Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täytyy kyllä sanoa et tää hajuherkkyys ja pahoinvointi ei oikein natsaa kokintyöhön. Koko aamun sai pidätellä yrjöä ku esivalmisteli lounasta :hungover:
Ja nyt viel tivaavat että pystynkö tekemää tuplavuoron o_O ei iha voimat taija riittää.

Mulla oli tossa parina yönä närästystä, kiva jos se tulee nyt jo kuvioihin kun viime raskaudessa oli loppuajan kiusana :D

Onko muilla jo näin aikaisin repäisykipuja nopeasti noustessa? Eilen illalla lensin takaisin istumaan kun nousin nopeasti estämään leikattua kissaa hyppäämästä tuolille.. :shifty: Aikaisemminkin on jo ollut, mutta on oppinut alusta saakka nousemaan niinkuin viime raskaudessa ihan loppuaikana :woot:

On kyl huojentavaa tää ällötyksen palaaminen, tietää ainakin et jotain tapahtuu kropassa:)

Sama fiilis Äippäx4, rintoja aristaa ensimmäistä kertaa sitten ovulaation! Eilen alkoi ja tänään hieman jo enemmän, ihmeasioista voi kokea onnistumista :D

Niin ja ällötyksen lisäksi alamaha tuntuu ihmeen raskaalta... Kaipa se pikkunen kaivautuu tiukasti kiinni❤️

Onko kellään itselleen normaalista poikkeavaa hajamielisyyttä? Jätin lompakon tänään kotiin. Ja en oikeasti ikinä unohda mitään..meinas tulla itku ettei saa lounasta mut onneks eräs kiltti tyyppi tarjos!

Tiiamariia, miulla ei pysy paketti kasassa millään, unohtelen asioita ja tuntuu että en vaan tajua :hilarious: Tässä on kyllä niin ajatuksissaan välillä että ei ihmekään..

Mulla on viimeaikoina ollut hajamielisyyttä. Normaalisti olen tosi skarppi. Mieskin tuossa yks ilta totes että sulla on kyllä syltänny jo jonkun aikaa tuo muisti...muutenkin nyt kahtena päivänä on ollut juurikin sellainen krapula olo. Päätä särkee, heikottaa, ruoka ei oikein maistu ja kuvottaa suurimman osan päivästä ja yöstä.

Mul oli päivällä ällöolo ja masuun koski, nyt sit ei mitään...
Heittelee heittelee:)

Mulla on välillä noita repäsykipuja myös. Nyt alkanut ällötys olo oikeen kunnolla, ei rajoitu mitenkään aamuun vaan heti jos on pienikin nälkä ni sit oksettaa eikä voi ees kuvitella syövänsä, eli hieno kierre. mun hajuaisti on myös jotenki terästäytynyt, ainakin haistan kaikki epämiellyttävät hajut tosi hyvin, ennen en oo kiinnittänyt mitään huomioo, mutta nyt tuntuu, että mihin vaan meen niin oon ihan, että mistä tää kauhee haju tulee...

http://www.radionova.fi/uutiset/ter...pahoinvoinnista-tulee-olla-kiitollinen-125282

Alkoi ahistaan.. Kaikkia mä kans luen... :arghh:
Mulla ei siis minkäänlaista pahoinvointia, ei vaikka kuinka yrittää ajatella kaikkia oksettavia ruokia niin ei tunnu missään :sad001
Toisaalta pitäisi nauttia kun ei ole yhtään etova olo, mutta kyllähän se tois mielen rauhan.
Sitten vielä kun oli niitä kovia särkyjä viikko sitten ja vieläkin välillä jomottelee selkää ja vatsaa...
Väsyttää, vatsaa turvottaa ja loputon nälkä, siinä ne mun oireet, silti sitä ihan voi vaikka unohtaa olevansa raskaana :sorry:
Eka neuvola on vasta 26.10 ja silloin olisi viikkoja 9+2...
Voiskohan sitä soittaa ja kysyä että pääsiskö aiemmin kuuntelemaan onko sielä sykettä o_O

Niin joo, sellainen oire kans että hikoiluttaa ja sitten pian onkin kylmä.. Tänään rv 5+2 :Heartred
Voi kun uskaltais nauttia nyt tästä raskaudesta, eikä koko ajan spekuloisi tilannetta.

Itse sitten taas olen pelännyt mahdollista tuulimunaa kun esikoisesta ei ollut minkäänlaista pahoinvointia (no paitsi autossa takapenkillä) ja nyt ei maistu mikään ja jatkuva "krapula".. Ajattelen, että kun tuulimuna aiheuttaa klassiset raskausoireet niin itseä tämä etova olo arvelluttaa, mutta toivottavasti uutiseen on uskomista :grin

Mulla alko pahoinvointi viikolla 7 eli n. Viikko sitten, sitä ennen ei ollut mitään.

Tykkäykset siitä et löytyy muiltakin eikä sitä et jomottaa... Vois kyl jo loppua kun ärsyttää kun koskee:/

Takaisin