Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei mua itseasiassa tä turvottelu nyt haittaa, kun ei tässä pienempään suuntaan kuitenkaan olla menossa :grin

Ainut tietty, et asiakkaat alkaa nopeesti ihmetellä.. No ihmetelköön.
Oon vaan lipsunu ruokavaliosta :cool05

Onks muilla tuntunu sellasta"paineen" tunnetta toisella puolella alamahaa? O.o mä tossa lenkillä käydessäni huomasin...mikä lie...ja ylämahaan sattu kans,ku rauhottu ja käveli hitaasti nii helpotti.(siis koko pv oon ollu ku raivotautinen,hermostunu yms..) nälkä myös kyl oli...eli ei lenkille ennen ruokaa :D
Valkovuoto myös ollu tänää runsasta... :O

Nyt ku söi nii alko hirveesti tehä mieli namia ja mansikoita :P pakko huomenna jostai saada mansikkaaaa....ee jaksa tänää enää lähtee hakee :(

4+0 tänään. Eilen illalla esikoinen 10v. totesi että sulla taitaa olla vauva mahassa. Niin, että joo, turvottaa :p.

Lievää huonovointisuutta on ilmassa ja rintoja välillä vihloo enemmän ja välillä vähemmän. Kohdun seutuvilla tuikkii hetkittäin aika kipeestikin, mut eiköhän se kuulu asiaan.

Ja ne yöt! Viime yönä heräsin vessaan klo 2, luultavasti noin 3.30 oon nukahtanut uudestaan, kunnes 4.45 kello herätti :wacky:.

Täälläkin mennään rv 5+6. Työhaastatteluja olisi edessä, joten olisi mukava saada tuo möhömassu piiloon.. Ja täällä kans välillä juilii alamahaa, tosin mietin jo heikkoja lantionpohjanlihaksia :wideyed: Jospas sitä alkais vähän enempi treenata nuita ja vatsalihaksia.

Makaan täällä sängyssä ja ihmettelin miks yllättäen alko yrjöttää... Hah! Ainiin!! Mähäm oon raskaana enkä syönyt iltapalaa :grin
Ei ihan viellä tullut vissiin sisäistettyä tätä asiaa:p

Viikot nyt jotain 5+2 ehkä ja menkka kipuja ollu nyt vklopusta asti. Välillä oikee repäisee lujaa ja vähän on pelottanukki välillä mutta eiköhän nämäki kuulu asiaan ja helpota tässä ku eteenpäin mennää. En esikoisesta muista tällasta mutta saato olla epätietoisuuttakin sillon eikä ihan kaikkia hoksannu :shy:

Kamalan epäuskoinen olo.. välillä kun on ihan normaali olo niin pelkään että menee kesken.. valkovuoto on runsastunut ja välillä lorahtaa ihan kunnolla niin säikähtää aina että verta tulee.. Voi ku osais olla stressaamatta..

4+3, Mulla on käsientärinää, oksentelua, aivastelua (uskokaa tai älkää on oikea raskauden oire), hajuherkkyyttä, hikoilua (mitä ei normaalisti ole), itkua, kurkun käheyttä, pissalla ravaamista, ripulia, vasen puoli alavatsasta kosketusarka ja pyöreämpi kuin oikeapuoli, vatsakramppeja (luojan kiitos kauratyynylle), väsymystä ja haukottelua, ei tee mieli ruokaa yhtään.. Pureskelen tääl jääpaloja, käytän pahoinvointirannekkeita kokoajan...

Hei mulla kans toi auvastelu ihan hurjaa. Koko ajan tulee pärskittyä. Lisäksi väsymystä, toisaalta myös unettomuutta. Välillä ottaa mahanpohjasta mut sekin vähentynyt.

Koko ajan miettii et onks tää nyt ok merkki vai mitä tapahtuu. .. Ensimmäinen vielä kyseessä...

Täällä turvottaa myös varsinkin iltaisin maha on kuin ilma pallo. Viikkoja laskurin mukaan vasta 4+5.

Vatsakrampit eikun jatkuu, neuvolantäti kyllä oli sitä mieltä kun aikaa ma varasin, että ovat normaali ilmiö. Ovat vaan tosi tosi kiusallisia minulle itselle. Eilenkin piti kaupasta lähteä kotiin kesken ostoksien kun vatsa kramppasi ja tuntui että tavaraa tulee molemmista päistä krampin aikana. Menee ohi noin 5-10minuutissa.

Täällä ruvennut pahoinvointi kokopäiväistymään. Viikko sitten painottui vielä iltaan, tänään oksensin heti aamusta.
Oli kiva lähteä sen jälkeen äitille kylään ja yrittää pidättää oksennusta pari tuntia ettei tarvii selitellä vielä mitään :depressed:

Mulla taas taitaa melkee kaikki oireet olla häviämään päin... O.o tai mahassa kyl tuntuu välil mut muute ei pahempaa oo tänää ollu..

No ei oikeestaan ku kyl tuo maha ilmottaa olemassa olostaan kuitenki..yskäsee nii vihlasee..ja tää naaman kukinta...ja kylhä tuota huonoo olooki tuli taas äsken vähä...ettei kai ne oireet kokonaa oo hävinny.hyvä vaa jos välillä vähä lievempinä eikä nii pahoina ku eilen esim oli...

Takaisin