Anteeksi, en tiedä kuuluuko tähän ketjuun mutta pakko avautua... Laskurin mukaan LA ois 29.5. niin siksi tänne... Mulla on kestänyt 3-4 viikkoa eli edellisestä oviksesta asti menkkajomotukset ja nyt viimeisimmät "menkat" oli 19.9. mutta kesti vaan kolme päivää ja oli enimmäkseen ruskeaa vuotoa vaikka mulla yleensä 6 päivän viininpunainen niagaran putous. Sitten joskus 20.8. tienoilla alkoi yllättäen migreenikohtaukset, ei ole ennen ollut. Nyt ollut neljässä viikossa kolme niitä. Sitten tuli kauhea väsymys ja sairaaksi tulemisen tunne vaikka lämmöt oli jopa hieman normaalia matalammalla. Nukuin aamupäivällä muutaman tunnin ja alkuillasta muutaman tunnin vaikka olin nukkunu erittäin hyvät yöunet! Lisäksi on närästänyt tässä satunnaisesti pari kertaa vaikken ole syönyt mitään sen aiheuttavaa. Ja vielä tuli todella huonovointinen olo jota on nyt kestänyt reilun viikon eli alkoi hieman ennen ruskeaa vuotoa. Ällöttää jotkut harvat hajut mutta yleensä huonovointisuus ei liity hajuihin. Tulee aaltoillen ja ihan mihin aikaan vuorokaudesta hyvänsä, kertaakaan en ole oksentanut enkä huonoon oloon herännyt. Tulin myös yllättäen samoihin aikoihin matkapahoinvoivaksi, ei ole ennen ollut sitäkään. Tissit kylläkään ei arista eivätkä mitenkään näkyvästi ole turvonneet. Alavatsalla kivut jatkuu ja siellä tuntuu painetta ja "kuplahtelua" suoraan siinä missä luulisin kohdun sijaitsevan, melko alhaalla. Kummallista tässä kaikessa on se että raskaustestit olleet negatiivisia, pari olen tehnyt muutama päivä sitten ja viimeisimmän toissapäivänä. Kävin kipujen vuoksi tänään myös päivystyksessä, ottivat virtsanäytteen mutta senkin raskaustesti negatiivinen. Huomenna olisi tarkoitus soittaa tk:seen ja ultraan varata aikaa, onko siellä sitten elämää vai onko mulla joku kammottava sairaus. Jos kenelläkään olisi vastaavaa kokemusta että olisi raskaana ollut negatesteistä huolimatta? Tai keksittekö mihin muuhun kaikki mun oireet sopisi?
Muoks. mikäli tarkoittaisi raskautta niin nyt olisi 5+0rv mikäli otetaan huomioon että kirjoitan tätä jo maanantain puolella... :)