Angii, miulla meni alkuraskauden flunssaoireet ja kurkkukipu seuraavalla cocktaililla: kuumaa vettä + 1 sitruunan mehu + raastettua inkivääriä niin paljon kuin makunystyrät kestää + hunajaa. Seuraavana aamuna oli jo normaali olo
täällä myös järkyttävä flunssa! mä muistelin että inkivääriä ei suositeltais käyttää? vai koskeekohan se pelkästään jauhettuna
tän raskauden myötä tuntunu todella paljon enemmän toimintaa vatsassa, lieneekö kiinnittymistä sun muuta, mutta en muista samanlaista tunnetta esikoisen kohdalta :)
Inkivääri kielto (käsittääkseni) koskee inkivääri valmisteita mut ei tuoretta...
Riven flunssan hoito ohjetta liputa täältäkin, samaa vedetään täälläkin sit tyrnimehu shotteja kans aamusin, pirun pahaa mutta kaipa se sit hyvää tekee en tiiä johtuko noista kaikista sekasin mut flunssa selitettiin parissa päivässä enää vaan yskittää muuten ei oo mitään... Hunajaa vaan enempi koneeseen niin jospa tää yskä menis sillä
Mulla on ajoittain ihan jäätävän huono olo, vaikka yrittäisi syödäkin niin sekään ei aina helpota. Onneksi on mehu Toisaalta olen kiitollinen oireista, mutta oksentelu alkaisi riittää jo. Kovin hankalaa yrittää peittää tätä kun koko ajan on huono olo. Ja tosiaan 9+0 tänään
Joo toi turvotus on kyl kumma homma... Täälläkin alkaa neste kertymään keski vartaloon puolen päivän jälkeen:D noh onneksi mulla ei oo ketään lähellä keltä pitäis peitellä... Ehkä tyttöjen kerhotädeiltä mut eipä ton takin alta mitään nää
Mulla on aivan järkyttävää tää hiusten rasvottuminen! Naamaki kukkii enemmän ku normaalisti. Toivottavasti tää loppuu pian, en jaksa joka tunti olla pesemäsä tukkaa ja naamaa.
Juu tyrnimehushotteja oon mäkin viimeks flunssassa ollessani ottanu :) Ja ei kestänyt nuha kuin alle viikon vaikka yleensä se räkäisyys jatkuu ja jatkuu...
Mun maha on kans ku rantapallo. Eikä asiaa helpota yhtään pienoinen ummetus, joten kun pökylä ei saavu, näyttää maha aina vaan isommalta. Mieskin kattonu järkyttyneenä, että kuin monta mun masussa oikein on. Toivottavasti vain yksi!
Mulla on jo niin jäätävä väsymys, että vaikuttaa työtehoon ja ihan normiarkeen. Oon vaan niin poikki! Enkä vain sillä tavalla, että nukuttaisi, vaan tuntuu, että kropassa ei riitä virta seisomiseen, kävelemiseen tai mihinkään. Sen lisäks tai siitä johtuen, oon ihan älyttömän kiukkunen ja hermo pinnassa. Siihen paha olo, kipeet tissit ja ruokakuvotus, niin avot! Sitä ihan hehkuu!
Paha olo rantautui nyt tännekin. Enää ei voi erehtyä tästä olotilasta. Kuvottaa tosi paljon aamupäivällä muutama tunti heräämisen jälkeen. Saa nähdä mihin tää kehkeytyy.
Onko muuten kellään muulla sellasta, että kun on kuvottava olo ja alkaa lähennellä oksentamista, niin alkaa aivastuttaa?? Mulla nimittäin on.. Tietää heti, että nyt ei oo oksu kaukana. Vielä ei oo tosin oksu tullut. *koputtaa puuta*