Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tollaset uutiset sais jättää kirjoittamatta. Ei kaikilla silti ole pahoinvointia vaikka raskaus etenisikin mallikkaasti. Mullakaan ei erityisesti ollut. Ehkä 5kertaa oksensin pojan raskaudessa ja keskenmenneessä ehdin oksentaa kerran rv15.

tiiamariia ei kannata stressata noist artikkeleist. ite menossa rv 6+5 ei ol oikei liiemmi mitää oireit. ei okseta, no hajuherkkyys on etenki ku ukko toi tänää kalaa. ja sit meen 0-100 alta aikayksikön.

Gatusa yritänkin vältellä kaikenmaailman artikkeleita ku tiiän kui helposti ressaan :D nyt kuitenki siksi kun eilen jäi sitä rusehtavaa vuotoa paperiin ja sitte ku on nää menkkamaiset kivut.. tänään ei kyllä oo jääny mitään paperiin ja se clearblun testi näytti +3 viikkoa.

Näin viime yönä kamalaa painajaista missä tuli keskenmeno ja sikiöitä oli 2 ja ne tulivat pönttöön ja niistä pystyi tunnistamaan kasvot. Kiljuin unessa ja heräsin ihan tuskahiessä. Nää unet on kyl kans aikamoine riesa, ja mul on yleensä vähä turhankin todentuntuset.

Tiiamaria mä täällä itkin samaa artikkelia miehelle tänään (oli myös hesarissa). Mieskin oli vähän kauhuissaan. Kun ei mullakaan pahoinvointia ole. Ei ole ollut esikoisestakaan eikä keskenmenneestä. Kamala uni sulla muuten :( muutenkin tänään ollut sellanen olo, että varmasti taas kkm tai tuulimuna tai jotain. Pelottaa niin vietävästi :(

Ymmärrän, mua pelottaa kanssa :( Mulla ei keskenmenneessä ollut mitään pahoinvointia (paitsi ennen plussausta kerran oli huono olo), nyt ei ole ollut kovinkaan pahaa mutta semmonen etova olo melkeen joka päivä.

Voi kamala mikä uni:( onhan tää alkuraskaus piinaavaa aikaa, mut keskenmenoista huolimatta oon päättänyt et en stressaa ja olen raskaana kunnes toisin todetaan:) mulla kaikki raskaudet ollu todella vähä oireisia ja neljä ihanaa likkaa tuolla koisaa❤️ Joten oireista/oireettomuudesta ei oikein voi mitään johtopäätöstä vetää:)

Aina sitä jaksaa tsempata päivän, että nyt nautin ja uskon, että olen raskaana ja seuraavan päivänä taas epätoivo iskee! Nyt vaan odotan jo sitä aikaa, kun alkaa tuntumaan potkuja :D

Täällä repäisykivut ja menkkajomotukset lisääntuneet. Taitaa kohtu kasvaa. :) tänään viikkoja 7+ 1. Pahoinvointi 24/7.. ei kiva.

Uusi oire ilmestyi yöllä: levottomat jalat!!! Ihan kamala tunne kun koko ajan pakotti ja kihelmöi. Yritin kävellä mutta olin niin väsynyt, että lopulta mies hieroi pohkeita. Onneksi meni suht nopeasti ohi mutta toivon todella ettei tule tavaksi...

Äippäx4, otin heti yöllä :D Hieman kyseenalaistan toimivuutta lääketieteellisestä näkökulmasta mutta kaikkea täytyy ehdottomasti kokeilla. Mahtavaa jos toimii, lumelääkkeetkin kelpaa tässä vaiheessa :)

Mä kans luin tuon uutisen iltalehden sivuilta ja tuli vaan instantvitutus siitä. Mulla ei oo tässä raskaudessa ollu ollenkaan pahoinvointia, mutta keskenmenneessä oli koko ajan semmonen kestokrapula. Voisko ne edes laittaa siihen loppuun vaikka, että "oireettomuus ei myöskään tarkoita aina huonoa asiaa". :cussing

Tänä aamuna tuli pitkästä aikaa ihan kunnon menkkajomotukset, mutta se meni nopsasti ohi. Oli kyllä tosi voimakas kipu. Tuli heti kauhea tunne, että nyt se vuoto alkaa, mutta onneks meni ohi. Luin lohdutukseks odotussovelluksesta, että kohtu kasvaa ja nämä kivut on ihan normaaleja.

Tänään 8+1 (ar-ultran mukaan 8+0):Heartred

9+2 (tuntuu että aika menee tuplasti nopeemmin kun esikoista oottaessa :) ), oireet yllättävänki vähäisiä. Väsymys piinaa ja aallottainen paha olo kulkee sen mukaan mikä on väsymyskäyrä. Ja mää en saa enää yöllä nukuttua, jos poika herättää tai käyn vessassa ni saatan kaks tuntia valvoo ku ei tuu uni ja sit päivällä väsyttää aivan kamalasti. Jokseenki raivostuttavaa... :( mutta tosiaan ei kannata tosta oireen vähyydestä vetää mitään johtopäätöksiä, kun jokainen on yksilö ja reagoi omalla tavalla tutkimuksista huolimatta. :) ja loppuunsa kaikki menee niinku on tarkotettu, siihen ei voi ite millään tavalla vaikuttaa. :)

ÄippäX4: täällä kanssa menkkajomoja muistuttavia kipuja. Inhottavia kun saavat mielikuvituksen laukkaamaan taas..koitan vaan rauhoitella itseä sillä että kohtu siellä venyy ja paukkuu, tuntuu olevan melko yleistä :Heartred

Ruskeaa niukkaa vuotoa viidettä päivää . Mieli matalalla. Mietin vaan onnistuuko tää raskaus. Jotkut sanoo, että imetys lopetettava. Tyttö 10kk tarvitsee kuitenkin vielä mun maitoa. Mulle tehtiin kiireellinen sektio viimeksi ja mietin että mitä jos tää ei nyt onnistu sen takia. En ole ehtinyt toipua kunnolla tai jotain. Oireita hyvin vähän. Tänään 6+0. Päätä särkee. Väsyttää.

Päätä särkee aivan vietävästi ja kuvotus on pysyvä vieras. Aamu alkoi sängyssä maatessa ja nakertaessa voileipäkeksiä, jotta sieltä vois noustakin jossain välissä. Mekin luettiin tuo tutkimus uutinen ja meillehän se anto vaan vähän lisäuskoa. Viime keväänä ulkoisessa, joka sitten tuhosi johtimen korjauskelvottomaksi mulla ei ollut pahoinvointia kuin kerran menkkojen alkamisaikaan. Tosiasia on kuitenkin se että jokainen raskaus on omanlaisensa ja siihen liittyvät oireet tosi yksilölliset, joten mikään tutkimus ei kerro sitä, miten kenenkin raskaus tulee kokonaisuudessaan menemään.

Täällä kanssa menkkajomotusta ja alaselkä aivan tajuttoman kipeä. Vatsa on tosi turvonnu.
Ja naama kukkii :sour: ikinä ei oo ollu näin paljoa kipeitä finnejä, teininäkään en joutunu niistä kärsimään. En kyllä tiiä johtuuko tää ees raskaudesta :D
5+4

Takaisin