Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä menossa rv 4 ja olot löytyy:) palelee, väsyttää, itkettää ja ajoittain ällöttää, jämäkällä odotellaan mihin nää yltyy!

-eilen yövuorossa olin kananlihalla kun oli muka niin kylmä!
-Nälkä 24h vuorokaudessa
-Satunnainen oksetusfiilis tulee, jos yli 2h edellisestä ateriasta ni oksufiilis meinaa jäädä päälle.
-Paineen tunne alavatsalla välillä

En tiedä onko nämä raskausoireita vai mitä ? Pinna on kireällä,väsyttää,mahassa tuntuu kuplintaa,turvottaa,valkovuotoa.Muita oireita ei ole.Enkä uskalla tehdä testiä,kun viimeksi kävi huonosti.Sitä toivoo jotain niin kovasti ja sitten vedetään matto jalkojen alta.Mitä pitäisi tehdä ?

Musta tuntuu ettei oo oikein mitään oireita. Rv5-6 nyt sitte jos laskut pitää yhtään paikkaansa. Lämpö on koholla ja menkat poissa ja plussa testissä, mutta siinä ne taitaa olla! Sikskin jännittää.

Mulla on ollu vuorokauden suht normaali olo. Siis aika toipilasolo, mutta ei ole juurikaan oksettanut. En osaa edes kuvailla, mikä helpotus! Pitää nauttia nyt tästä, ja varautua siihen, että se tulee takaisin. :rolleyes:

Mä saunassa vein hormooni-itkut. Ikään ei oo hyvin, joko liian vähän oireita tai sitten niitä on paljon.. mä jotenkin ajattelen että oireita (pahoinvointia ) pitäis olla samalla tavalla kuin edellisestä. Sitten jos sitä ei oo yhtä paljon, niin mietin että onko kaikki hyvin. Munhan pitäis just nauttia siitä että pää ei oo kokoajan pöntössä! Äääh, tää alkuraskaus on hermoja raastavaa..:grumpy:

Nytkö se turvotus jo alko! :arghh: Ihan älytön ilmapallo olo aamulla heti herättyä. Ei maistu ruokakaan ku on niin täys olo.. :shifty:

Mulla maha kun pallo iltaisin, siis aivan jäätävä keskivartalo turve et ei oo tosikaan:/ mies nauraa et näytän siltä kun ois puolessa välissä paksuna... Aamulla ei ole ongelmaa niinkään, jotain hyvää sentään:D

Muakin turvottaa ja iltamasun perusteella oon vähintään viidennellä kuulla raskaana. :grin Lisäksi jotenkin tuntuu että maha yrittää pingota ihon läpi. En nyt osaa selittää tarkemmin mutta tuntuu sellainen pingotus ja housut ei saa yhtään painaa mahaa.

Ja viime yönä mä heräsin kahdelta siihen että mulla oli kiljuva nälkä! :wideyed:

Voi miksi tämä turvotus!! Mäkin näytän jo siltä miltä viimeksi 5-6kk paksuna...luin eilen esikon raskauspäiväkirjaa ja sielä oli maininta 5kk kohdalla, että "nyt alkaa näkyä pieni pömppä", siitä meni vielä 1-1.5kk ennen kuin töissä kukaan huomasi mitään jos niille ei erikseen kertonut. Nyt tuntuu siltä, että kaupan kassakin katsoo, että koska se syntyy...järkyttävää.

Ens viikolla tulee appivanhemmat kylään ja saa nähdä jäädäänkö niille kiinni, kun näytän tältä ja yleensä tykkäävät nauttia viiniä ruuan kanssa tms ja normaalisti minä heidän kanssaan...

Turvotus? Jep! Ihan kamalaa, kun ei mahdu farkut päälle ja joutuu sullomaan itsensä huppareihin. Ei siis puhettakaan siitä, että voisi laittaa päälle jotain kireää. Ei. Mahan kasvu on kyllä mukavaa, mutta pelkän turvotuksen vuoksi ei niinkään.

vaihteleeko muilla tosi paljon oireiden taso päivittäin? mä olin eilen jo vähän huolissaan kun yhtäkkiä ihan oireeton, jaksoin pitkän päivän ilman etomisia ja pahempia väsytyksiä.. tänään on ihan karmee olo. sellai puoliuninen olo ja etoo pahemmin ku tässä raskaudessa vielä.. en oo varma tuleeko vielä oksu tälle päivälle.. toivottavasti ei. :yuck:

Kesäbebe kyl vaihtelee, eilen oli suht normi olo, mut tänään väsyttää ja ällöttää sit senkin eestä... Äsken lounasta tehdessä ei ollut mtn oloa ja taas ällöttää vaikka masu täynnä nakkikeittoa:) tai sit söin liikaa... Pakko kyl mutenki syyä 2h välien niin pysyy ällö pois!

Täällä ainaki vaihtelee olot joka päivä. Välillä oon pää pöntössä koko päivän ja välillä ei oo ees huonoa oloa ollenkaan. Mutta tää väsymys ei lopu ikinä. :< ja kyllä, minäkin heräsin viime yönä siihen että oli järkyttävä nälkä. Ostinki eilen kaupasta gefiluksen tehoshotteja ni saa käydä hörppäsee jos hätä tulee. :) tuo turvotus, ihan jäätävää kun maha on niin pullollaan aina illalla. Sama oli kyl esikostaki. Maha oli alusta asti niin turvoksissa että kyllä kaikki huomas raskauden ja sit jossain vaiheessa se maha vaan kiinteyty ja jatko kasvuaan.

tääl ei ol viel turvotust alhamdulillah mut väsymys, kuuma kokoajan (eikä nää 32-40 asteen helteet auta asiaa), mielialanvaihtelut ja nyt sit pahoinvointi joka pahempi ku kertaakaa aiemmin, tytöst oksensin ennen ku menkkojen piti alkaa yhen kerran mut nyt on tänää sit tutustuttu vessaan ja pahoinvointia on tiheään sekä nälkä 24/7. pari viikkoo pitää venata et pääsee menee ar ultraan ku pitää kattoa joutuuko taas lääkitykselle vai ei. viimeks piikit ja nieltävät lääkkeet käytös eikä ollu kivaa. kipuja on jo alusta tässä raskaudessa et saapi nähä millasiks kaikki liitos sun muut kivut yltyy tässä jos kaikki menee hyvin inshaAllah.

Turvotusta täälläkin, niin paljon että just mietin pitääkö kohta jp vaihtaa äitiyshousuihin. :o

Väsymys rantautui tänne myös. Ja kuumat aallot.

Mulla oireena lähinnä väsymys, silmien kirvely ja lievä etova olo silloin tällöin. Oikeastaan ei tunnu raskaanaolevalta juuri olenkaan :O haluaisin saada niitä oireita, koska pelkään, että en olekaan raskaana. Rv 4+1?

Malta vielä hetki omppoloinen :) ne tulee sieltä kyllä, normaalisti alkaakin vasta 6+ viikolla. Nauti vielä tästä hetkestä kun ei ole oireita, koska kohta ne ei enää aina niin nautittavia oo :D

Takaisin