Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
^ Mulla oli viime raskaudessa sama juttu, se ainakin johtui ihan siitä seksistä ja limakalvoista. Verta tuli kyllä aika reilusti ja olin ihan paniikissa. Kaikki oli kuitenkin hyvin. :) Toivottavasti sulla ihan vaan sama juttu!

Oliko sinulla Jonsson mitään kipuja tuon yhteydessä? Ja tuliko verta pidempään vai vain "kerran"? :Heartred

Meitä taitaa ainakin muutama olla, jolla on ollut nyt alkuraskaudessa vuotoa, mutta silti on pienellä ollut kaikki hyvin. Eli se voi ihan oikeasti olla vaaratonta eikä läheskään aina tarkoita keskenmenoa! Tsemppiä ultran odotteluun, tiedän että se on tosi tuskaista! ❤️

Edit. Mulla esim. vuoti useamman päivän, välillä rusehtavaa ja välillä vaaleanpunaista tuoretta verta.

:Heartred

Minulla oli ekassa raskaudessa rusehtavaa vuotoa alkuun useamman päivän, se meni itsestään ohi ja raskaus eteni normaalisti. Nyt on ollut enemmän veristä tuhrua. Tuo vuoto ei sinällään niin paljoa pelota, vaan tämä tähän päälle oleva menkkamainen jomotus, joka nyt jatkuu edelleen. Outoa kuitenkin, että tämä jomotus alkoi myöskin juuri tuon seksin harrastamisen jälkeen.

Voi harmi Linella! Pääsisitkö ultraan tarkistamaan tilannetta? Jatkuuko vuoto edelleen?:sad001

Ai nyt huomasinkin, hyvä että pääset huomenna ultraan.

Oli mulla jomotusta, mutta se oli lähinnä paikallista, ei niin laajaa, kuin menkkajomotus olisi. Kovempi vuoto kesti muutaman tunnin ja tiputtelua oli pari päivää päälle. Jotenkin uskoisin, että jomotuskin liittyy samaan, kun kerta samalla alkanutkin! Onneksi pääset suht pian tarkistamaan tilanteen.

Se pahoinvointi alkoi!! :hungover: itkettää. Mikään ei oo pysynyt sisällä. Mä en oikeesti jaksa jos tää on seuraavat 34viikkoa tätä. Oon musertunut (ja hormonihuuruissa)

Jomotus mahassa paheni ja varasin ajan Mehiläiseen aamupäivällä. Lääkäri teki sisätutkimuksen ja totesi heti, että alkio on jo tulossa ulos.

Hurjaa miten paljon tämmöinen voi sattua. Mutta näin ei nyt sitten oltu tarkoitettu. ❤

Täällä myös jännäillään näiden oireiden kanssa. Eilen tehty jo haalea (mutta selkeä) plussa testi kp20 :-)
Tänään koko aamu iltapäivään saakka kuumeilua ja järkyttävä väsymys mutta nyt illalla sitten ei mitään... Kolme kertaa mennyt kesken ja jotenkin sitä ei uskalla edes toivoa että joko tällä kertaa tärppäsi. Tosin ikinä ei ole ennen näyttänyt näin aikaisin mitään haamuplussaa. Sillälailla erilainen kerta! Vaikea silti uskoa Toiveissa olisi niin kovasti!

Kala peukkuja että plussa vahvistuu! Mikä dpo sulla nyt?

Täällä oli eka oire metallinmaku suussa jo dpo4 alkaen. Ja viime päivinä ollut satunnaisia jomotuksia alaselässä ja -mahalla.

Nyt on vasta dpo12, joten alussa mennään. En uskalla tehdä uutta testiä vielä. Odottelen jonkun aikaa. Muita oireita ihan alusta alkaen oli ilmavaivat, missään muussa kierrossa ei ole alkanut niin ajoissa ja väsyttänyt monena päivänä aivan kamalasti. Mutta tänä aamuna ei niin kova väsymys, joten heti hälytyskellot soi että miten yhtäkkiä oireet loppuu.. En pidä Ensimmäisessä raskaudessa alkoi oireet vasta vahvasti viikolla 4-5, joten ei kai tässä suurempi hätä pitäis olla, mutta keskenmeno sattuu niin paljon kun on niin kauan toivonut. Voimia sinulle Iinella ❤️

Takaisin