla on niin jos nauran silmät kyynelissä mua alkaa oksettaa. Ilman raskauttakin on näin ollut. Jos mulla on etova olo ja alkaa aivastuttaa, niin silloin multa meinaa tulla kyllä yökkäys.

Mua alkaa yksittää siinä tilanteessa. Nyt on onneksi pahoinvointi jäänyt siihen yskimisen ja kakomisen tasolle.

Mulla ei oo vielä mitään mahdottomia oireita, mutta:
- pahoinvointia on ollut hieman, etenkin etomista (mutta on tullut pari kertaa oksennettuakin).
- paleltaa välillä tosi paljon, mut sitten taas välillä iskee hiki.
- vatsa ja selkäkipuja aina välillä
- valitettavasti kerran tullut rv 6 kirkasta verta, muttei onneksi enää sen jälkeen..
- väsyttää tosi paljon koko aika

Voi kumpa olisin kuulunu niihin onnellisiin oireettomiin odottajiin! Tänään mennään 9+3 viikoilla ja tää jatkuva huono olo ja oksentaminen alkas jo riittämään :D Vaan loppua ei vielä näy.....Onko ketään, kellä pahoinvointi ois alkanu helpottaan jo pian näillä viikoilla, vai meneekö se auttamatta sinne ekan kolmanneksen loppuun (hyvällä tuurilla!)?

Mulla on ainakin nyt ollu pari päivää helpompaa... 9+3 mennään täälläki. :) toki mulla niin aallottaista että se varmaa iskee taas jossaki vaiheessa oikee rajuna takasin.

Mä sain käännettyä mun ajatukset erittäin positiivisiksi, kun aiemmin miettinyt tätä pahoinvoinnin puutetta (vieläkin tekis kyllä mieli testata oonko varmasti raskaana kun ei ole mitään vahvoja oireita :o)
Oon kyllä kiitollinen ettei ole pahoinvointia, kun miettii kuinka se sais arjesta raskaampaa.
Ja eihän mulla esikoisestakaan kovin pahaa oloa ollut, sen verran ettei kahvi maistunut, eivätkä jotkut ruoat, mutta kertaakaan ei tarvinnut sen takia oksentaa! :) ja lohdutukseksi vielä luin juttuja kuinka on tullut terve vauva syliin asti vaikkei ole pahoinvoinnista kärsinytkään :Heartred

Itsekin olisin tässäkn raskaudessa pärjännyt ilman pahoinvointia.. Esikoisesta olisin pystynyt juomaan päivässä vaikka miten monta kuppia kahviakin ja teki tiukkaa vähentää sallittuun määrään.. Nyt ei meinaa aamukahvia saada alas.. Vähän jännään tämän päivän anoppila reissua kun siellä keitetään kahvia aivan jatkuvasti.. Jäänkö kiinni jo heti ensimmäisessä kahvipöydässä kun tarkoitus ei ole vielä kertoa :nailbiting: Eilenkin kaveri oli kylässä ja kahvipöydästä noustessa hän totesi, että sulla jäi muuten kahvi tohon... ööö :p

Mariel, sano vaan että oot juonu jo niiiin monta kuppia tänään että nyt ei enää pysty

Mies osti just eilen uuden kahvinkeittimen meille kun se aamukahvi on mulle niiin tärkee.. No ei ollu huomannu etten oo pariin päivään saanu kupillistakaan alas

Me jäätiin justiinkin esikoista odottaessa kiinnii, kun en juonut koskaan kahvia :grin äiti kysy heti ekalla kerralla kun en juonut kahvia vaikka keitettiin.
Nyt taidan jäädä kiinni tämän masun ja väsymyksen takia. Äiti jo siihen malliin kattoi mua edellisellä vierailulla että kyllä se varmaan jo hoksas, tai sit oon vainoharhainen :hilarious:
Enkä mä enää juo kahvia kun puol mukia, korkeintaan mukillisen päiväs. Tarkoitus olis lopettaa kokonaan :)

Sanot vaikka että on ollu pakko vähentää kahvin juontia kun on mahahaava... Sillonhan sitä ei pysty juoda. Tai ainakaan minä en voinu sillon ku mulla oli. :)

Onko muilla huimausta? Mulla on tosi voimakasta. Ei ollut esikoisesta. Silmissä sumenee, korvissa humisee ja tulee tosi huono olo. Liikkeelle lähtiessä ja rappusissa varsinkin.

Mulla oli tästä pari viikkoa sitten mutta meni jo ohi. Esikoisesta oli tosi pitkään. Johtuu verenpaineitten laskusta, kun elimistöltä vie aikaa tottua siihen että ne on matalat. :) sano nla täti.

Janottaako ketään? Mulla on kokoajan aivan kamala jano...
Vähän hirvittää että tarkoittaako tää taas sitä diabetestä... Edellisestä janotti kans, ja diabetes tuomio pamahti:(

Niin varsinkin tälleen kun syö päin persettä yksin ollessaan niin janottaa enempi kun sillon jos syö fiksusti... Pahinta pelkään...
Onko muuten muita entisiä radilaisia?

Mulla janottaa lähinnä yöllä... Kai ku käyn 5 krt pissalla ja kerran juon puoli desiä. :D mut mä en ainakaan juo päivällä tarpeeks

Mulla menee vähintään 3L vettä päivässä :o joten kyl ei siitä kiinni oo ettenkö tarpeeksi jois... Pissalla ei kuitenkaan tarvii käydä sen enempää o.O

Mä oon miettinyt tätä mun vuotoa..anteeksi nyt tulee yksityiskohtasta tietoa...koitan tässä vaan itseäni rauhoitella jos jollain on kokemusta. Huomasin, että kun kävin vessassa kakkosella niin alkoi taas tulemaan semmoista vereslimaista vuotoa kun pyyhin. Voiskohan johtua jostain kohdunsuun herkistä limakalvoista?! Mulla nyt muistaakseni jo kuudetta päivää rusehtavaa vuotoa. Onneksi tiistaina pääsee ultraan ja toivon vuotoa olevan silloinkin niin gyne näkee varmaan mistä se vuoto tulee.

Takaisin