Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ehkä jotain menkkajuilinnan tuntua tänään havaittavissa. Ja ehkä kylläisyyden tuntua, yleensä voisin syyä tyyliin huvikseen, nyt ei. Ei pahoinvointia tms. Eli abaut oireeton.
Yhtään muista kuin edellisistä oli pahoinvoinnit....

Ja nyt 5+2

Stalkkasin niin 6+ -7 viikoilla molemmista ällötystä ja mahd oksut alkoi

Minulla myös ollut kohta pari viikkoa menkkamaista kipua ja vihlontaa/juilimista. Oikeastaan jo paljon ennen testaamista tuli jo noustessa ym. äkkiliikkeissä vihlaisuja. Nyt kipuja tulee silloin tällöin. Etovaa oloa ja väsymystä myös täällä. Toisaalta mukava että on jotain oireita (vielä tässä vaiheessa) kun niiden kautta voi järkeillä että jotain siellä tapahtuu! Kuitenkin ärsyttävää ja malttamatonta odotella että onko siellä kaikki ok....!

Tänään ollut alavatsassa vähä samoja fiiliksiä kuin ennen menkkojen alkamista. Jaiks. Niin ja tänään 6+4.

Noita menkkaoloja taitaa olla aika yleisesti. Ite pidän niitä hyvinä oireina, vaikka kokemusta aiemmasta ei ole.

Nenni, miulla kanssa on ihan epäsosiaalinen olo. Töissä ei jaksais pulista ihmisten kanssa tai kuunnella keskusteluja, ja meilläkin tulossa miehen veli ja tyttökaveri viikonlopuksi paikkakunnalle niin taas pitäisi olla sosiaalinen. Viikko sitten oli hirveä ristikuulustelu hääsuunnitelmista (joita ei ole yhtään), uskon että se jatkuu tälläkin kertaa. Plaah...

Äsken teki hirveesti mieli kaurateeleipää niin tekasin semmoset ja söin puoltoista isoa palaa. Syön niitä toki aina kerralla paljon, ja onhan ne aina hyviä.

Sit meinas tulla eka itku mutta onneks koira keskeytti ajatukset. Puhuttiin muistaakseni just siitä miten meillä on hyvä olla ja ollaan onnellisia, ja kerroin sitten etten kyllä ihan tunne oloani onnelliseksi, varmaan kun väsyttää ja raskaus mietityttää (oireet lähinnä), jotenkin on sellanen alakuloinen olo koko ajan vaikka yritän levätä ja touhuta kivoja. Mutta koira tosiaan keskeytti ennen kuin kyyneleet tuli silmiin. :)

Niin ja miehen mielestä oli todella outoa, kun tänää aamuna kun mie heräsin ja laskin koiran pihalle, niin jäin itekin istumaan portaalle ulos, vaikka siellä oli joku 7 astetta vaan. Mutta olipa ihanan raikas ilma! Mies on kyllä oikeessa, en varmaan ikinä oo tehnyt noin, ja ennemmin hytisen jo oven raossa kun on niin kylmä.. :P

^ Talvi onkin loistoaikaa olla raskaana, kun jotenkin on niin lämmin olo. Työkaveri puhui omasta raskausmahastaan aina lämpöpatterina. :)

Mulla oli esikoisesta ihan tolkuton vilu alkuraskauden! Jostain lokakuusta tammikuuhun. Sit siitä eteenpäin aina heinäkuuhun ihan tör-keen kuuma ja kauhee hiki! :grin

Tekee mieli koko ajan syödä jotain. Tekee mieli hulluna makeaa, mutta siitä tulee huono olo...

Kauhea jano koko ajan. Joku muutama sivu sitten sanoikin että oli laittanut jääkaappiin vettä että olisi tarpeeksi kylmää. Minäkin olen välillä laittanut jäitä vesilasiin ja jääkaappiin, että saisi sitä oikeasti kylmää vettä. :grin

Minäkin olen nähnyt painajaisia! Kun niistä herää niin olen joko itkenyt (ja mieskin herännyt ihan paniikissa että mitä kauheaa on tapahtunut) tai maannut ihan järkyttyneenä. Yhtenä iltana en olisi halunnut laittaa nukkumaan kun pelotti että näen taas jotain kauheaa.

Mullakin on jano useesti! Ja nyt ollu pari päivää semmonen ruokahaluton olo. Semmonen, ku on välillä kun on ollut just mahatauti :hungover:

Mulla on kans semmonen ruokahaluton olo, mut sit taas jos ei syö, tulee oksettava olo. Pakko yrittää syödä jotain aina, kun lapsetkin syö. Voileipä maistuu ainakin toistaiseksi.

Mullakaan ei muita oireita kuin välillä paineen tunne ja nippailu alavatsalla. Olis kiva kun olis jotain muutakin niin ei tarvis miettiä, et onkohan siellä oikeasti ketään? Välillä väsyttää iltaisin ihan hulluna, mut sit taas esim eilen ei yhtään.

Mulla on huono olo ympäri vuorokauden, huimaa, nukun huonosti, alavatsaa painaa ja kaikkea muuta, ja silti pohdin onko siellä ketään. :D

Hauskaa miten meillä on oireita laidasta laitaan! :) Varsinkin näin ensimmäistä odottaessa on tosi varuillaan ja havahtuu pieneenkin nipistykeen vatsassa. Välillä tosiaan pitää miettiä oonko raskaana ko ei juuri oireita oo. Täytyy varmaan olla onnellinen ko ei liiemmin oireita ole! Tsemppiä kaikille joilla on rajuja oireita! <3

Mulla on maha ihan sekaisin ja eilen illalla piti oksentaakin. :/ 5+0

Huuh! Nyt se pahoinvointi tuli. Kyl työpäivä ollu aika tuskanen. Ei oo tarvinnu oksentaa, mutta niin kuvottava olo, ettei tosikaa.

Oliko sulla miuk aikaisemmista myös pahoinvointia?

Joo, kaikista ollut jonkinasteista. Esikoisesta jatkuva kuvottava olo, mutta en oksentanut. Muissa raskauksissa aamupainotteista pahoinvointia ja oksentelua rv 12-16 asti.

Mullakin ollu maha sekaisin plussasta asti. Ei se häiritse, mutta kun muutenkin syö vähän etomisen takia, niin paljonkohan ravinteita loppujen lopuksi imeytyy...?

No ei se sit piä paikkaansa, että pojista ei olis niin pahoinvointia. :D

Mulla on enemmänkin ummetusta ollut nyt viime päivät.

Takaisin