Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oksensin taas tuossa alkuillasta. :depressed: Mies totes vaan et "vai että tyttö sieltä tulee". :grin Muistaa mun oksentaneen enemmän iltaisin keskenmenneessä tyttöraskaudessa.

Täälläkin on oksentelua iltaisin. Plaah. Ja tää väsy, aivan järkkyä!! Koko ajan vaan tuo nukkuminen houkuttaa, ei oikein tahdo jaksaa tehdä mitään ja joittenkin perusjuttujen (pyykit, astiat ) tekeminen on tuskaa.
Odotan sitä energistä keskiraskautta!!

Mun mielestä vois kans alkaa hetki et tulee virtaa sais siivottuu lattiasta kattoon :D

Onko teillä alaselkäsärkyä?
Täällä on ja ensin mietin jo että onkohan se normaalia mutta taitaa olka, ainakin mitä netin ihmeellisestä maailmasta lueskelin.

Mulla on ollut alaselkäsärkyä ajoittain, taitaa kuulua asiaan sekin :)

Kuinka paljon teitä muita väsyttää ja miten siihen suhtauduttu? Mua vaivaa nimittäin ihan pohjaton väsymys. Voisin vaan nukkua enkä meinaa millään pysyä normipäivää hereillä. Sen lisäksi kropassa tuntuu siltä kuin olisin juossut maratonin eli jotenkin lihakset tuntuu väsyneiltä ja voimattomalta. Vähän samanlainen olo kuin joskus pahassa flunssassa. Jostain luin että alkuraskauden väsymyksestä huolimatta voi jatkaa normaalia elämää mutta mä en voi olla miettimättä että eikö tämmöisellä ololla ole joku viesti? Kroppa keskittää energiansa vauvan kasvattamiseen ja vaatii lepoa?

Mulla oli toisessa raskaudessa samanlaista mutta olin silloin kotona ja sain levätä melkein niin paljon kuin jaksoin. Nyt tekee todella tiukkaa käydä töissä ja huolehtia lapsista.

Onko kenelläkään ollut huimausta?

Mulla iski eilen tilanteessa jossa en päässyt pitkälleen, oli aika viheliäisiä! Toivottavasti ei tule toistumaan!

Mulla on ainakin tosi kova väsymys. Ei oikein meinaa mitään jaksaa tehdä, mutta ei kuitenkaan ihan kauheasti pysty lepäämäänkään kun on kuitenkin tuo vauhdikas taapero tuossa. Yritän kuitenkin ottaa rauhallisesti niin paljon kun vaan pystyn eli en nyt esim. stressaa kotitöistä. Mies onneksi hoitaa hyvin ja antaa kun röhnöttää sohvalla jos tarvin :grin Välillä on ollut ihan just sellainen kuumeinen olo ettei kerta kaikkiaan vain jaksa muuta kuin maata viltin alla sohvalla, vaikkei siis kuumetta olekaan. Mut onneksi tää alkusyksy on nyt ollut näin ihana ja aurinkoinen, mua ainakin ulkoilu auttaa. Vaikka aluksi tuntuisi ettei ois energiaa lähteä mihinkään niin kyllä sitä kummasti sitten vaan piristyy. :smug:

Ja huimausta on kans ollut välillä. Ei onneksi kovin usein mutta muutaman kerran, tosi inhottava tunne.

Mulla ei oo sitä alkuraskauden kaikennielevää väsymystä ollenkaan :wideyed: Eikä paljo muutakaan oiretta... ihan sellanen olo ettei siellä kuitenkaan ketään ole. .. aiemmissa raskauksissa ollut kyllä hirveä väsy ja kuvotus näillä viikoilla

Mua myös huimaa. Jotenkin sekin oire istuu aika luonnollisesti tähän kokonaisvaltaisen surkeaan ja voimattomaan oloon. Pitäisi kyllä juoda enemmän, luulen, että se helpottaisi osaa oireita. Miten se voikin olla niin vaikea juoda tarpeeksi?

Mulla on huimausta kans, varsinkin nopeasti ylös noustessa. Oli samaa myös esikoista odottaessa.

Täällä kans yksi huimaava. Ollut aikaisemmissakin raskauksissa. Myös jäätävä väsymys painaa ja naama kukkii kuin teinillä sekä iltaan painottuvaa pahoinvointia. :woot:

37 asteen lömpöily ja jäätävä väsymys ovat tänäänkin taanneet sen, että mitään ei jaksa ehdä. Nukuin viime yönä 12 tuntia, mutta silti pitää torkkua, että pystyy siirtymään sängystä sohvalle vaakatasoon :)

Mulla riittää myös tota kirkasta valkovuotoa, aina kun vessassa käy niin jännittää että eihän sieltä tälläkään kertaa verta tippunut, kun sitä tulee niiiiiin paljon. :p

Ja tuohon väsymykseen mulla tulee vielä lisää siitä että sydän hakkaa ihan omiaan ja tosi lujaa. Kai se johtuu just siitä että lämpö nousee (sama aina kuumeessa) ja verta kai kiertää enemmän? Mutta meillä on myös suvussa vähän sydänjuttuja, välillä jännittää että rauhottuuko se ollenkaan kun äityy hakkaamaan... Ja tottakai aina kun käy maate niin alkaa, ja tulee huono olo mukana!

Vieena mulla kans muutamana iltana tykyttäny ilkeesti ja alkanu jo pelkäämään että kuinka käy ku ei meinaa rauhottua.. suvussa myös sydän vikaa niin heti alkaa panikoimaan

Mulla on ollu raskaus- ja imetysaikoina jonkun verran rytmihäiriöitä, välillä tuntuu, kun oikein muljahtaa rinnassa.

Täällä kans kova väsy! Ilraisin alkaa aina hullu palelu!
Mulla oli viime raskaudessa leposyke kokoajan jotain 90-100 kun normaalisti on 70. Sama homma nyt. Johtuu siitä kun verivolyymi kropassa lisääntyy raskausaikana. Ei kuitenkaan mitään tykytys tuntemuksia. Huomaan tuon vaan kun paineita välillä mittailen.

Takaisin