Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo todellakin omppulainen nauti, kyllä kohta kiroot olojas:p mä oikeestaan nautin (toistaiseksi) näistä oloista kun oli jo vähän ikävä tätä et on vaavi masussa:) kohta sit itken kun on aivan kamala olo, vaikea olo ja koskee:D

omppoloinen nauti olostas ku voit vielä...ikinä ei tiä millo ne oireet iskee kunnolla päälle ja joillaa ei tule taas oireita ollenkaan. ml eikost oli iha oireetonta kunnes liitoskivut alko lopussa, tytöstä oli alust asti oireit. tässä on sama ku tytössä mut tuntuu pahempana ku tyttöä oottaes, voi olla et johtuu ku siit on alle 2v ku sain tytön vaik oliki sektiolla ku ei tyttö suostun yhteistyöhön ollenkaan.

Kiitos tsempeistä! :) just heräsin parin tunnin päiväunilta ja voi apua kuinka väsyttää edelleen :D

Täällä 4+1 omien laskelmien mukaan ja aika oireetonta on. Ennen testiä arvasin raskauden kun tutut repäisyt sivuilla tulivat joistain liikkeistä. Kiinnittymisvuotoa muutama päivä ja iho tosi huonossa kunnossa. Vuotoa tullut kiinnittymisen jälkeenkin, mutta täytyy toivoa että kaikki on hyvin ja pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti. Yhtään ei ole semmoinen olo että olisi raskaana. Ei edes väsytä. Oloja odotellessa .

Onko kellään yhtäkkiä todella hyvä iho? Mulla oli 3 viikkoa sitten oikein pitsanaama, ja nyt yhtäkkiä puhdas ja kuulas iho. Ehkä se syömättömyys, ripuli ja oksentaminen kaunistaa. :D

Toinen ihmetyksen aihe on, kun olen jo ainakin viikon joutunut nukkumaan loppuraskauden kylkiasennossa tyynyineen, kun kaikki muu painaa vatsaa. Surkeaa aloittaa huonot yöt jo nyt.

Ei nyt varsinaisesti kuulas iho, kuiva ja punakka, mut finnejä ei oo... Kynnet kasvaa taas todella nopeasti ja ovat todella kovat, hyvä kun saksilla saa leikattua:D
Koskeeko teillä alamahaan? Täällä edelleen menkkajomot:/ hitsi kun ei enää yhtään muista miten pitkään nää on kestänyt ennen:(

Äippä x4, mulla ollut myös noita jomotuksia. Ei mitään kovia, mutta jotain tuntemuksia. Mäkään en muista yhtään kauan kesti viimeksi, vaikka edellisestä raskaudesta ei ole vuottakaan aikaa .

Voihan oireet, ekaks alkoi ihon kunto huonontua, nyt on reidet ja takapuolen iho aivan rikki ja kutiavaa ihittumaa täynnä sitten aamun huonot olot on lisääntynyt. Mutta siltikin niin jo oli ikävä vauvamasua. Jonsson:mulla vähän samaa juttua ton nukkuma asennon hakua siis.

Mä puhuin miehellekin päivittäisistä mahakivuista, että ihan sama vaikka koskisi koko 9kk mahaan, kunhan tietäisi että kaikki on hyvin. Osa kivuista on sellaisia, että tiedän ettei niistä tartte huolestua, mutta sitten on kaikenlaista (osa voi olla ihan ruuansulatuksesta tms. johtuvia) joista en yhtään tiedä ja sitten ne huolestuttaa. Tällä hetkellä esim. pistää aika kovaa vasemmalle puolelle mahaan. Eilen jomotti oikealta puolelta. Välillä kiristää tai kouraisee. Ainoat, jotka ei huoleta, on repäisykivut tai häpyluun jomotukset. Ärsyttävää.

Täällä on niin oireeton olo melkein on kaikki hävinnyt, ahdistaa todella. , näinköhän on kehitys loppunut.
Ainut mitä on jäljellä on tissikipu ja ehkä vähän herkistynyt mieli, yksi pöljä yllättävä itku tuli tänään ei muuta

tääl jatkuvast kipua mut en jaksa stressata, on tullu ite koettua sen verra keskenmenoi et näist kivuist en huolestu.

Onko sulla kuinka kauan ollut oireet kadoksissa peik? Mulla ainakin oireet aaltoilee siten, että välillä on pari oireettomampaa päivää ja sitten taas pahenee.

Tässä oikein kärhö kysymystäsi pohdin niin tajusin oireiden olleen pois yhtä kauan kuin olkapää ollut kipeä, eli muutaman päivän. Jospa se nyt ois vaan kaikki huomio mennyt niskan hermo pinteeseen

oireist sen verran et ne voi tulla aaltoilevast, katoilla välil päiviksiki ja sit tulee takas entistä pahempina tai lievinä, ei kannata huolestua heti. omast kokemuksesta voin sanoa et mulla ku oireet hävi pysyväst ja alko vähä tuhrua ni tiesin et se oli sen raskaden loppu, jopa ilman tuhruaki oon tienny asian ku on alkan poikkeukselliset kivut mut oireet häipyn kokonaan. oma kokemus on 5 peräkäist keskenmenoa ennen ku tytär sai alkunsa kun lääkäri oli sanon ettei ol mahiksia saada luomust lapsia, niin vaa tässä taas ollaa raskaana.

Mulla on ollut nyt kolmisen oireetonta päivää ja tänään tunnen jo itseni suht omaksi itseksi. Mietin vain, että olen superonnekas, jos se pahoinvointi oli siinä. Reilun viikon päästä on ultra, sitten selviää onko kaikki hyvin.

Täällä sen sijaan oireet vaan pahenee. Kolme päivää ollu tosi kova oksetus ja tänään jo ihan oksentelinkin. Ihan kuin ois kauhee krapula koko ajan. Ja kun on taapero hoidettavana niin on kyl aika rankkaa.
Lisänä kova väsymys ja iltaisin hirvee palelu.

Ja mulla on kans tota ongelmaa ettei löydy nukkumisasentoa kun mukamas kaikki asennot painaa mahaa. En muista et esikoisesta ois ollu näin aikasin tota ongelmaa nukkuessa. Nyt rv 7+5

Herttarouva meidän pikkunen on 9.5kk joten luulis että kaikki kolotukset, oireet ja oireettomuudet olis hyvin muistissa mut ei niin ei:D nyt ei sit enää jyystää ollenkaan ja rypäleet maistuu:D
Onko teillä maku/haju aisti herkistynyt? Musta tuntuu että kaikki maistuu ja haisee paljon vahvemmalle, kun ennen... Alkaa olla kakkavaipan vaihto aikamoista taistoa oksua vastaan:p

Voimia Angii, tuo on kamalaa! Ja tietty muillekin kestokrapulaisille.

Ja nukkumisesta vielä, mulla tuli asento-ongelma viimeksi vasta ihan viimeisellä kolmanneksella. Ei silloin ollut tällaista keilapalloa vatsassa, jota painaa kaikki. En ole ainakaan viikkoon voinu enää käyttää tavan farkkuja, kun kaikki painaa. Vaikka ei maha ole mihinkään vielä kasvanut. Enkä kestä yhtään esikoisen kiipeilyä päällä. Tuntuu, että kaikki sattuu.

Kärsiikö kukaan muu matalasta verenpaineesta? Täällä yksi jota pyörryttää koko ajan enemmän ja vähemmän.. juon ihan maksimin vettä, suolaa saan ja liikun päivittäin lasten kanssa ja salmiakinki otin käyttöön, mutta paineet laski vaan alemmas. :D Kai tässä täytyy toivoa, että nousis edes pikkusen että vois elää suht normaalia elämää ilman seiniä pitkin kävelyä..

Takaisin